2016-09-14, 14:38
Medlem
Evertonians avatar
Webappen kommer senast den 16e. Stor chans för även ikväll då TOTW 53 alternativt 1 släpps
Citera
2016-09-14, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evertonian
Webappen kommer senast den 16e. Stor chans för även ikväll då TOTW 53 alternativt 1 släpps
Webappen för föregående år brukar alltid ligga nere några dagar innan release av den nya så att vi får se den nya idag är högst tveksamt. Troligare att vi får se den ett par dagar innan Early Access som det brukar vara, alltså runt den 20:e. Varför tror du senast den 16:e?
Citera
2016-09-14, 19:44
Medlem
Evertonians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Webappen för föregående år brukar alltid ligga nere några dagar innan release av den nya så att vi får se den nya idag är högst tveksamt. Troligare att vi får se den ett par dagar innan Early Access som det brukar vara, alltså runt den 20:e. Varför tror du senast den 16:e?

Läst den 16e på flera ställen. Kan leta upp länkar ifall det önskas
Citera
2016-09-14, 21:53
Medlem
hur funkar webappen? kan man köpa packs och sälja/quicksell och sen köpa lirare för man sen har direkt från release eller är det som concept squads i 16?
Citera
2016-09-14, 22:29
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damfotboll
hur funkar webappen? kan man köpa packs och sälja/quicksell och sen köpa lirare för man sen har direkt från release eller är det som concept squads i 16?
Den funkar ungefär som i själva spelet. Minns ej om man köpa packs dock men har för mig det. Men inte för riktiga pengar isf. Om jag minns rätt. Bonus brukar vara "daily gifts" och bonusar för de som haft tidigare versioner av Fifa. Jag brukar tradea ihop några tusen lite snabbt så man har ett hyffsat lag att starta med sen när spelet släpps.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-09-14 kl. 22:31.
Citera
2016-09-14, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evertonian
Läst den 16e på flera ställen. Kan leta upp länkar ifall det önskas
EA är generellt sett väldigt förutsägbara när det gäller datum, och om man går efter tidigare år så är 16:e alldeles för tidigt. 20:e passar in med hur det har sett ut tidigare så ser absolut ingen anledning till att det kommer att ändras så drastiskt, dina källor är troligtvis inte särskilt trovärdiga utan handlar snarare om clickbaits eller chansningar som inte baseras på någonting...
Citera
2016-09-15, 08:55
Medlem
AlbusPercivals avatar
Någon som testat www.futsverige.se

Är sidan legit och delar dom verkligen ut priser när man väl vinner något?
Citera
2016-09-15, 14:59
Medlem
Bytte till Xbox one(från PS4) nyligen och har nu inget FUT account, så kommer inte kunna använda webappen innan spelet släpps antar jag? Kan jag skapa en FUT på något sätt innan?
Citera
2016-09-15, 16:49
Medlem
Fifa 16 + EA Access ger en kombinerad rabatt på 19% vilket innebär att slutpriset landar på 775 kr för Deluxe-versionen på Xbox One. Billigaste "normalversionen" på Prisjakt kostar 449 kr vilket innebär att du kan lägga mellanskillnaden (326 kr) på Fifa points direkt dag ett istället för att vänta 20 veckor på dina 40 paket. Vet inte vad summan motsvarar i paket.

Nackdelen är naturligtvis att du missar 2 lånespelare från veckans lag första 20 veckorna som går att använda i vardera 3 matcher samt unika matchdräkter. Själv så använder jag aldrig lånespelare så det är ingen förlust för mig.

Frågan är hur många paket 326 kr motsvarar.
Senast redigerad av Ducedo 2016-09-15 kl. 17:04.
Citera
2016-09-15, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducedo
Fifa 16 + EA Access ger en kombinerad rabatt på 19% vilket innebär att slutpriset landar på 775 kr för Deluxe-versionen på Xbox One. Billigaste "normalversionen" på Prisjakt kostar 449 kr vilket innebär att du kan lägga mellanskillnaden (326 kr) på Fifa coins direkt dag ett istället för att vänta 20 veckor på dina 40 paket. Vet inte vad summan motsvarar i paket.

Nackdelen är naturligtvis att du missar 2 lånespelare från veckans lag första 20 veckorna som går att använda i vardera 3 matcher samt unika matchdräkter. Själv så använder jag aldrig lånespelare så det är ingen förlust för mig.

Frågan är hur många paket 326 kr motsvarar.
326kr motsvarar ca 13 jumbopaket (eller 26 premium, som man lär få köpa i början istället), alltså 27 mindre än man får i Deluxe, gäller ju dock att göra en avvägning precis som du säger vad som är värt mest, att kunna köpa alla i början eller behöva vänta fast få flera.

För mig som köper FIFA digitalt oavsett så var det ganska självklart att lägga till $25 för att få Super Deluxe, som kostade $80

Vart hittar du FIFA 17 till Xbox One för 449kr förresten? Billigaste jag kan se på prisjakt är 569kr.
Senast redigerad av CopyP 2016-09-15 kl. 17:01.
Citera
2016-09-15, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Vart hittar du FIFA 17 till Xbox One för 449kr förresten? Billigaste jag kan se på prisjakt är 569kr.

Utgick ifrån det internationella priset men verkar vara en fysisk kopia. Letade runt nu och lyckas inte hitta några prisvärda digitala kopior.
Citera
2016-09-15, 17:26
Medlem
JoeL431s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducedo
Utgick ifrån det internationella priset men verkar vara en fysisk kopia. Letade runt nu och lyckas inte hitta några prisvärda digitala kopior.
Förstår att det kanske är för billigt, men vad är felet med denna versionen då?

https://www.spelbutiken.se/produkt/fifa-17-nordic/AH72GN
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in