2015-03-13, 19:42
Medlem
rumskamrats avatar
Det är säkert mer riskabelt som sagt, jag har provat blanda heroin och tjack i samma skott några gånger och det gick bra, det va rätt vanligt bland narkomanerna i Norge och kallades hekseskudd. Kanske inte är att rekommendera om man är rädd om livet, men det va kul.
Citera
2015-03-13, 20:13
Medlem
Isets avatar
Brukar inte horse o koks vara Hollywood klassikern Speedball?

Tog kål på både River Phoenix o John Belushi.

Skall intagas med stor försiktighet har jag hört...
Citera
2015-03-13, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iset
Brukar inte horse o koks vara Hollywood klassikern Speedball?

Tog kål på både River Phoenix o John Belushi.

Skall intagas med stor försiktighet har jag hört...

Mmm...har ingen egen erfarenhet av det, men med kokain + heroin kanske dödsorsaken blir att hjärtat först rusar och sedan stannar eller att man dör av andningsdepression så fort kokainruset lagt sig.

Tjack sitter ju i längre än heroinet, så då borde inte andningsdepression utgöra samma risk såvida man inte tar extra horse för att kompensera...
Senast redigerad av Wookiedoodle 2015-03-13 kl. 20:48.
Citera
2015-03-14, 12:07
Medlem
Xamples avatar
Då sitter man här abstinent igen. Tog nyss 16mg subutex, har tefat och mår riktigt jävla dåligt. Vågar jag ta mer heroin eller kommer det bli som när jag råkade ta min sub för tidigt inpå senaste heroinintag? dvs. att jag blir ännu mer abstinent.
Citera
2015-03-14, 12:32
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Då sitter man här abstinent igen. Tog nyss 16mg subutex, har tefat och mår riktigt jävla dåligt. Vågar jag ta mer heroin eller kommer det bli som när jag råkade ta min sub för tidigt inpå senaste heroinintag? dvs. att jag blir ännu mer abstinent.
Göre inte.
Citera
2015-03-14, 13:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rumskamrat
Det är säkert mer riskabelt som sagt, jag har provat blanda heroin och tjack i samma skott några gånger och det gick bra, det va rätt vanligt bland narkomanerna i Norge och kallades hekseskudd. Kanske inte är att rekommendera om man är rädd om livet, men det va kul.

Sub och tjack är det inget speciellt kul med. Det är bara det att det är det bästa av båda. Sen är det perfekt stealth-rus. Nästan omöjligt att uppfatta dig som rusig fastän man myser på insidan.
Pupiller: normala.

Det var en favorit förut när jag gick ut. Och då drack jag ordentligt med.
Citera
2015-03-17, 14:37
Medlem
eybro73s avatar
Är färsk på häst.. Men minns förut när vi köpte kabbar, att när jag först trodde de va brunt jonk eftersom att det va klart brunt och liksom i en klump inte fint pulver, fick jag som svar att det är sk. Vitt heroin. Tydligen brukar det se ut så? Bra drag osv iv/rökning och funkade även snorta fast det e lite meck o göra linor med då de e nästan lite som hasch i konsistensen vill jag minnas.
Har även fått helvitt pulver en gång som verkade vara extremt rent.

varför så olika utseende på vitt horse???
Citera
2015-03-24, 11:33
Medlem
Tog lite jonk i söndags (första gången) vet ej hur mycket. Det visar sig att jag ska pissa idag, hur stor är chansen att jag är ren? Tänker köpa mig lite tid och blaska ut det idag iallafall..
Citera
2015-03-24, 11:42
Medlem
Geggusveckuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sm0keyMcP0t
Tog lite jonk i söndags (första gången) vet ej hur mycket. Det visar sig att jag ska pissa idag, hur stor är chansen att jag är ren? Tänker köpa mig lite tid och blaska ut det idag iallafall..

Oddsen är inte på din sida Sm0keyMcP0t men om du blaskar ut provet idag så klarar du dig säkert i dagarna framöver.
Citera
2015-03-24, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geggusveckus
Oddsen är inte på din sida Sm0keyMcP0t men om du blaskar ut provet idag så klarar du dig säkert i dagarna framöver.

Satan! Hur lång tid tror du jag behöver för att vara helt clean? Blev inte allt för sänkt av det så det kan ju inte ha varit så mycket.
Citera
2015-03-24, 12:18
Medlem
Geggusveckuss avatar
Citat:
Satan! Hur lång tid tror du jag behöver för att vara helt clean? Blev inte allt för sänkt av det så det kan ju inte ha varit så mycket.

1-2dagar som mest skulle jag vilja påstå men kan inte vara helt säker. jag är ren från H efter 3 dagar efter några dagars bruk
Citera
2015-03-24, 13:41
Medlem
Citat:

När jag tar de på fredagen så är det alltid grönt på måndagen. Men tänk på att det är olika från person till person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in