Citat:
Ursprungligen postat av
max02
Är fan ta mig i chocktillstånd. Vet inte vad jag ska ta mig till. Har aldrig tidigare FIFA känt en sån här hopplöshet. Spelet har inte ens varit ute i en vecka och statsen redan helt fuckade. Här har man suttit och tradat, förberett och lagt ner jobb och allt. Sett fram emot nya FIFA som alltid. Så är det roligaste gamemodet bedrövligt. Jag som inte hade några problem vinna division 1 med 10-0-0 förra FIFA. Varför laggar det och känns segt när man har nyinstallerat fiber i området??! Känns inte ens kul sätta sig spela FUT längre. Även om man vinner 10 raka är statsen fortfarande ovändlig.
Blir nog mest samarbetssäsong i år...
Du är garanterad inte ensam om att känna så här, vet flera som upplever samma sak just nu.
Mina stats är typ 15-5-31 i FUT, har aldrig haft så dåliga stats i något Fifa på FUT. Jag började min säsong med 10 raka förluster eller nåt typ, har även haft svackor på 4-5 förluster i rad där jag ej kunnat påverka själva gameplayet då mina spelare missar allt.
Fick även däng av dom lag som hade många lånespelare i början, känns som kemi är sekundärt i Fifa 17, bara man har en farlig spelare längst fram så kan han vinna matchen.
I övrigt verkar servrarna belastade just nu och priserna på bra spelare är sjukt höga. Förra Fifa kunde man få Modric för 40k, nu kostar han typ 200k, å andra sidan får man ju mer för spelarna man säljer nu också.