Lol, inte ens på mitt PS4 account kommer jag in. Som jag kört på i 3 år.
Vad är det bögen Rob Hodson ska fixa? Så att alla kommer in eller bara dem som har en klubb? Kan dem inte bara göra så att man kan skapa klubben på Webappen suck...
Ni som kommer in har ni redan spelet eller vad?
Senast redigerad av No6 2016-09-20 kl. 20:24.
Alltså, vad e det för jävla BS att inte alla som vanligt får tillgång?
"Sorry you were not invited to participate in early web start in FUT 17. You will be able to use the Web App once FIFA 17 is released. You will need to have first logged in to FIFA 17 on your preferred platform, and created you FUT 17 Club."
SKOJAR DE MED MIG?!
jag övervägde seriöst innan spelet att testa PES detta år. Tack, då är det definitivt.
Är det någon annan som har bättre koll på just detta? Är det bara en autorespons när servrarna är överbelastade eller är det bara vissa som får tillgång?
Alltså, vad e det för jävla BS att inte alla som vanligt får tillgång?
"Sorry you were not invited to participate in early web start in FUT 17. You will be able to use the Web App once FIFA 17 is released. You will need to have first logged in to FIFA 17 on your preferred platform, and created you FUT 17 Club."
SKOJAR DE MED MIG?!
jag övervägde seriöst innan spelet att testa PES detta år. Tack, då är det definitivt.
Är det någon annan som har bättre koll på just detta? Är det bara en autorespons när servrarna är överbelastade eller är det bara vissa som får tillgång?
Många som har samma problem. Källor på Twitter säger att det ska funka inom kort.
Fortfarande någon som inte kommer in på sina konton fastän ni haft de ett längre tag? Jag kunde inte ens gå in på det jag har haft längst (2013), kommer bara upp ett meddelande som någon tidigare nämnde här....