Citat:
Ursprungligen postat av
fleshinlight
Vilken dos bör man ta om det är första gången man ska prova phenibut? Går det bra att dricka alkohol under samma kväll eller det kan sabba effekten?
Jag rekomenderar alltid 1g till folk som kör första gången, är också runt där jag fortfarande ligger varje gång jag tar phenibut än idag. Ta halva dosen på tom mage (ej käkat på 6h) och vänta sedan en 1h, käka något typ mellanmål/frukost och kör andra halvan.
Vissa av mina vänner var efter några tillfällen uppe i 3g och tyckte det var bäst, andra sänkte till 500mg då ruset är väldig annorlunda på hög dos mot låg. Vissa tycker effekterna på lägre dos är mer eftertraktad medans andra söker ett rus. Jag söker sällan att känna mig speciellt påverkad utav phenibut, så själv föredrar jag en lägre dos, men det har varit tillräckligt för mig att besegra både ångest och social fobi
Dricka på phenibut är en speciell upplevelse, ta det lugnt med alkoholen, du kommer bli full på mycket mindre än du är van vid, är du vanligtvis en kille i bakgrunden så förbered dig på rampljuset