2020-06-26, 02:54
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exteriorz
Detta har du säkert hört tusen gånger innan men lika bra o säga det igen på börja inget jävla heroin bruk/missbruk det är fan inte roligt o slutändan även om man lyckas kontrollerar ekonomi,jobb.privata relationer
Så kommer bruket tillslut komma ikapp,

Så himla illa att för nån månad sedan behövde jag röka för att fungera normalt men Inge rus whats So event och 300kr om dagen för att vara normal som man var gratis innan man började,,

Om du nu kommer ta steget och testa så håll de vid testa och stanna där så kommer du slippa mycket ångest och oro men det går ju över tillslut oxå och nu när jag gått igenom det så kommer jag aldrig börja bruka skiten igen

Tänkte testa heroin snart för första gången, alltid tänkt att kommer aldrig röra det eller tunga opiater.

Tvekar lite, tänker en gång och aldrig mer, bara för blivit nyfiken. Brukar bli det med alla faror tillslut hursom tänkte jag skaffa 0,5g och snorta det, börjar med pyttelite antar jag. 0.5g är det mycket om tar på samma dag tro? undvika benso och försiktigt. värt?

Eller så kan man läsa på första sidan "utan tolerans 5-20mg" satan vad lite , verkar farligt igen detta.
Senast redigerad av bdbdbdbd 2020-06-26 kl. 03:01.
Citera
2020-06-26, 04:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bdbdbdbd
Tänkte testa heroin snart för första gången, alltid tänkt att kommer aldrig röra det eller tunga opiater.

Tvekar lite, tänker en gång och aldrig mer, bara för blivit nyfiken. Brukar bli det med alla faror tillslut hursom tänkte jag skaffa 0,5g och snorta det, börjar med pyttelite antar jag. 0.5g är det mycket om tar på samma dag tro? undvika benso och försiktigt. värt?

Eller så kan man läsa på första sidan "utan tolerans 5-20mg" satan vad lite , verkar farligt igen detta.

Sen drar du i dig fentanyl och slocknar. Onödigt att leka med sånt
Citera
2020-06-29, 19:22
Medlem
zzzDaniels avatar
Heroin dosering nasalt första gången?

Har legit 60% vit heroin och undrar om 10mg är för stor dos nasalt för min del? Har varit helt nykter i över en vecka, innan dess har gått nästan dagligen på sub (2-3mg om dagen). Just nu intar jag ca 3 rör av Theralen, borde jag ta uppehåll från theralen dagen innan? Är 183cm och strax under 80kg.
Citera
2020-06-29, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzzDaniel
Har legit 60% vit heroin och undrar om 10mg är för stor dos nasalt för min del? Har varit helt nykter i över en vecka, innan dess har gått nästan dagligen på sub (2-3mg om dagen). Just nu intar jag ca 3 rör av Theralen, borde jag ta uppehåll från theralen dagen innan? Är 183cm och strax under 80kg.

Kan garantera att du inte har 60%igt heroin i detta landet. Kanske mediokra varor lacat med fentanyl dock så var försiktig. 10mg kommer du dock ingenstans på. Börja med 50mg det är dock sjukt i underkant när det kommer till Sveriges varor och du lär bli besviken.

Ditt theralen intag spelar ingen roll
Citera
2020-06-29, 20:50
Medlem
zzzDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
Kan garantera att du inte har 60%igt heroin i detta landet. Kanske mediokra varor lacat med fentanyl dock så var försiktig. 10mg kommer du dock ingenstans på. Börja med 50mg det är dock sjukt i underkant när det kommer till Sveriges varor och du lär bli besviken.

Ditt theralen intag spelar ingen roll

4.95/5 på flugsvamp med hundratals omdöme, vet att det är bra att vara skeptisk men det behöver inte vara sönderutbankat som vissa stöter på gatan, flugsvamp känns ändå rätt så legit? Eller är det ngn som blivit scammad där? Eller har vissa fake recensioner?
Citera
2020-06-30, 16:39
Medlem
Heroin? (bild)

http://www.bilddump.se/bilder/20200630163756-90.129.222.72.jpeg

första frågan: är detta heroin? han som sålde till mig sa att det var ett halvt gram kan det stämma

andra frågan: jag ska ta det oralt och vill inte överdosera. jag vet dock att effekten blir mindre när man tar oralt. kan jag ta allt på en gång för att garantera ett bra rus eller blir det för mycket då?
Senast redigerad av ingenaningg 2020-06-30 kl. 16:42.
Citera
2020-06-30, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingenaningg
http://www.bilddump.se/bilder/20200630163756-90.129.222.72.jpeg

första frågan: är detta heroin?

andra frågan: jag ska ta det oralt och vill inte överdosera. jag vet dock att effekten blir mindre när man tar oralt. kan jag ta allt på en gång för att garantera ett bra rus eller blir det för mycket då?

Ser så ut, skulle rekommendera nasalt eller röka.
Citera
2020-06-30, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Ser så ut, skulle rekommendera nasalt eller röka.

tack för svar
har tyvärr ej möjlighet. riskerar jag överdos ifall jag sväljer allt på en gång? har hört att det är mindre farligt oralt
Citera
2020-06-30, 22:26
Medlem
Svälj för guds skull inte.. snorta det hellre!
Och klipp naglarna!
Citera
2020-07-02, 09:29
Medlem
Citat:
4.95/5 på flugsvamp med hundratals omdöme, vet att det är bra att vara skeptisk men det behöver inte vara sönderutbankat som vissa stöter på gatan, flugsvamp känns ändå rätt så legit? Eller är det ngn som blivit scammad där? Eller har vissa fake recensioner?

Scammad blir du nog inte, men att det är 60%igt kan jag som sagt garantera att det inte är.

Generellt är horset skonat från att bli bankat (här i Sverige alltså, det är alltid bankat i leden innan) men det brukar komma direkt från anus till dina händer om du köper 10or, då är det stenar formade som ägg, tyvärr så är standarden här i Sverige cirkus 10-12% och då syftar jag på just dom äggen.

Du kommer säkert tycka det är bra grejer du får om du är ovan, och år det vita grejer och så dunder dunder som han påstår så är det säkert lite fentanyl i det för att luras.

Hur gick det?
Citera
2020-07-03, 16:00
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Det som är dunder i FS mått mätt skulle jag kalla standard om jag fick tag på det irl så kraven är inte höga där. 60% har aldrig funnits på FS, inte en chans. Bara att kolla vilka doser dom som är vana att handla på FS rekommenderar, dom jag köper av irl rekommenderar mig att prova 0,05 först och känna på kvalitén medans dom här på fb som är stamkunder på flugsvamp säger åt folk att ta 0,4 direkt för dom aldrig har skjutit i sig kvalité.
Citera
2020-07-04, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
dom här på fb som är stamkunder på flugsvamp säger åt folk att ta 0,4 direkt för dom aldrig har skjutit i sig kvalité.

Antingen menar de .04 eller så är det dumheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in