2016-10-04, 10:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Är fan ta mig i chocktillstånd. Vet inte vad jag ska ta mig till. Har aldrig tidigare FIFA känt en sån här hopplöshet. Spelet har inte ens varit ute i en vecka och statsen redan helt fuckade. Här har man suttit och tradat, förberett och lagt ner jobb och allt. Sett fram emot nya FIFA som alltid. Så är det roligaste gamemodet bedrövligt. Jag som inte hade några problem vinna division 1 med 10-0-0 förra FIFA. Varför laggar det och känns segt när man har nyinstallerat fiber i området??! Känns inte ens kul sätta sig spela FUT längre. Även om man vinner 10 raka är statsen fortfarande ovändlig.

Blir nog mest samarbetssäsong i år...

Du är garanterad inte ensam om att känna så här, vet flera som upplever samma sak just nu.
Mina stats är typ 15-5-31 i FUT, har aldrig haft så dåliga stats i något Fifa på FUT. Jag började min säsong med 10 raka förluster eller nåt typ, har även haft svackor på 4-5 förluster i rad där jag ej kunnat påverka själva gameplayet då mina spelare missar allt.

Fick även däng av dom lag som hade många lånespelare i början, känns som kemi är sekundärt i Fifa 17, bara man har en farlig spelare längst fram så kan han vinna matchen.

I övrigt verkar servrarna belastade just nu och priserna på bra spelare är sjukt höga. Förra Fifa kunde man få Modric för 40k, nu kostar han typ 200k, å andra sidan får man ju mer för spelarna man säljer nu också.
Citera
2016-10-04, 10:26
Medlem
haammpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Welbeck
Intressant, hur känns Henke tycker du?

Diggar honom irl så han var given i mitt bygge och verkar komplettera balotelli riktigt bra. Har gjort 14 på 8 matcher i div 1-2. Bra avslut och accelerar faktiskt ifrån de flesta. Riktigt rolig trots sina 3* skills, men vet inte hur han står sig mot de andra anfallarna i samma prisklass. Aguero tillexempel som ligger i samma prisklass är nog minst lika bra.
Citera
2016-10-04, 10:28
Medlem
Welbecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haammpe
Diggar honom irl så han var given i mitt bygge och verkar komplettera balotelli riktigt bra. Har gjort 14 på 8 matcher i div 1-2. Bra avslut och accelerar faktiskt ifrån de flesta. Riktigt rolig trots sina 3* skills, men vet inte hur han står sig mot de andra anfallarna i samma prisklass. Aguero tillexempel som ligger i samma prisklass är nog minst lika bra.
Okej, låter ju fint. Henke är ju Henke liksom, vore kul att testa honom!

Tack för svar!
Citera
2016-10-04, 10:59
Medlem
Bongbengtssons avatar
Bästa keepern i Portugisiska?

Peace
Citera
2016-10-04, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Du är garanterad inte ensam om att känna så här, vet flera som upplever samma sak just nu.
Mina stats är typ 15-5-31 i FUT, har aldrig haft så dåliga stats i något Fifa på FUT. Jag började min säsong med 10 raka förluster eller nåt typ, har även haft svackor på 4-5 förluster i rad där jag ej kunnat påverka själva gameplayet då mina spelare missar allt.

Fick även däng av dom lag som hade många lånespelare i början, känns som kemi är sekundärt i Fifa 17, bara man har en farlig spelare längst fram så kan han vinna matchen.

I övrigt verkar servrarna belastade just nu och priserna på bra spelare är sjukt höga. Förra Fifa kunde man få Modric för 40k, nu kostar han typ 200k, å andra sidan får man ju mer för spelarna man säljer nu också.
Därför gör man ett andra account som man spelar på i början tills man lär sig spelet. På mitt första acc under Early access hade jag riktiga skitstats och torskade i div 10. Nu på mitt andra acc har jag typ 10 raka segrar och 1 förlust som var en DC.

Så gör ett nytt account bara och flytta över coinsen om ni vill ha en Record reset.
Citera
2016-10-04, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haammpe

Hur är Balotelli? Är han helt stillastående eller tar även han löpningar och visar sig?
Han har gått upp från 30k bin (igår) till 40k bin idag. Där kunde man tjänat
Citera
2016-10-04, 11:39
Medlem
Gerdtmans avatar
Här är mitt "starterlag" http://www.futhead.com/17/squads/639327/

Riktigt prisvärda spelare allihopa. Förbättringar jag ska göra senare: Asamoah itsället för Kucka, kanske Berardi och El Sharaawy istället för Balde Diao och Salah. Bacca på topp och Barzagli istället för Rodriguez.

Vad tycker ni?
Senast redigerad av Gerdtman 2016-10-04 kl. 11:45.
Citera
2016-10-04, 11:51
Medlem
Stjerna7s avatar
Får man "loyalty" för spelare i sitter på bänken? Tänker för SBC.
Citera
2016-10-04, 12:04
Medlem
kefrenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaackie
Hur är Balotelli? Är han helt stillastående eller tar även han löpningar och visar sig?

Bästa strikern jag använt hittills. Spelar honom som ensam forward i ett 4-2-3-1 (2) system. Han är bra på att dribbla, springa och framförallt hold up-play. Ständigt ett hot.
Testa hans vanliga kort först!
Citera
2016-10-04, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaackie

Balle e lysande 👍 Kör honom med Sansone (skaffa honom) och Geovinco i 41212 🏆
Citera
2016-10-04, 12:41
Medlem
"Vad tror ni kommer priserna börja gå ner nu"
Citera
2016-10-04, 12:42
Medlem
zRabbiTs avatar
Någon som vill göra ett lag för ca 500k till mig? Hittills har jag faktiskt gillat 4-5-1 framförallt men ni kan göra vad som helst. Xbox One.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in