Citat:
Ursprungligen postat av
blaha95
Jag vet kompis.
Ikto/ Diaz använder jag bara 1 gång i veckan, eftersom jag vet att de har en lång halveringstid. Sedan använder jag Bromazepam/ xanor eller nån Z-Analog som har kort halveringstid 4 dagar efter min Ikto/Diaz dos.
Jag glömde skriva att jag gjort uppehåll på benso som högst i 10 dagar, utan att känna någon AT.
Men på Phenibut så mådde jag skit, redan efter 2 intag. Måndag och Fredag tog jag 1000 mg, på Söndagen så mådde jag riktigt risigt. Men det kan ha varit en slump också.
phenibut har en klart märkbar reboundeffekt ca 2 dagar efter intag, man blir sur, grinig, lättretlig o arg. Redan vid första gången jag tog det märkte jag av den. Men det är ju inte så konstigt, sån positiv effekt den har när man tar den, så är det naturligt att Gaba-a och Gaba-b reboundar, alltså nedregulerar.
Lite liknande ecstasy, även om det är en mycket kraftfullare o farligare drog, så blir du ju euforisk kvällen du tar ecstasy, för att sen må skit dagen efter.
Phenibut är lämpligast att ta i doser 500-750mg, 2 gånger i veckan.
Tro mej, jag har experimenterat med Phenibut i 5 års tid, i början tog jag varje dag, med en extremt snabb toleransutveckling, var uppe på 3g utan att få effekten jag fick i början, blev bara vinglig och mådde illa. Tog ett års paus, nu är jag tillbaka o kan ta 750mg dagar som är lite krävande socialt osv.