2016-07-26, 05:10
Medlem
Andersdamaans avatar
Litet sång Jamaica-style ifrån Sever Inn! På Sever in da Hässelby town så kan alla negrer bli till karibiska pirater om dom bara vill!!
https://www.youtube.com/watch?v=bua18R9_2jY

(Själv så undrar jag var kustbevakningen håller hus!!)
Senast redigerad av Andersdamaan 2016-07-26 kl. 05:19.
Citera
2016-07-27, 20:18
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Litet sång Jamaica-style ifrån Sever Inn! På Sever in da Hässelby town så kan alla negrer bli till karibiska pirater om dom bara vill!!
https://www.youtube.com/watch?v=bua18R9_2jY

(Själv så undrar jag var kustbevakningen håller hus!!)
Jack Vegas-maskinerna lyser så stämningsfullt i bakgrunden. Nästan magiskt...
Citera
2016-07-28, 11:04
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Renyoa
Hellströms går under namnet "Helvetet" i min bekantskapskrets. Med andra ord, går man dit är det inte för att träffa gamla kompisar och snacka igenom gamla minnen över en bärs eller två, det är för att bli helt jävla dyngis och beställa in kanna på kanna. Populärt förställe, schysst personal och billig öl.

Gick tidigare under namnet "Slödderhof" (söderhof). Har trillat på en dyngrak Frank Andersson där många år sedan.
Citera
2016-07-28, 13:44
Medlem
Kadodis avatar
Finns bara ett korrekt svar... DOVAS!!! Vill man se svartklädda punkarbrudar som pissar mitt på gatan utanför med jublande publik har man kommit rätt!
Citera
2016-07-28, 14:23
Medlem
Lacerdas avatar
Korallen bredvid tunnelbanestationen i Sätra är ju ganska sunkig. Folk som kommer för att köpa pizza lär ju inte vara så muntra när de ser stammisarna häva öl medans de väntar på sin mat.

Sen finns ju det där haket i Bredäng som kör en massa disco på hög volym som frekventeras av en stor del Öst statare, någon som kommer på namnet?
Citera
2016-07-28, 16:20
Medlem
thejams avatar
En kandidat måste vara Nivå 22.

Aldrig satt min fot där men åkt förbi ett antal gånger. Iögonfallande sunkig fasad, inte minst neonskylten som ser ut som något taget från en whitetrash trailerpark. Sen har folk berättat om lokalen och folket som hänger där - inte något upphetsande direkt.

Dock, borde jag inte döma utan att ha vart där själv. Får väl trampa dit nån kväll
Citera
2016-07-28, 16:38
Medlem
Dofternas avatar
Åkte ut till Högdalen i oklara syften för två år sen och när jag var klar såg jag en skylt som lovade kall öl.
Gick in genom dörren sen var det en spiraltrappa ner till en källaren, inga fönster, två alkisar och en asiatiskt tjej i baren som stod och surfade med hörlurar i öronen.
Kollade runt lite nu och stället verkar heta Club Disco?!
Club Disco, aldrig har jag fått så dåliga vibbar.
Citera
2016-07-28, 17:25
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadodi
Finns bara ett korrekt svar... DOVAS!!! Vill man se svartklädda punkarbrudar som pissar mitt på gatan utanför med jublande publik har man kommit rätt!
På Hötorget?
Citat:
Ursprungligen postat av thejam
En kandidat måste vara Nivå 22.

Aldrig satt min fot där men åkt förbi ett antal gånger. Iögonfallande sunkig fasad, inte minst neonskylten som ser ut som något taget från en whitetrash trailerpark. Sen har folk berättat om lokalen och folket som hänger där - inte något upphetsande direkt.

Dock, borde jag inte döma utan att ha vart där själv. Får väl trampa dit nån kväll
Hatar fan Nivå 22. Folk envisas alltid om att de har billig öl och bla bla bla. Visst, ölen är billig, men se till att betala med kontanter och inte med kort för då måste du köpa fyra stycken på en gång. De tar nämligen inte kort under 100:- och visst går det o lösa med swish o all sån där skit numera men det är omständigt som fan.

Det är typ det senaste stället jag fick en snefylla på för övrigt. Tror det har någonting med atmosfären där inne
Citera
2016-07-28, 17:30
Medlem
Andersdamaans avatar
Mera karaoke från Sever.
https://www.youtube.com/watch?v=uJ1s1o14KZY
Citera
2016-07-28, 17:33
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Korallen bredvid tunnelbanestationen i Sätra är ju ganska sunkig. Folk som kommer för att köpa pizza lär ju inte vara så muntra när de ser stammisarna häva öl medans de väntar på sin mat.
Finns Korallen kvar? Har inte varit i Sätra sedan polaren som bodde där flyttade därifrån för över tjugo år sedan. Korallen var småsunkig redan då, fast pizzorna var riktigt bra vill jag minnas. Iof så smakar allt med bea gott för en bakishungring tjugoåring.
Citera
2016-07-28, 17:38
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tzambu
Råcksta krog är ett rätt schysst ställe men fan vilket WT-folk som hänger där. Det var så att man kände sig obekväm. Fredag karaoke kväll! Veckans höjdpunkt med lasse, fruilaine n och ölen!
Baronen i Vällingby Centrum är rätt nice också
Citera
2016-07-28, 18:29
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Finns Korallen kvar? Har inte varit i Sätra sedan polaren som bodde där flyttade därifrån för över tjugo år sedan. Korallen var småsunkig redan då, fast pizzorna var riktigt bra vill jag minnas. Iof så smakar allt med bea gott för en bakishungring tjugoåring.
Jodå, korallen finns kvar. Jag drack några bärs där senast i April Bekantat mig med några av dräggen också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in