2010-09-05, 11:42
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
(WW, du blandade ihop S-bahn med U-bahn när det gällde Industriehof)

Ok, my bad. Naturligtvis, U-bahn ska det vara. Tack för rättelsen.
Citera
2011-02-17, 22:42
Medlem
Första besök på FKK

Jag är 19 år. Är jag för ungt att åka ditt eller är det OK? Kommer man ångra sig om man är oskuld?
Hade tänkt att ta bilen till tyskland och ha det lite nice. Jag har en del finner på kroppen, gör det något eller (alltså att man inte får komma in då)
Hur är det igentligen att besöka en fkk klubb?
Citera
2011-02-17, 22:44
Medlem
sokarnas avatar
att bli av med oskulden är inte så viktigt.
det viktigaste är att du minns det som något bra, skulle avråda dig från eskortklubbar
Citera
2011-02-17, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sokarna
att bli av med oskulden är inte så viktigt.
det viktigaste är att du minns det som något bra, skulle avråda dig från eskortklubbar
okej då får jag väl bli av med oskulden innan jag besöker en sådan klubb. Det verkar så nice att besöka en sådan klubb. Tjejerna är ju snygga och allt, västa drömmen....
Citera
2011-02-17, 23:48
Medlem
glois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superman2
okej då får jag väl bli av med oskulden innan jag besöker en sådan klubb. Det verkar så nice att besöka en sådan klubb. Tjejerna är ju snygga och allt, västa drömmen....
Hur vet du det, länk?

Jag tycker du ska köra på, var inte så jävla kristen, att bli av med oskulden är inget mirakel, du bara trycker in din kuk i en fitta det är allt.
Även OM du inte skulle gilla det så har det varit en stor upplevelse som ger dig livserfarenhet. Kör hårt är mitt råd.
Citera
2011-02-18, 00:20
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superman2
Jag är 19 år. Är jag för ungt att åka ditt eller är det OK? Kommer man ångra sig om man är oskuld?
Hade tänkt att ta bilen till tyskland och ha det lite nice. Jag har en del finner på kroppen, gör det något eller (alltså att man inte får komma in då)
Hur är det igentligen att besöka en fkk klubb?

18 år är åldergränsen, ta med ditt pass om du väljer att gå dit.

Du är myndig och det finns ingen annan än du själv som kan svara på frågan om du ångrar dig. Är du blyg kan det kanske hjälpa dig, vem vet? Själv förlorade jag inte oskulden på en bordell, men jag har inga moraliska fördömanden av de som väljer att göra detta.

Dina finnar kommer ingen att bry sig om om det inte är väldigt extremt. Som ung kille blir du säkert ett hett byte. Om detta nu är ok för dig...

Hur det är att besöka en FKK-klubb kan du exempelvis läsa i en av mina/våra recensioner:

https://www.flashback.org/t1243808

(det finns många fler...)
Citera
2011-02-18, 06:26
Medlem
BlueStars avatar
Fyra trådar i samma ämne sammanfogade. Rubriken justerad.

/Mod
Senast redigerad av BlueStar 2011-02-18 kl. 06:28.
Citera
2011-02-27, 01:03
Medlem
Hur är det med hygienen i rummen/sängarna man knulla i? Jag antar att varje rum används ganska friskt under kvällarna. Blir det inte ofräscht?
Citera
2011-02-27, 01:07
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prinsjuni
Hur är det med hygienen i rummen/sängarna man knulla i? Jag antar att varje rum används ganska friskt under kvällarna. Blir det inte ofräscht?

Städning av utrymmena pågår som regel hela tiden. Det läggs nytt lakan/handduk mellan varje session. De tyska myndigheterna har mycket stränga hygienkrav på bordellens utrymmen. Bordellen Pussyclub exempelvis fick slå igen en tid eftersom hälsoinspektörer underkänt lokalerna.
Citera
2011-02-27, 06:49
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prinsjuni

Tjejerna brukar ta med två badlakan eller, som på Atlantik, en stort mjukt överkast eller liknande som läggs på sängen inför varje ny sejour. Dessa slängs efter varje omgång och tvättas i någon av klubbens alla tvättmaskiner som går oavbrutet. Sedan står det alltid flera rullar hushållspapper vid varje säng inne på privatrummen så att man kan torka bort överflödiga kroppsvätskor efter sexet. Är det lugnt och ingen kö till rummet så brukar någon av klubbens personal snabbt kila in i rummet efter att en gäst och en (eller flera) av klubbens damer avslutat sitt rendezvous där inne. Dessutom fungerar ventilationen utmärkt så luften känns ren och fräsch, och det är svalt (utom vissa stekheta sommardagar vilket jag fick erfara 2009, då jag svettades ordentligt inne på Artemis) utan att vara kyligt.
Citera
2011-03-13, 18:44
Medlem
Först vill jag bara tacka för en grym tråd och för alla grymma tips och råd.

Jag och en kompis har eventuella planer på en tysklandsräd, och jag har lite frågor...

Vi är båda 21. Hur pass många under 30 är det som besöker stället? finns det risk att bli nekad? Vad jag förstått hittills av tråden är enda gränsen 18år, men finns det risk att man blir "illa" bemött?

Min kompis är lite tveksam till huruvida han vill köpa sex, inget moraliskt ståndtagande men bara känslogrej. Säg att han vill hänga med in på klubben, slappna av, umgås med mig, men kanske inte ligga med någon av tjejerna. Anses det fult, eller opassande att göra så? Ska jag hellre åka ensam isf?

Vad är det i allmänhet för personer som går dit? Finns det någon sorts standardprofil för den genomsnittlige besökaren? Går det att konversera med folk i barer osv, eller ska man hålla sig för sig själv och koncentrera sig på liggandet?

Mvh
Citera
2011-03-13, 18:53
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldur
Först vill jag bara tacka för en grym tråd och för alla grymma tips och råd.

Jag och en kompis har eventuella planer på en tysklandsräd, och jag har lite frågor...

Vi är båda 21. Hur pass många under 30 är det som besöker stället? finns det risk att bli nekad? Vad jag förstått hittills av tråden är enda gränsen 18år, men finns det risk att man blir "illa" bemött?

Nej, inte om ni sköter er.

Citat:
Ursprungligen postat av Eldur
Min kompis är lite tveksam till huruvida han vill köpa sex, inget moraliskt ståndtagande men bara känslogrej. Säg att han vill hänga med in på klubben, slappna av, umgås med mig, men kanske inte ligga med någon av tjejerna. Anses det fult, eller opassande att göra så? Ska jag hellre åka ensam isf?

Nej, det går bra. Är ni där väldigt länge kanske tjejerna undrar varför din kompis inte vill ha sex med någon, men ingen gäst har någon slags skyldighet att ha sex med någon av tjejerna.

Citat:
Vad är det i allmänhet för personer som går dit? Finns det någon sorts standardprofil för den genomsnittlige besökaren? Går det att konversera med folk i barer osv, eller ska man hålla sig för sig själv och koncentrera sig på liggandet?

Mvh

Det är oerhört blandat. Medelåldern kanske ligger runt 45 eller så, men även en hel del unga killar och några äldre herrar. De ser ut som vilka män som helst, helt normala på alla sätt och vis. De flesta andra gäster brukar vara lätta att prata med om så önskas, du väljer själv hur social och kontaktsökande du vill vara, du måste inte vara på något särskilt sätt alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in