Citat:
Ursprungligen postat av
Relentless666
Här kommer två, kanske dumma frågor,:
Om man missar venen och kör in hela lösningen, kommer man ändå få effekt? Jag vet att det inte blir en kick, men det kom in blod i sprutan iaf.
Hur snabbt sänks toleransen? Säg att man behöver en boll för att få ett rus, hur länge tror ni man måste vänta för att bara behöva en halv boll?
En tredje fråga, vad föredrar ni för storlek på nålarna? Fick idag en ljusblå jävel som var riktigt stor/lång. Gillade inte riktigt den, men den jag fick den av insisterade att de är skitbra.
ja kommer inte ihåg den exakta termen för det, men du kan injicera 'innanför huden' istället för i venen. min första gång blev lite så, hade svårt att få svar och blev lite stressad. slutade med att jag chansade vilket tillföljd lede till att jag fick en bulla på armen. det var väl mindre kul, skrämde upp mig rejält innan heroin slog på och det plötsligt kändes helt oviktigt.
venne ett par veckor iallafall. men vet inte om det sänks till samma nivåer som den en gång var(?). har aldrig haft at på h, men nu på senare tid så upplever jag at-tendenser (näsan rinner och fryser mycket) när jag kliver av efter bara två dagar på det. kan ha gått veckor emellan tillfällena!
en annan sak jag märkt och tror att jag läst om är att min toleransnivå på sub har stigit något oerhört! även efter veckor av uppehåll på h så kan jag nästan dra i mig 4-8mg sub utan att typ känna något alls!