2016-07-02, 18:05
Medlem
Synd att jag inte kände till denna substans när jag var i USA för någon vecka sen. Jag lämnar alkohol och drogprover ganska ofta för körkortet. Kan inte dricka mycket eller ta benzo och har allmänt trist på helgerna. Hur som helst har jag beställt 50 gram från USA nu och hoppas man kan mysa lite på kvällarna med den. Hade ju varit trevligt med en bra gaba drog som inte syns på analys.
Citera
2016-07-03, 13:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lost1nwonderland
Hur lång tid tar det innan denna börjar verka på tom mage? (ab:s kapslar)
2-3h max
Citera
2016-07-03, 13:51
Medlem
EmotionalBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Nja jag föredrar phenibut som påverkar gaba-b. Visst båda påverkar gaba men alkohol påverkar gaba-a. Vi har olika upplevelser, när jag varit bakis på alko ordentligt vill man ju fan dö.

Aldrig känt något sådant på phenibut.

Höga doser phenibut går även på gaba-a.
Citera
2016-07-04, 19:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ben01
Synd att jag inte kände till denna substans när jag var i USA för någon vecka sen. Jag lämnar alkohol och drogprover ganska ofta för körkortet. Kan inte dricka mycket eller ta benzo och har allmänt trist på helgerna. Hur som helst har jag beställt 50 gram från USA nu och hoppas man kan mysa lite på kvällarna med den. Hade ju varit trevligt med en bra gaba drog som inte syns på analys.
99% chans att tullen kommer att beslagta paketet men hoppas du får paketet.
Citera
2016-07-04, 22:27
Bannlyst
Spelar det någon roll vilken form av phenibut som verkar ge bästa effekt?

Jag har hittat dessa phenibut i två former: HCL och F.A.A. (Free Amino Acid).

Vilken av de ger bäst effekt?
Citera
2016-07-06, 22:02
Medlem
Trexits avatar
Silly me, dåligt påläst och har tagit nästan dagligen i över två veckor. Och då snackar vi två-fyra kryddmått om dagen.

Har typ allt inom räckhåll (antipsykotisk medicin, benzo, tram, lyrica, imovane, röka, sprit). Är inte hooked på något, ptja förrutom troligen phenibut nu då. Är ovanstående substanser till bra hjälp, eller blir det fruktansvärt ändå?
Senast redigerad av Trexit 2016-07-06 kl. 22:15.
Citera
2016-07-07, 06:30
Medlem
EmotionalBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trexit
Silly me, dåligt påläst och har tagit nästan dagligen i över två veckor. Och då snackar vi två-fyra kryddmått om dagen.

Har typ allt inom räckhåll (antipsykotisk medicin, benzo, tram, lyrica, imovane, röka, sprit). Är inte hooked på något, ptja förrutom troligen phenibut nu då. Är ovanstående substanser till bra hjälp, eller blir det fruktansvärt ändå?

Personligen tycker jag röka funkar bäst, men räkna med att inte vara speciellt produktiv eller taggad på livet. Själv har jag sura uppstötningar hela tiden under phenibut AT och brukar inte palla gå ur sängen. :/

Lyrica ska också fungera bra, men är inget stort fan själv så kan inte uttala mig om det från personlig erfarenhet.
Citera
2016-07-07, 08:42
Medlem
Trexits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmotionalBastard
Personligen tycker jag röka funkar bäst, men räkna med att inte vara speciellt produktiv eller taggad på livet. Själv har jag sura uppstötningar hela tiden under phenibut AT och brukar inte palla gå ur sängen. :/

Lyrica ska också fungera bra, men är inget stort fan själv så kan inte uttala mig om det från personlig erfarenhet.

Det låter ok ändå, då jag är ledig från jobbet ett tag.
Citera
2016-07-07, 09:28
Medlem
Trexits avatar
Japp, nu börjar det lite smått. För trött för att göra något, men för obekvämt att sitta eller ligga. Huvudvärk och lite illamående, blir intressant det här med att upptäcka baksidan av Phenibut - den drog som förefaller vara designad helt efter mig. Med min personlighet och mina problem med GAD, är det här den substans som gör mig till den jag vill vara.
Citera
2016-07-07, 10:20
Medlem
Jag provade phenibut för första gången i går. Tog 0,75 g vid 17 tiden. Hade ätit ganska lite c:a 1,5 timme innan så magen var kanske inte helt tom. Sen väntade jag och tog inget mer då jag vet det tar tid innan det kickar in.
Jag tyckte inte att det hände något speciellt. Det som hände var att jag blev tröttare än vanligt på kvällen och jag la mig ett par timmar tidigare än vanligt.
På fredag tänkte jag prova 1,25 el 1,5 g och hoppas jag känner lite mer då.
Citera
2016-07-07, 10:32
Medlem
Trexits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ben01
Jag provade phenibut för första gången i går. Tog 0,75 g vid 17 tiden. Hade ätit ganska lite c:a 1,5 timme innan så magen var kanske inte helt tom. Sen väntade jag och tog inget mer då jag vet det tar tid innan det kickar in.
Jag tyckte inte att det hände något speciellt. Det som hände var att jag blev tröttare än vanligt på kvällen och jag la mig ett par timmar tidigare än vanligt.
På fredag tänkte jag prova 1,25 el 1,5 g och hoppas jag känner lite mer då.

För mig är phenibut en drog man gör saker på, som att träffa folk, städa, till och med träna eller dricka några öl på krogen. Men vill man sitta o bli bäng går det också på höga doser, men inget jag uppskattar.
Citera
2016-07-07, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trexit
För mig är phenibut en drog man gör saker på, som att träffa folk, städa, till och med träna eller dricka några öl på krogen. Men vill man sitta o bli bäng går det också på höga doser, men inget jag uppskattar.
Jag förstår. Jag hade ju hellre druckit alkohol men jag ska lämna drog och alkoholprov den 18:e denna månad. Jag provar att höja dosen och återkommer hur jag upplever det. Lite eufori hade ju varit önskvärt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in