2016-09-29, 00:04
Medlem
Jätte tack för din Recension (krillkroll ), kommer åka till Hamburg med min vän i oktober,,,, och vi tänkte prova båda ställena ATMOS och Harmony, vi kände att det har vart mycket Artemis på sistone så vi tänkte testa nytt,,,,,, samma fråga som Hermann ställde.... Hur var det med avsugningar med gummi?
Citera
2016-09-30, 07:12
Medlem
krillkrolls avatar
Herman666 & Mannen1111:
Ursäkta för sent svar. Alla de tjejer vi var med sög alla utan gummi i de 60 euro för 30 min.
Ingen av oss frågade efter det utan de gjorde det bara, sög utan alltså.
Citera
2016-09-30, 22:40
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillkroll
Herman666 & Mannen1111:
Ursäkta för sent svar. Alla de tjejer vi var med sög alla utan gummi i de 60 euro för 30 min.
Ingen av oss frågade efter det utan de gjorde det bara, sög utan alltså.

Tack för svar. Eventuellt kommer den nya tyska lagen träda i kraft i mitten av 2017 och då blir avsugning utan gummi olagligt. Man får skynda sig till Tyskland eller åka till Österrike och Schweiz.
Citera
2016-10-04, 17:30
Medlem
delfinkoftas avatar
Artemis hemsida verkar vara nere? Antar att stället fortfarande är igång dock?
Någon som kommer ihåg vilka dagar i veckan som tjejerna har på sig kläder där?

Kanske för övrigt bör prova någon annan FKK`än Artemis, någon FKK som rekommenderas varmt att besöka i en annan tysk stad?
Citera
2016-10-04, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av delfinkofta
Artemis hemsida verkar vara nere? Antar att stället fortfarande är igång dock?
Någon som kommer ihåg vilka dagar i veckan som tjejerna har på sig kläder där?

Kanske för övrigt bör prova någon annan FKK`än Artemis, någon FKK som rekommenderas varmt att besöka i en annan tysk stad?

Onsdagar är underklädesdagen.

Själv ska jag prova på FKK Sharks i Frankfurt/Darmstadt inom en snar framtid. Finns oerhört mycket att läsa om de olika klubbarna på internationalsexguide, en bra idé att läsa lite där om du vill ha en liten uppfattning om de olika klubbarna.
Citera
2016-10-04, 18:54
Medlem
delfinkoftas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajuaju
Onsdagar är underklädesdagen.

Själv ska jag prova på FKK Sharks i Frankfurt/Darmstadt inom en snar framtid. Finns oerhört mycket att läsa om de olika klubbarna på internationalsexguide, en bra idé att läsa lite där om du vill ha en liten uppfattning om de olika klubbarna.

Tack för svar, Onsdagar var det ja!
Har tittat runt lite på ISG, Sharks har en hel del rekommenderat, ironiskt nog så sägs den klubben ha färre sharks än andra klubbar...
Citera
2016-10-12, 01:53
Medlem
Träffade en Kanadensare på Artimes som.rekommenderade http://www.finca-erotica.com/en/ någon som varit där?
Citera
2016-10-12, 17:17
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Träffade en Kanadensare på Artimes som.rekommenderade http://www.finca-erotica.com/en/ någon som varit där?

Hej!

Ja, för några veckor sedan. Trevlig klubb på alla sätt.

F
Citera
2016-10-13, 00:28
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Tack för svar. Eventuellt kommer den nya tyska lagen träda i kraft i mitten av 2017 och då blir avsugning utan gummi olagligt. Man får skynda sig till Tyskland eller åka till Österrike och Schweiz.

I Bayern är avsugning utan kondom redan olagligt. I praktiken blir det väl som på FKK-klubbarna i München. Att tjejerna kräver 20 Euro extra för avsugning utan gummi.
Citera
2016-10-13, 06:17
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
I Bayern är avsugning utan kondom redan olagligt. I praktiken blir det väl som på FKK-klubbarna i München. Att tjejerna kräver 20 Euro extra för avsugning utan gummi.

Fast straffet blir mycket hårdare med den nya lagen och det sägs att det kommer att göras mer för att kontrollera att den efterlevs på klubbarna. Men vi får se. Det blir väl bara en källa till högre inkomst hos tjejerna.
Citera
2016-10-18, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fkkgoer
Hej!

Ja, för några veckojor sedan. Trevlig klubb på alla sätt.

F

Men hur var atmosfären? Attityd på tjejerna? Utseende? Ålder? Lokalen generellt?
Citera
2016-10-18, 18:10
Medlem
Hur många dagar brukar ni spendera på klubbarna? Jag har alltid spenderat 2 dagar i rad i en klubb vid varje besök. Efter senaste besöket så kändes det inte som att jag var nöjd med 2 dagar och hade egentligen velat stanna en 3:e dag. Har endast besökt Artemis, där ungefär 1-2 av 4 sessioner per dag har varit en besvikelse.

Vad säger ni veteraner? Är 3 dagar för mycket? Vad är lagom enligt er?
Jag hade tänkt spendera 3 dagar i Frankfurt, 2 dagar på Sharks och eventuellt en 3:e dag på Mainhattan/Sharks. Det blir mitt första besök i Frankfurt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in