Citat:
Ursprungligen postat av Eldur
Först vill jag bara tacka för en grym tråd och för alla grymma tips och råd.
Jag och en kompis har eventuella planer på en tysklandsräd, och jag har lite frågor...
Vi är båda 21. Hur pass många under 30 är det som besöker stället? finns det risk att bli nekad? Vad jag förstått hittills av tråden är enda gränsen 18år, men finns det risk att man blir "illa" bemött?
Nej, inte om ni sköter er.
Citat:
Ursprungligen postat av Eldur
Min kompis är lite tveksam till huruvida han vill köpa sex, inget moraliskt ståndtagande men bara känslogrej. Säg att han vill hänga med in på klubben, slappna av, umgås med mig, men kanske inte ligga med någon av tjejerna. Anses det fult, eller opassande att göra så? Ska jag hellre åka ensam isf?
Nej, det går bra. Är ni där väldigt länge kanske tjejerna undrar varför din kompis inte vill ha sex med någon, men ingen gäst har någon slags skyldighet att ha sex med någon av tjejerna.
Citat:
Vad är det i allmänhet för personer som går dit? Finns det någon sorts standardprofil för den genomsnittlige besökaren? Går det att konversera med folk i barer osv, eller ska man hålla sig för sig själv och koncentrera sig på liggandet?
Mvh
Det är oerhört blandat. Medelåldern kanske ligger runt 45 eller så, men även en hel del unga killar och några äldre herrar. De ser ut som vilka män som helst, helt normala på alla sätt och vis. De flesta andra gäster brukar vara lätta att prata med om så önskas, du väljer själv hur social och kontaktsökande du vill vara, du måste inte vara på något särskilt sätt alls.