2016-09-28, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmotionalBastard
Hoppas du vet att ikto har en halveringstid på 18-50 timmar, din panik etc du fick dagen efter phenibut kan mycket väl ha varit att du för första gånen på flera år var utan benzo i systemet. 2ggr i veckan lämnar inte tillräckligt med tid för att ikton ska gå ut innan du fyller på. Just ikto är känd för att ta några dagar innan helvetet kommer över dig.

Jag vet kompis.

Ikto/ Diaz använder jag bara 1 gång i veckan, eftersom jag vet att de har en lång halveringstid. Sedan använder jag Bromazepam/ xanor eller nån Z-Analog som har kort halveringstid 4 dagar efter min Ikto/Diaz dos.

Jag glömde skriva att jag gjort uppehåll på benso som högst i 10 dagar, utan att känna någon AT.

Men på Phenibut så mådde jag skit, redan efter 2 intag. Måndag och Fredag tog jag 1000 mg, på Söndagen så mådde jag riktigt risigt. Men det kan ha varit en slump också.
Citera
2016-09-29, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Jag vet kompis.

Ikto/ Diaz använder jag bara 1 gång i veckan, eftersom jag vet att de har en lång halveringstid. Sedan använder jag Bromazepam/ xanor eller nån Z-Analog som har kort halveringstid 4 dagar efter min Ikto/Diaz dos.

Jag glömde skriva att jag gjort uppehåll på benso som högst i 10 dagar, utan att känna någon AT.

Men på Phenibut så mådde jag skit, redan efter 2 intag. Måndag och Fredag tog jag 1000 mg, på Söndagen så mådde jag riktigt risigt. Men det kan ha varit en slump också.

phenibut har en klart märkbar reboundeffekt ca 2 dagar efter intag, man blir sur, grinig, lättretlig o arg. Redan vid första gången jag tog det märkte jag av den. Men det är ju inte så konstigt, sån positiv effekt den har när man tar den, så är det naturligt att Gaba-a och Gaba-b reboundar, alltså nedregulerar.

Lite liknande ecstasy, även om det är en mycket kraftfullare o farligare drog, så blir du ju euforisk kvällen du tar ecstasy, för att sen må skit dagen efter.

Phenibut är lämpligast att ta i doser 500-750mg, 2 gånger i veckan.

Tro mej, jag har experimenterat med Phenibut i 5 års tid, i början tog jag varje dag, med en extremt snabb toleransutveckling, var uppe på 3g utan att få effekten jag fick i början, blev bara vinglig och mådde illa. Tog ett års paus, nu är jag tillbaka o kan ta 750mg dagar som är lite krävande socialt osv.

Citera
2016-09-30, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strasburg
phenibut har en klart märkbar reboundeffekt ca 2 dagar efter intag, man blir sur, grinig, lättretlig o arg. Redan vid första gången jag tog det märkte jag av den. Men det är ju inte så konstigt, sån positiv effekt den har när man tar den, så är det naturligt att Gaba-a och Gaba-b reboundar, alltså nedregulerar.

Lite liknande ecstasy, även om det är en mycket kraftfullare o farligare drog, så blir du ju euforisk kvällen du tar ecstasy, för att sen må skit dagen efter.

Phenibut är lämpligast att ta i doser 500-750mg, 2 gånger i veckan.

Tro mej, jag har experimenterat med Phenibut i 5 års tid, i början tog jag varje dag, med en extremt snabb toleransutveckling, var uppe på 3g utan att få effekten jag fick i början, blev bara vinglig och mådde illa. Tog ett års paus, nu är jag tillbaka o kan ta 750mg dagar som är lite krävande socialt osv.

Japp, den har tyvärr en väldigt märkbar reboundeffekt förstår att du mådde illa eftersom Phenibut är väldigt sur för magen. Usch!
Citera
2016-10-03, 03:43
Medlem
Jag tar Fenibut max 1 gång i veckan i vanliga fall OM äns det, vill absolut inte förstöra den fina effekt jag får på bara 1g på morgonen och 1gram på kvällen.
Effekten/ruset sitter i hela dagen efteråt också vilket är helt fantastiskt.

Jag har en fråga, skulle en lågdos fenibut på 250-500mg hjälpa till med min ångest/motivationsproblem ?
Och om jag sedan tar min vanliga dos dagen efter på 1gram + 1gram kommer jag få MYCKET sämre effekt av det ?

Ska träffa en gammal bra vän på fredag och vill gärna få bort ångesten, kommer vara endel alkohol med i bilden också men jag är van vid dessa droger så det inga problem jag är mestadels nyfiken på doserna om dom kommer påverka varandra även i såpass låg dos även dagen efter..

Tack på förhand!
Citera
2016-10-03, 04:25
Medlem
Jagskullejubara..s avatar
Hur ser interaktionen ut på phenibut och alkohol?
Citera
2016-10-03, 11:46
Medlem
DjDoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Jag tar Fenibut max 1 gång i veckan i vanliga fall OM äns det, vill absolut inte förstöra den fina effekt jag får på bara 1g på morgonen och 1gram på kvällen.
Effekten/ruset sitter i hela dagen efteråt också vilket är helt fantastiskt.

Jag har en fråga, skulle en lågdos fenibut på 250-500mg hjälpa till med min ångest/motivationsproblem ?
Och om jag sedan tar min vanliga dos dagen efter på 1gram + 1gram kommer jag få MYCKET sämre effekt av det ?

Ska träffa en gammal bra vän på fredag och vill gärna få bort ångesten, kommer vara endel alkohol med i bilden också men jag är van vid dessa droger så det inga problem jag är mestadels nyfiken på doserna om dom kommer påverka varandra även i såpass låg dos även dagen efter..

Tack på förhand!
I så låga doser bör det inte påverka nämnvärt, kan potentiera alkoholen lite gran kanske men det känner du ju i så fall. Tagit 2.5g och sänkt en 70is på en fest en gång och fick minneslucka där jag gjort en del jätteskumma saker samt kvällen slutade i sängen med en riktigt tjock dam... Får ALDRIG minneslucka annars så i dessa doser bör man ta det lugnt. Annars gillar jag phenibut + alkohol! Får så fruktansvärt bra självförtroende och får mycket mer energi än på bara alkohol men man måste vara försiktig då 1+1=3 med pheni+alkohol...

Frid
Citera
2016-10-03, 11:49
Medlem
Har börjat snegla mot denna substans eftersom jag är med i subprogrammwt och kan inte använda benzo längre. Vill ha nått jag kan ta 1-2ggr i veckan för att bli skön, social ångestfri, mjuk, avslappnad och må bra helt enkelt.
Är detta vad jag letar efter? Vore ju perfekt eftersom den knappast syns på pissprov va? Är ju bara ett kosttillskott va?

Är den svår att få tag i? Finns det inrikes?
Citera
2016-10-03, 12:10
Medlem
LilaFlaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foreskinn
Har börjat snegla mot denna substans eftersom jag är med i subprogrammwt och kan inte använda benzo längre. Vill ha nått jag kan ta 1-2ggr i veckan för att bli skön, social ångestfri, mjuk, avslappnad och må bra helt enkelt.
Är detta vad jag letar efter? Vore ju perfekt eftersom den knappast syns på pissprov va? Är ju bara ett kosttillskott va?

Den fungerar helt okej som substitut för benso.
Syns inte på drogscreening.
Är en medicin som används i bland annat Ryssland. Är läkemedelsklassad i Sverige.
Går att köpa lätt på ett flertal sidor, jag har använt mig av Ebay.
Citera
2016-10-03, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foreskinn

Finns på minst en inrikes sida, bara att googla.
Jag hade ju tagit högre dos än vad många skriver här om du vill bli skön, typ i alla fall 2 gram.
Phenibut är väldigt bra tycker jag, har aldrig tappat minnet eller kontrollen även vid höga doser.
Syns som sagt inte på analys, har själv pissat för körkortet.
Man får rus till skillnad från benzo, och får aldrig knäppa konstiga biverkningar som Lyrica.
Väldigt långverkande.
Citera
2016-10-05, 04:31
Medlem
Är det någon fara att ta phenibut 2 dagar i rad ?
Jag menar med enorm tolerans dag 2, enorm rebound och ångest dag 3 och 4 ?
Citera
2016-10-05, 07:06
Medlem
sådärja, tillbaka i träsket. Tog bara två månader med 750-1000 mg om dagen 3 dagar i veckan, nu får jag ingen effekt alls. Det blir en paus ett år igen, finns ingen annan lösning, att ta mer än 1 gram är bara idiotiskt, man blir vinglig och illamående bara. Före min 1 års paus var jag uppe i 3,5 g, utan annan effekt än vinglighet, illamående, kändes toxiskt, farligt. Enda positiva var väl att jag sov 12 timmar, nu sover jag inte mer än 4-5 timmar trots 1 g, och ingen euforisk effekt.

Så med detta vill jag säga, Phenibut är skön som fan i början med rätt dos, men lyckan varar inte länge, GABA-B-receptorn är inte att leka med, verkar ta lång tid att återställa sej jämfört med GABA-A (Alkohol). Phenibut är ganska likt GHB som också går på GABA-B, skillnaden är att GHB bara ger effekt i 4-5 timmar.

Ingen av dom är någon långsiktig lösning, tyvärr.

Citera
2016-10-06, 17:12
Medlem
lehirals avatar
Vad tror ni om Phenibut före högskoleprovet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in