2026-08-01, 16:29
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Okej Imovane var en stor vinst. 1g phen kl 07. Nu fega jag ut å tog bara 2st 7.5 mg. 30 min senare kändes det mycket behagligt. Mer likt benso, mer eufori även om en dämpad sådan. Tog en 7.5 till nu direkt 30 min efter.

Men där får det stanna så jag inte går runt och knullar köksstolarna mellan ryggstödets ribbor. Min sambos 18-åriga dotter är inom lukthåll från min substansiella manslem. Deet hade skrämt slag på det stackars flickebarnet att bara känna lukten från en så tjock och gruvlig bäbisarm hållandes ett äpple.

Och tankarna ovan är varför andra ska inse att dena kombon kan vara ohälsosam i normala förhållanden. Är du själv så testa. Är du utåt sett en respektabel arbetare så blanda inte. Kanske händer inget, kanske gör du helikoptern i fullt stånd (inte mkt till heli då) framför tant Asta 87 och hennes dotter dotter på 17. Och med precum skvättandes omkring. Ja du hör mina sjuka tankar. Det är onormalt men mycket skoj denna upplevelse det måste jag säga. Blir intressant när jag lägger till 25 cl whiskey om ca 1.5 tim.

Givetvis skall inga manspenisar dras fram, inga penislukter skola penetrera inomhusluften. Men mitt sjuka betänkande om allt ovan visar att ta det lugnt, jag balanserar på en kukegg eller jag menar en knivsegg.

Den må vara liten men den luktar iaf som en stor...
Citera
2026-08-01, 18:05
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Ok så bortsett från ovan hjärnsläpp från drogerier så är i imovane mkt trevligt när fenibutten ebbar ut. 3 blev det sammanlagt dock 3 direkt hade gett mer mumma än 2 först å en sen till. Imo 7.5 alltså

Min manslem är inte ute för att med sin mustiga lem-doft sprida sexulla trakassier till hela familjen medels mansdoft.

20 cl bourbon har inmundigats efter phen imorse och 3st 7.5 mg imo togs för 30 min sedan. Mer Jack Danielsson ska hällas i mansålet som är min strupe. Jag siktar på 30 cl Danelsson och en ful-ipa från jänkarna med 8 cl 40% sprit till i sig.

Sedan håller barbapappa kväll. Kanske blir det bra.
Citera
2026-08-01, 20:44
Medlem
Har nyligen kommit ut från avgiftning av detta ämne efter att jag börjat i februari 2023 fram tills för någon vecka sedan har gått på allt från 4g per dag till i slutet 500mg-1g per dag. Lyckades trappa ner men pga andra livsomständigheter som relationer jobb med mera har det aldrig dykt upp ett tillfälle där jag lyckats bli helt fri då har jag ändå lyckats avtända fentanyl en massa olika benso och flera månaders lyrica bruk på egen hand men denna substans blev för mkt för mig. Blev inlagd på sluten avdelning och fick 60mg diazepam utspritt per dag plus 15mg zopliklon, 40mg theralen och 15mg mirtazapin för att ens lyckats sova några timmar per natt och det var efter jag gått på 1g en längre tid. Alla kommer ju såklart ha en egen upplevelse av skiten men akta er är mitt tips. Mår så mkt bättre utan phenibuten och jag vet att ni också kommer göra det om ni väl tar chansen.
Citera
2026-08-01, 23:40
Medlem
Astronauttis avatar
Jag trodde jag var förskonad från AT av denna substans men jag fick så jag teg.
I början kunde jag sluta tvärt efter en månad med runt 8g utspritt över dagen utan strul visst jag gick upp och ner i doser emellanåt. Men nu efter ett år av sporadiskt bruk så körde jag 1 & 1/2 vecka 5-6g om dagen. Sluta tvärt.

Allt var frid tills dag 2-3 då eskalerade det. Väldigt känslig mot stress, kunde rycka till av saker i ögonvrån lättirriterad och svett rann under armarna konstand. Kroppen var verkligen på helspänn. 3-4 timmar sömn som mest vaknar 4 på natten kan inte somna om.
Dag 4 värre, svett och fingrar och vader som krampar. Ingen sömn. Känns som man varit vaken på tjack en vecka vill bara hem och lägga sig under en filt och unvika folk. Jag fungerade någotlunda men under konstant stresspåslag. Det värsta var att hjärat slår så hårt när man vill sova men mycket var nog självförvållat.

Dag 5 samma, rädd att om jag inte kommer kunna sova nu så gränsar jag till psykos. Men som tur kommer en leverans. Jag hoppar på 5 direkt. Allt vänder.

Dagen efter 4g sedan 3g i 4 dagar, 2g i 4 dagar, 1,5 i5 dagar och 1 i 5 dagar, därefter vågar jag inte gå till 0 jag körde 0,5 i 3 dagar för säkerhets skull.

Jag mådde bra under hela nedtrappningen inget obehag. Kommer i fortsättningen trappa ner. Men inte så länge hade säkert kunnat gå ner snabbare men ville vara på den säkra sidan. Alla är olika

Så ta det försiktigt där ute. Phenibut är den mest komplicerade drogen jag använd.

Tips är att använda AI för hjälp med nedtrappning, hjälpte mig enormt
Citera
2026-08-02, 00:38
Medlem
Finns faktiskt en positiv sak som jag märkt med phenibut. Jag har genom olika blodprover kunnat spåra fram att tillfällig användning ofta resulterar i att LPK (leukocyter) går ner till normalvärde dagen efter användning när de är lätt förhöjdt pga stress/trauma eller liknande. (om det skulle vara 11-14). därför är det bra ta nattetid.

På samma sett om LPK blivit förhöjt pga av stor mängd alkohol på kort tid. Phenibut har positiva egenskaper på stress och utmattning. Nåt positivt iaf.

Läste nånstans om att använda phenibut vid bilkörning. Där skulle jag dock lägga en passning på att det är rätt så ansvarslöst att köra bil efter 1-2g. eftersom man inte vet vilken effekt man får. tänk på andra är allt jag säger och tänk på er själva. dagen efter är alltid bäst. annars lär ni nog få snuten efter er så småningom (civil/trafik)
Senast redigerad av fonzen 2026-08-02 kl. 00:51.
Citera
2026-08-02, 08:47
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Finns faktiskt en positiv sak som jag märkt med phenibut. Jag har genom olika blodprover kunnat spåra fram att tillfällig användning ofta resulterar i att LPK (leukocyter) går ner till normalvärde dagen efter användning när de är lätt förhöjdt pga stress/trauma eller liknande. (om det skulle vara 11-14). därför är det bra ta nattetid.

På samma sett om LPK blivit förhöjt pga av stor mängd alkohol på kort tid. Phenibut har positiva egenskaper på stress och utmattning. Nåt positivt iaf.

Läste nånstans om att använda phenibut vid bilkörning. Där skulle jag dock lägga en passning på att det är rätt så ansvarslöst att köra bil efter 1-2g. eftersom man inte vet vilken effekt man får. tänk på andra är allt jag säger och tänk på er själva. dagen efter är alltid bäst. annars lär ni nog få snuten efter er så småningom (civil/trafik)

Ja jag körde igår ca 30 min efter jag tagit 1g. Kände av det svagt och insåg att det här ska man inte köra på. Ca 3 tim senare när den fått full effekt var det betydligt värre med lätt yrsel å dimsyn. Kommer aldrig mer köra med denna substans oavsett dos. Jag må vara riskabel gentemot mig själv med drogerier men jag vägrar riskera andras hälsa å liv. Så aldrig mer bilkörning.

Och har tagit 500 mg för ca 3 tim sedan å ska ta 500 mg till snart, sen inget mer på minst en vecka. Mår jag markant dåligt i veckan utan phen så kommer jag max ta en gång i veckan. Detta är värre än benso. Jag har flera gånger tagit hästadoser av både xanor, ikto och diazepam en vecka i sträck utan att må dåligt när jag slutar. Men phen är mycket värre.

Och pinsamt att se hur jag skrev igår, penistankarna. Phen ihop med imovane tar bort spärrar och man kan nog snurra till det rejält för sig. Inte att rekommendera även om ruset i sig var väldigt behagligt.
Senast redigerad av Frans-Jaeger 2026-08-02 kl. 08:50.
Citera
2026-08-02, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frans-Jaeger
Jag har använt främst på helgen typ 1g på fre kväll ihop med 20 cl whiskey å samma lördag. Idag testade jag en ny grej, 1 g direkt på tom mage på morgonen ihop en en stor kopp starkt kaffe och en red bull. Enligt tex reddit så är koffein mkt bra att kombinera men jag tyckte det lät som trams. Det var inte trams.
Jag satt i bilen och fick fan behagliga rysningar och gåshud till å från. Musiken lät bättre och jag kände mig glad och lite uppåt. Inte alls ett markant rus som på benso utan väldigt subtilt rent berusningsmässigt eller hur fan man ska uttrycka sig men ändå välbehagligt. Dock efter ca 3 timmar övergick det mest till svag huvudvärk och lite lätt dimsyn med en hint av mkt svag yrsel.

Kanske skulle jag tagit en 500mg kapsel till efter 2-3 timmar som ofta rekommenderas men kände att det får vara nog nu. Tog 1g Phen kl 7 imorse. Nu precis tog jag 15 mg imovane och avser ihälla mig whiskey som brukligt framåt kl 18-19. Blir det oväntat trevligt med imo efter phen så ska jag återrapportera.

Jag köpte den dyrare ups expressfrakten och mitt tog 5 arbetsdagar att komma fram. Enligt info jag läst bör tullen inte beslagta enstaka försändelser för personligt bruk om det är inom eu. Men dom kan säkert om dom vill rent juridiskt. Straff ska inte kunna fås som jag fattat det. Hade du beställt från utanför eu eller om du hade beställt komersiella volymer typ en jävla massa så hade det nog kunnat bli problem.

Ja är faktiskt normalt väldigt obrydd, har aldrig problem med oro eller ångest. Men efter bara två dagar med ca 1-1.5 g phenibut per dag så mår jag väldigt obehagligt och känner mig orolig och deppig efter någon/några dagar. Det håller bara i sig någon dag eller två men är mkt otrevligt. Så jag måste respektera phen. Det verkar som jag inte ens kan ta två dagar i rad utan att må markant dåligt av det.

Bäst är phen för mig ihop med alkohol. Bara alkohol gör att jag sover skitdåligt och mår apa dagen efter. Tar jag 500-1000mg phen ihop med alkohol så sover jag helt perfekt. Så det blir som phen tar bort alla konsekvenser av alkoholen. Ungefär som benso kan bota både bakfylla å dålig sömn av alkohol.

Nästa helg ska jag prova med en dos fre kväll för bättre sömn och sedan morgondos med koffein på lördag morgon. Kanske bara 500mg istället och ev en 500mg till efter några timmar.

Provade att beställa gabapentin från goldpharma att ha som nödlösning för dåligt mående efter phen. Får se om det kommer fram. Hittade också en sida som säljer Catapresan från bulgarien vilket ska vara ok eftersom det är inom eu och inte narkotikaklassat. Dock kräver denne minst 100 eur beställning och att man betalar i krypto vilket låter väldigt krångligt. Annars är Catapresan/klonidin en mirakelmedicin mot abstinens både från opiater och till viss del gabadroger typ benso etc. 50 st kostar typ npn hundring så att köpa 10 paket är nog lite risky med tullen om dom kollar det. Funderar på att ta hälften Catapresan å hälften baklofen som också ska vara bra mot abstinens.
Men fan. Att börja köpa på sig abstinens medicin för att kunna knarka lättare är inget vinnande koncept för en gammal heroinist som mig. Det är sorgen efter inget mer 7oh/mgm som spökar. Jag är så van att kunna berusa mig på underbara lagliga substanser på helgen så jag vet fan inte vad jag ska göra på helgerna längre utan droger. Kanske bättre att lugna sig lite....

Mannen det var ett långt inlägg med många detaljer så jag väljer att fokusera på bara en. Kan intyga att koffein och fett boostar phen precis som lyrica och gabapentin och säkert andra substanser också. Jag bor i Asien så jag kör potent Japansk energidryck, ett par koppar kaffe och en dos phenibut på morgonen. Sen fet mat till lunch. Bärs på dagarna utan phen. Har inget intresse av att punda längre, haft mitt roliga redan så att säga. Så detta är bara något jag kör för att kunna softa lite
Citera
2026-08-02, 18:53
Medlem
Citat:
Ok så bortsett från ovan hjärnsläpp från drogerier så är i imovane mkt trevligt när fenibutten ebbar ut. 3 blev det sammanlagt dock 3 direkt hade gett mer mumma än 2 först å en sen till. Imo 7.5 alltså

Min manslem är inte ute för att med sin mustiga lem-doft sprida sexulla trakassier till hela familjen medels mansdoft.

20 cl bourbon har inmundigats efter phen imorse och 3st 7.5 mg imo togs för 30 min sedan. Mer Jack Danielsson ska hällas i mansålet som är min strupe. Jag siktar på 30 cl Danelsson och en ful-ipa från jänkarna med 8 cl 40% sprit till i sig.

Sedan håller barbapappa kväll. Kanske blir det bra.

En kork gobbe också så e du game!
Citera
2026-08-03, 09:19
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sibbann
En kork gobbe också så e du game!

Det finns bara enstaka droger jag aldrig provat, kokain och GHB/GBL är två av dom. Jag har provat kokain men aldrig fått något kännbart rus av det.

Och aldrig GHB. Det fanns knappt där jag bor så fick aldrig chansen att uppleva det. Det och ketamin är två droger jag aldrig haft möjlighet att komma över eller testa.
Citera
2026-08-03, 23:23
Medlem
Grovsnusss avatar
Citat:
Det finns bara enstaka droger jag aldrig provat, kokain och GHB/GBL är två av dom. Jag har provat kokain men aldrig fått något kännbart rus av det.

Och aldrig GHB. Det fanns knappt där jag bor så fick aldrig chansen att uppleva det. Det och ketamin är två droger jag aldrig haft möjlighet att komma över eller testa.
Ursäkta OT men du bör prova att dricka en kork och röjja loss!!
Citera
2026-08-04, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grovsnuss
Ursäkta OT men du bör prova att dricka en kork och röjja loss!!

Haha tror han ska hålla sig till phen och whiskey. Garanterad däcka profil 🤭
Citera
2026-08-08, 21:20
Medlem
Nån mer här som använt 4F-phenibut?
Fick drygt ett gram som sample när jag köpte annat. Hällde i mig ca 0,5 gram igår kl 14 och efter en timme va jag helt väck av tröttheten så satte larmet och sov 2 timmar, fortfarande helt väck när jag vaknade men höll mig vaken till kl 22.
Sen vaknar jag idag kl 11 och känner mig fortfarande vinglig och påverkad!!!! Känner mig normal först nu i kväll.

Vanlig Phenibut har jag använt 0,5 kilo av senaste tiden med doser mellan 1-5 gram per kväll för att sova bra, men denna känner jag mig aldrig påverkad av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in