2016-09-15, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeL431
Förstår att det kanske är för billigt, men vad är felet med denna versionen då?

https://www.spelbutiken.se/produkt/fifa-17-nordic/AH72GN

Det är PC. Xbox One-versionen går på 578 kr.
Citera
2016-09-15, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducedo
Utgick ifrån det internationella priset men verkar vara en fysisk kopia. Letade runt nu och lyckas inte hitta några prisvärda digitala kopior.
Aha, då förstår jag. Personligen så tycker jag inte att det är speciellt roligt att behöva vänta ett par dagar efter release för att få hem spelet.
Citera
2016-09-15, 17:35
Medlem
JoeL431s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducedo
Det är PC. Xbox One-versionen går på 578 kr.
Där kom haken

Aja, 578:- är ju 120:- billigare än PS4 Store. Kan man få spelet på kod och dagen innan (så man kan installera efter 00:00) är de värt. Annars lägger jag 120:- extra med glädje för att kunna lira natten mot fredag. Eller kom just på att UT kanske inte startar med en gång?? Hur brukar de vara
Citera
2016-09-15, 23:39
Medlem
KavliBaconosts avatar
Appen nere för förberedelserna för 17.
Citera
2016-09-15, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KavliBaconost
Appen nere för förberedelserna för 17.

Detta gillar vi skarpt, så klart. Börjar bli omåttligt taggad nu!
Citera
2016-09-16, 01:03
Bannlyst
(Förboka) Sep 19,2016, står det på paketen man förbokar till Fifa 17 på PC
EA gjorde ett misstag när dom tillåt spelare att förbeställa i Origin Store, och satte släppdatumet för paketen till Sep 19,2016, vilket är om några få dagar, och inte samma dag som release datum.

Så antar att senast den 19e kommer web appen ut.
Citera
2016-09-16, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
326kr motsvarar ca 13 jumbopaket (eller 26 premium, som man lär få köpa i början istället), alltså 27 mindre än man får i Deluxe, gäller ju dock att göra en avvägning precis som du säger vad som är värt mest, att kunna köpa alla i början eller behöva vänta fast få flera.

För mig som köper FIFA digitalt oavsett så var det ganska självklart att lägga till $25 för att få Super Deluxe, som kostade $80

Vart hittar du FIFA 17 till Xbox One för 449kr förresten? Billigaste jag kan se på prisjakt är 569kr.

Man får absolut mest för pengarna med Super de luxe versionen men om man är ute efter "One to watch cards" så är det större chans att lägga pengarna på FP och köpa paket första veckan! Dessa kort finns ju bara i paket första veckan om jag förstått det rätt!
Med min ovanligt vanliga otur då det gäller bra packöppningar så kan jag lika gärna välja Super de luxe så har man lite att se fram emot varje vecka i 20 veckor!
Citera
2016-09-16, 10:17
Medlem
Evertonians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CeeKay
Man får absolut mest för pengarna med Super de luxe versionen men om man är ute efter "One to watch cards" så är det större chans att lägga pengarna på FP och köpa paket första veckan! Dessa kort finns ju bara i paket första veckan om jag förstått det rätt!
Med min ovanligt vanliga otur då det gäller bra packöppningar så kan jag lika gärna välja Super de luxe så har man lite att se fram emot varje vecka i 20 veckor!

Kan man bara köpa super deluxe via origin?
Citera
2016-09-16, 13:34
Medlem
brutalt med en 88 rated pogge med 5*star och en mahrez som RM med 5 han också..undrar hur De bruyne blir placerad..BPL ser riktigt nice ut..startar nog med en 442 och ska försöka få in Z med aguero, hazard som LM med Pogge o Kevin i mitten och Mahrez på kanten med sina 5*..lär nog kosta den del..försvaret har man en del att välja på där med
Citera
2016-09-16, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av damfotboll
brutalt med en 88 rated pogge med 5*star och en mahrez som RM med 5 han också..undrar hur De bruyne blir placerad..BPL ser riktigt nice ut..startar nog med en 442 och ska försöka få in Z med aguero, hazard som LM med Pogge o Kevin i mitten och Mahrez på kanten med sina 5*..lär nog kosta den del..försvaret har man en del att välja på där med
Och hur har du tänkt att ha råd med det där i början...? Ska du köpa FP för cirka 10.000:-?
Citera
2016-09-16, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Och hur har du tänkt att ha råd med det där i början...? Ska du köpa FP för cirka 10.000:-?

nej men jag köper 2st fifa points paket för maxbelopp..899st eller vad det nu blir och har jag tur i öppningen kan jag köpa ett grymt lag, har jag otur kan jag köpa ett grymt lag då med, kanske inte med alla dessa lirarna men några av dom..min konsoll är mer eller mindre en FIFA maskin då jag inte har jätte mycket tid för andra spel så jag köper inte en massa andra lir och jag spelade 16 så senast som i förrgår så jag vet att det är för 1 år jag payar..waste och fusk tycker många men jag vet ju själv att det är för hela året och då kan de vara värt
Citera
2016-09-16, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av damfotboll
nej men jag köper 2st fifa points paket för maxbelopp..899st eller vad det nu blir och har jag tur i öppningen kan jag köpa ett grymt lag, har jag otur kan jag köpa ett grymt lag då med, kanske inte med alla dessa lirarna men några av dom..min konsoll är mer eller mindre en FIFA maskin då jag inte har jätte mycket tid för andra spel så jag köper inte en massa andra lir och jag spelade 16 så senast som i förrgår så jag vet att det är för 1 år jag payar..waste och fusk tycker många men jag vet ju själv att det är för hela året och då kan de vara värt
Kommer själv spendera en hel del då jag tänker som dig, men det där laget lär du inte komma i närheten av om du "bara" spenderar 2000:- och inte har vääääldigt tur. Det bästa PL-laget lär kosta i svängarna runt 2m i början skulle jag kunna tänka mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in