Citat:
Ursprungligen postat av
thrilltip
Phenibut är nog den bästa drogen om man hittar rätt dos som funkar för en själv. Det svåra är att hitta just var den gränsen ligger.. det jag gjort nu är att jag sänkt från att ha käkat det 4ggr i veckan till 2ggr och jag överstiger aldrig 1gram... Ni som skriver att ni käkar flera gram verkar inte ha en aning om vad som kan hända när ni förstör GABA receptorerna

Förstör och förstör...det kallas tolerans! Enda som FÖRSTÖRT mina receptorer, och det är GABA-A,GABA-B, dopamin, sreronin, endorfin....kan fortsätta...troligen ALLA.....!
Det är LYRICA!! #1 gift någonsin.
Men Phen var typ det Enda Som funkade mot min extrema ångest och lita mot SA (social anxiety).
Men det a förut....nu när jag efter 4 år blivit satt på lyrica av skäl som är onödiga att ta upp här...och som jag ej bryr mig om....då linan kapas snart ändå. Ja då funkar inte Phen.....
Alltid spolat ner mina 50g burkar....då mått ännu sämre om man tagit över 1-2ggr/vecka.
Men nu, ihop med lyrica, 525mg/dag...utskrivet. Så varierar från 300-1g/dag.....men får bara mer panik känslor.
Och kändes som man fått en slägga i skallen när jag tog 2g och sedan 1,5g Phen. Satt på busshållplatsen sm ett jävla fån i 2tim. och kunde ej bestämma mig om jag skulle handla eller gå hem. Öht......men det beror till 99% mer pga tidigare skador ifrån LYRICAN än just blandningen.
Men GABA-B substanser är EJ att leka med......seriöst, akta er.......