2016-06-20, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fleshinlight
Vilken dos bör man ta om det är första gången man ska prova phenibut? Går det bra att dricka alkohol under samma kväll eller det kan sabba effekten?

finns också risk för att man tappar omdömet

jag har fortfarande problem med mild panik 2 år efter oansvarigt användande av phenibut+alkohol

dock var detta med korkat höga doser av båda tillsammans så man får skylla sig själv

men var försiktig och ha respekt. båda går på gaba
Citera
2016-06-20, 23:37
Medlem
EmotionalBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fleshinlight
Vilken dos bör man ta om det är första gången man ska prova phenibut? Går det bra att dricka alkohol under samma kväll eller det kan sabba effekten?

Jag rekomenderar alltid 1g till folk som kör första gången, är också runt där jag fortfarande ligger varje gång jag tar phenibut än idag. Ta halva dosen på tom mage (ej käkat på 6h) och vänta sedan en 1h, käka något typ mellanmål/frukost och kör andra halvan.

Vissa av mina vänner var efter några tillfällen uppe i 3g och tyckte det var bäst, andra sänkte till 500mg då ruset är väldig annorlunda på hög dos mot låg. Vissa tycker effekterna på lägre dos är mer eftertraktad medans andra söker ett rus. Jag söker sällan att känna mig speciellt påverkad utav phenibut, så själv föredrar jag en lägre dos, men det har varit tillräckligt för mig att besegra både ångest och social fobi

Dricka på phenibut är en speciell upplevelse, ta det lugnt med alkoholen, du kommer bli full på mycket mindre än du är van vid, är du vanligtvis en kille i bakgrunden så förbered dig på rampljuset
Citera
2016-06-20, 23:45
Medlem
EmotionalBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likieee
Har kört Phenibut några gånger utan resultat.
Började på 1,5g & har jobbat mig sakta upp till 6g som jag intagit i morse.
Tror jag börjar få lite effekt nu,får se hur de urartar sig under dagen.
Det är jävligt hög dos, har respekt för detta tillskott, så frågan är vågar man klättra ännu högre för att uppnå full effekt lr kanske skippa detta?!

Är du ute efter ett rus så är inte phenibut rätt grej, kan du lika gärna dricka sprit!

Känns som en vanlig återkommande grej i denna tråden, sanningen är att man känner inte speciellt mycket rus på phenibut, men försöker man bara leva livet som vanligt märker man desto mer effekt. För mig var det märkbart då jag faktiskt helt plötsligt pratade med människor, kunde gå till ica utan ångest, men kände mig fortfarande nykter, inte som benzo då man känner ett tydligt rus när man klarar av allt man inte gjort tidigare.

ledsen för dubbelpost
Citera
2016-06-23, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EmotionalBastard
Är du ute efter ett rus så är inte phenibut rätt grej, kan du lika gärna dricka sprit!

Känns som en vanlig återkommande grej i denna tråden, sanningen är att man känner inte speciellt mycket rus på phenibut, men försöker man bara leva livet som vanligt märker man desto mer effekt. För mig var det märkbart då jag faktiskt helt plötsligt pratade med människor, kunde gå till ica utan ångest, men kände mig fortfarande nykter, inte som benzo då man känner ett tydligt rus när man klarar av allt man inte gjort tidigare.

ledsen för dubbelpost
Precis så trött på att flera här tror att man blir hög av det och är helt fel ute.
Citera
2016-06-23, 21:28
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
]Är du ute efter ett rus så är inte phenibut rätt grej, kan du lika gärna dricka sprit![/b]

ledsen för dubbelpost

Så med den logiken ger inte sprit något rus?
Citera
2016-06-26, 23:30
Medlem
nickimirages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Jag tycker sprit och phenibut är en rätt schysst kombination. Blir full så himla snabbt.
Citera
2016-06-27, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickimirage
Jag tycker sprit och phenibut är en rätt schysst kombination. Blir full så himla snabbt.
Håller med till viss del men tycker det är inget man bör göra särskilt ofta, eftersom det kan vara lite farligt att ta sprit ihop med phenibut.
Citera
2016-06-28, 04:36
Bannlyst
rawpowder har bra phenibuth, finns både som kapslar samt rent pulver, tycker de ger verkan, men hade man inte ätit benso eller nåt nånsin så är de bra, anser dock att bensos är bättre de flesta...

Åt 90 kapslar sist, 3 per dag och fick en nödjävlig avis på dem, men den var långt ifrån en rejäl lyrica AT
Citera
2016-06-29, 19:16
Medlem
EmotionalBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver

Tar du en stor dos phenibut får du ett rus som påminner lite om alkohol, då de påverkar samma del utav hjärnan och på ett liknande sätt, dock skulle jag anse att man mår sämre dagen efter med den mängden phenibut än på alkohol tillräckligt för ett tydligt rus.
Citera
2016-06-29, 21:02
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Tar du en stor dos phenibut får du ett rus som påminner lite om alkohol, då de påverkar samma del utav hjärnan och på ett liknande sätt, dock skulle jag anse att man mår sämre dagen efter med den mängden phenibut än på alkohol tillräckligt för ett tydligt rus.

Nja jag föredrar phenibut som påverkar gaba-b. Visst båda påverkar gaba men alkohol påverkar gaba-a. Vi har olika upplevelser, när jag varit bakis på alko ordentligt vill man ju fan dö.

Aldrig känt något sådant på phenibut.
Citera
2016-07-01, 17:46
Medlem
Lost1nwonderlands avatar
Hur lång tid tar det innan denna börjar verka på tom mage? (ab:s kapslar)
Citera
2016-07-02, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost1nwonderland
Hur lång tid tar det innan denna börjar verka på tom mage? (ab:s kapslar)

Det tar 3h ca innan man börjar känna av de första effekterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in