Citat:
Ursprungligen postat av
fonzen
Finns faktiskt en positiv sak som jag märkt med phenibut. Jag har genom olika blodprover kunnat spåra fram att tillfällig användning ofta resulterar i att LPK (leukocyter) går ner till normalvärde dagen efter användning när de är lätt förhöjdt pga stress/trauma eller liknande. (om det skulle vara 11-14). därför är det bra ta nattetid.
På samma sett om LPK blivit förhöjt pga av stor mängd alkohol på kort tid. Phenibut har positiva egenskaper på stress och utmattning. Nåt positivt iaf.
Läste nånstans om att använda phenibut vid bilkörning. Där skulle jag dock lägga en passning på att det är rätt så ansvarslöst att köra bil efter 1-2g. eftersom man inte vet vilken effekt man får. tänk på andra är allt jag säger och tänk på er själva. dagen efter är alltid bäst. annars lär ni nog få snuten efter er så småningom (civil/trafik)
Ja jag körde igår ca 30 min efter jag tagit 1g. Kände av det svagt och insåg att det här ska man inte köra på. Ca 3 tim senare när den fått full effekt var det betydligt värre med lätt yrsel å dimsyn. Kommer aldrig mer köra med denna substans oavsett dos. Jag må vara riskabel gentemot mig själv med drogerier men jag vägrar riskera andras hälsa å liv. Så aldrig mer bilkörning.
Och har tagit 500 mg för ca 3 tim sedan å ska ta 500 mg till snart, sen inget mer på minst en vecka. Mår jag markant dåligt i veckan utan phen så kommer jag max ta en gång i veckan. Detta är värre än benso. Jag har flera gånger tagit hästadoser av både xanor, ikto och diazepam en vecka i sträck utan att må dåligt när jag slutar. Men phen är mycket värre.
Och pinsamt att se hur jag skrev igår, penistankarna. Phen ihop med imovane tar bort spärrar och man kan nog snurra till det rejält för sig. Inte att rekommendera även om ruset i sig var väldigt behagligt.