2016-06-05, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbcruss
Trodde phenibut kom endast i kapslar kan inte tänka mig hur äckligt phenibut pulver måste smak bläää
Finns som pulver men det smakar för jävligt. Tur att det finns Phenibut kapslar.
Citera
2016-06-07, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamagrajkpg
1g är lite väl tycker jag. 500mg-750mg funkar bra om det är riktig phenibut.
250-500mg är tillräckligt för mig för att känna av det. Men polaren kan ligga över 1g utan några biverkningar.
Citera
2016-06-11, 12:26
Medlem
Har tyvärr ätit benzo under lång tid och självklart ville jag pröva fenibut efter att ha sett den här tråden. Det var förra sommaren och kommer inte exakt ihåg vilken bensodos jag hade då, men ca 1-2 mg xanor + mogadon ca 5-10 mg antagligen.

Prövade försiktigt utan effekt, men fann att jag måste ta ca 2,5-3 gram för att få kännbar effekt och det var inte speciellt behagligt alls. Minns att jag hade muskelryckningar dagen efter och var lite vinglig under påverkan.

Skulle inte säga att fenibut är nån höjdare och fattar varför den inte klassas. Möjligen kan den lindra abstinens om ens läkare byts ut och man går torsk...

Nu har beställt en omgång till fenibut men idag är min bensotolerans ännu värre så det blir intressant att se effekten nu.
Citera
2016-06-12, 20:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sanzed16
Har tyvärr ätit benzo under lång tid och självklart ville jag pröva fenibut efter att ha sett den här tråden. Det var förra sommaren och kommer inte exakt ihåg vilken bensodos jag hade då, men ca 1-2 mg xanor + mogadon ca 5-10 mg antagligen.

Prövade försiktigt utan effekt, men fann att jag måste ta ca 2,5-3 gram för att få kännbar effekt och det var inte speciellt behagligt alls. Minns att jag hade muskelryckningar dagen efter och var lite vinglig under påverkan.

Skulle inte säga att fenibut är nån höjdare och fattar varför den inte klassas. Möjligen kan den lindra abstinens om ens läkare byts ut och man går torsk...

Nu har beställt en omgång till fenibut men idag är min bensotolerans ännu värre så det blir intressant att se effekten nu.
Det går inte riktigt att jämföra med benzo osv men tycker om man lyckas hitta rätt dos som funkar för en så är det den absolut bästa sociala drogen.
Citera
2016-06-12, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MCA74
Det går inte riktigt att jämföra med benzo osv men tycker om man lyckas hitta rätt dos som funkar för en så är det den absolut bästa sociala drogen.

Just därför jag beställt igen... kanske är fenibut inte användbart när man äter mycket bens dagligen?

Kan du beskriva det sociala som du säger... är det som med en opioid att man blir smått euforisk eller nåt helt annat?
Citera
2016-06-12, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blattestoner
250-500mg är tillräckligt för mig för att känna av det. Men polaren kan ligga över 1g utan några biverkningar.

2 gram funkade som minst på mig och jag väger heller inte så mycket.

Jag tog det 1 gång i veckan och i en månad sen när jag la av med den fick jag överdrivet depression och ångest men lyckligtvis återhämtade jag mig på en månad med hjälp av träning och yoga och meditation. Har inte tagit phenibut sen dess.
Citera
2016-06-13, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanzed16
Just därför jag beställt igen... kanske är fenibut inte användbart när man äter mycket bens dagligen?

Kan du beskriva det sociala som du säger... är det som med en opioid att man blir smått euforisk eller nåt helt annat?
Det går inte riktigt att jämföra Phenibut med någon annan substans. Lite smått euforisk blir man men man har bra fokus och vågar bjuda på sig själv mer i sociala sammanhang. Kliv av benso innan du tar phenibut igen, eftersom det hämmar effekten av phenibut.
Citera
2016-06-13, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av booktw2ce
Det går inte riktigt att jämföra Phenibut med någon annan substans. Lite smått euforisk blir man men man har bra fokus och vågar bjuda på sig själv mer i sociala sammanhang. Kliv av benso innan du tar phenibut igen, eftersom det hämmar effekten av phenibut.

Låter riktigt intressant!
Folk märker ju alltid att man är påverkad, "full", på opiater och bens som jag normalt behöver för att våga vara social. Dvs euforidoser.
Om detta kan va ett alternativ vore det guld. Särskilt om man inte verkar påverkad inför andra.
Citera
2016-06-15, 07:49
Medlem
Har kört Phenibut några gånger utan resultat.
Började på 1,5g & har jobbat mig sakta upp till 6g som jag intagit i morse.
Tror jag börjar få lite effekt nu,får se hur de urartar sig under dagen.
Det är jävligt hög dos, har respekt för detta tillskott, så frågan är vågar man klättra ännu högre för att uppnå full effekt lr kanske skippa detta?!
Citera
2016-06-16, 15:57
Bannlyst
Vilken dos bör man ta om det är första gången man ska prova phenibut? Går det bra att dricka alkohol under samma kväll eller det kan sabba effekten?
Citera
2016-06-16, 22:57
Medlem
Kände inget speciellt första gången idag, tog 250 och sedan 250 till så 500mg totalt. Kände mig kanske tröttare. Men ingen eurofi eller inre lugn.. Äter Sertralin (SSRI) men det ska väl ej påverka?
Citera
2016-06-19, 21:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fleshinlight
Vilken dos bör man ta om det är första gången man ska prova phenibut? Går det bra att dricka alkohol under samma kväll eller det kan sabba effekten?
Alkohol förstärker effekten så var försiktig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in