2016-02-04, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Är detta fortfarande lagligt i Sverige, och kan man med andra ord beställa från t ex ebay utan risker?
Det är läkemedelsklassat därför riskerar man smugglingsbrott om tullen hittar paketet. Men du får inneha och använda det. Beställ det inrikes så slipper du leveransproblem och straff.
Citera
2016-02-04, 16:19
Medlem
Masskontrolls avatar
Tog 1 g phenibut för en timme sen, första gången jag testar detta. Även tagit 1,8 g lyr och 200 mg l-theanin idag. Riktigt intresserad att se hur phenibuten är.
Citera
2016-02-04, 17:35
Medlem
jonness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roguewarrior
Det är läkemedelsklassat därför riskerar man smugglingsbrott om tullen hittar paketet. Men du får inneha och använda det. Beställ det inrikes så slipper du leveransproblem och straff.

Du får brott mot läkemedelslagen. Vem bryr sig inom EU.
Citera
2016-02-04, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Masskontroll
Tog 1 g phenibut för en timme sen, första gången jag testar detta. Även tagit 1,8 g lyr och 200 mg l-theanin idag. Riktigt intresserad att se hur phenibuten är.
Är det inte svårt att utvärdera phenibuts effekt om du har tagit 2g lyr?
Citera
2016-02-04, 20:39
Medlem
2big4yous avatar
Citat:

Jag använde L theanin och Phenibut tidigare men fick ingen effekt och trodde det var bunk,så jag testade utan LT och vips funkade som det skulle,jag misstänker att LT tog ut effekten av Phenibut,någon annan som upplevt samma sak?
Citera
2016-02-05, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av booktw2ce
Förstår inte riktigt?? kan du förklara lite mer.
Då dem boostar varandra, så det blir bara mer nice. Det jag syftade på, sen om det tröttar ut dina receptorer mer skulle jag inte oroa mig för under förutsättning att det inte är något som görs VÄLDIGT frekvent.
Citera
2016-02-05, 09:48
Medlem
Masskontrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamagrajkpg
Är det inte svårt att utvärdera phenibuts effekt om du har tagit 2g lyr?
Jo, det märkte jag, kände mig mest riktigt lyrad under gårdagen. Tog 500 mg phenibut ytterligare vid 19.30 ca. Slocknade några timmar efter det.

Ska testa igen utan något annat om några dagar. I övermorgon tror jag. Borde inte vara för tidigt eller? Hade ju tänkt ta phenit först idag men blev så sugen med massa lyr i systemet, var nästan på väg att fixa opioider på kvällen också, haha, inte bra för impulskontrollen med lyrica.

Citat:
Ursprungligen postat av 2big4you
Jag använde L theanin och Phenibut tidigare men fick ingen effekt och trodde det var bunk,så jag testade utan LT och vips funkade som det skulle,jag misstänker att LT tog ut effekten av Phenibut,någon annan som upplevt samma sak?
Ok, då ska jag inte ta dom två ihop nästa gång. Bra att veta, tack för att du skrev detta.
Citera
2016-02-05, 14:40
Bannlyst
Citat:
Jo, det märkte jag, kände mig mest riktigt lyrad under gårdagen. Tog 500 mg phenibut ytterligare vid 19.30 ca. Slocknade några timmar efter det.

Ska testa igen utan något annat om några dagar. I övermorgon tror jag. Borde inte vara för tidigt eller? Hade ju tänkt ta phenit först idag men blev så sugen med massa lyr i systemet, var nästan på väg att fixa opioider på kvällen också, haha, inte bra för impulskontrollen med lyrica.

Ok, då ska jag inte ta dom två ihop nästa gång. Bra att veta, tack för att du skrev detta.
Tror det är lugnt att tar det efter 2 dagar då halveringstiden för lyrica inte är särskilt hög.
Citera
2016-02-05, 14:55
Medlem
Masskontrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MCA74
Tror det är lugnt att tar det efter 2 dagar då halveringstiden för lyrica inte är särskilt hög.
Tänkte mer på att jag läst att man inte ska pheni ofta, men skitsamma, fick ett ryck och tog 1,5 g ca en timme sedan, får se om det funkar.
Citera
2016-02-05, 20:49
Medlem
Phenibut är nog den bästa drogen om man hittar rätt dos som funkar för en själv. Det svåra är att hitta just var den gränsen ligger.. det jag gjort nu är att jag sänkt från att ha käkat det 4ggr i veckan till 2ggr och jag överstiger aldrig 1gram... Ni som skriver att ni käkar flera gram verkar inte ha en aning om vad som kan hända när ni förstör GABA receptorerna
Citera
2016-02-06, 00:17
Medlem
FiveGramsAdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thrilltip
Phenibut är nog den bästa drogen om man hittar rätt dos som funkar för en själv. Det svåra är att hitta just var den gränsen ligger.. det jag gjort nu är att jag sänkt från att ha käkat det 4ggr i veckan till 2ggr och jag överstiger aldrig 1gram... Ni som skriver att ni käkar flera gram verkar inte ha en aning om vad som kan hända när ni förstör GABA receptorerna

Förstör och förstör...det kallas tolerans! Enda som FÖRSTÖRT mina receptorer, och det är GABA-A,GABA-B, dopamin, sreronin, endorfin....kan fortsätta...troligen ALLA.....!

Det är LYRICA!! #1 gift någonsin.

Men Phen var typ det Enda Som funkade mot min extrema ångest och lita mot SA (social anxiety).
Men det a förut....nu när jag efter 4 år blivit satt på lyrica av skäl som är onödiga att ta upp här...och som jag ej bryr mig om....då linan kapas snart ändå. Ja då funkar inte Phen.....

Alltid spolat ner mina 50g burkar....då mått ännu sämre om man tagit över 1-2ggr/vecka.
Men nu, ihop med lyrica, 525mg/dag...utskrivet. Så varierar från 300-1g/dag.....men får bara mer panik känslor.

Och kändes som man fått en slägga i skallen när jag tog 2g och sedan 1,5g Phen. Satt på busshållplatsen sm ett jävla fån i 2tim. och kunde ej bestämma mig om jag skulle handla eller gå hem. Öht......men det beror till 99% mer pga tidigare skador ifrån LYRICAN än just blandningen.

Men GABA-B substanser är EJ att leka med......seriöst, akta er.......
Citera
2016-02-06, 15:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thrilltip
Jag tycker att man kan ta högre doser men inte mer än 2-3ggr i veckan. Jag skulle rekommendera Phenibut före lyr alla dagar i veckan. Det har tagit bort ångesten jag brukade ha och hjälpt mig i det sociala livet skitmkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in