2021-11-29, 18:17
Medlem
kattingSSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimare
Kan någon verifiera att phenibut INTE är klassat och således kan tas in i landet inom EU? Finns ju inte en butikjävel inrikes.

Det är klassat i Sverige. Olagligt att bruka och ta in.
Citera
2021-11-29, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattingSS
Det är klassat i Sverige. Olagligt att bruka och ta in.

Tvångsmässigt att påpeka det, men phenibut är alltså klassat som läkemedel i Sverige om nån missat det, och inte ”klassat” i den vanligare meningen (som narkotika). Så, lagligt att inneha & bruka (läkemedelslagen reglerar inte privat innehav och konsumtion av läkemedel), olagligt att sälja m.m., och som konsument: att importera. Juridiskt blir det därför skillnad mellan att handla inrikes och att importera (sen finns nog många här i tråden som inte direkt gett bilden av att phenibutimport är ett högprio brott…). Jag vet en inrikessäljare numer, handlade via torrez senast men dom fanns på fs3 också. Säljer också kratom, borde inte vara supersvåra att hitta. Är ingen storkund men ett par ordrar har funkat fint. Är för young in da game för PM, tror jag.
Citera
2021-12-07, 20:00
Medlem
LDRsuperfans avatar
Tog ett halvt gram för fem timmar sen. Var dock trött och somnade kort därefter. Känner mig i övrigt väldigt lugn. Men ingen stark effekt med en halv gram. Kommer nog ta samma dos om 48 timmar.
Citera
2021-12-07, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LDRsuperfan
Tog ett halvt gram för fem timmar sen. Var dock trött och somnade kort därefter. Känner mig i övrigt väldigt lugn. Men ingen stark effekt med en halv gram. Kommer nog ta samma dos om 48 timmar.

Räcker 500 så kör på det, det viktiga är o hitta rätt dos. Tar man för mycket får man bara yrsel blir illamående etc. För mig var 750mg perfekt dos men tog ibland lite högre doser om det bara var till sömn. Har inte rört Phenibut på säkert 3+ år nu.
Citera
2021-12-08, 17:17
Medlem
LDRsuperfans avatar
Har känt mig jättelugn under hela dagen. Min sociala ångest har nog aldrig varit på en lägre nivå än den är nu. Kommer definitivt fortsätta använda fenibut.
Citera
2021-12-08, 17:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LDRsuperfan
Har känt mig jättelugn under hela dagen. Min sociala ångest har nog aldrig varit på en lägre nivå än den är nu. Kommer definitivt fortsätta använda fenibut.
Phenibut är king! Tar man lite mer så svävar man fram...
Citera
2021-12-08, 19:45
Medlem
I perioder tar jag phenibut 1 eller max 2 gånger i veckan. Det vara på jobbet, när jag ska dra ut och hänga med folk, gå på date etc. Oavsett vad så känns det som att det är dom dagarna då jag kommer som bäst i kontakt med andra, har roligast och gör flest genombrott. Det är bra grejer. Men nu är bruken ju fan slut snart! Måste införskaffa mer, men osäker på vart jag ska vända mig.

Kanske det bara är jag som är kass, men jag hittar inte vart folk köper sin phenibut ifrån. Har sett att HC har nämnts här och där, men jag har inte klarat hitta mer info om vad HC är för något.

Kan jag få lite tips på hemsidor att beställa ifrån? Tänker att jag kan summera det sen också i en post som inkluderar bra sökord och sånt.
Citera
2021-12-08, 20:13
Medlem
kattingSSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meruem
I perioder tar jag phenibut 1 eller max 2 gånger i veckan. Det vara på jobbet, när jag ska dra ut och hänga med folk, gå på date etc. Oavsett vad så känns det som att det är dom dagarna då jag kommer som bäst i kontakt med andra, har roligast och gör flest genombrott. Det är bra grejer. Men nu är bruken ju fan slut snart! Måste införskaffa mer, men osäker på vart jag ska vända mig.

Kanske det bara är jag som är kass, men jag hittar inte vart folk köper sin phenibut ifrån. Har sett att HC har nämnts här och där, men jag har inte klarat hitta mer info om vad HC är för något.

Kan jag få lite tips på hemsidor att beställa ifrån? Tänker att jag kan summera det sen också i en post som inkluderar bra sökord och sånt.

Vet att man kan beställa från body*hock. Kommer från Polen så finns en liten risk att det tas i tullen. Skulle också vara intresserad om någon vet ett bättre alternativ inrikes.
Citera
2021-12-08, 20:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Meruem

HC är ej grön just nu om jag förstått det rätt, men det finns en säljare på FS4 som har just Phenibut. Hade helst velat säga detta till dig i PM men du har för få inlägg.
Citera
2021-12-09, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattingSS
Vet att man kan beställa från body*hock. Kommer från Polen så finns en liten risk att det tas i tullen. Skulle också vara intresserad om någon vet ett bättre alternativ inrikes.

Bäst alternativ är Tor, finns bra market som skickar inrikes och funkar hur bra som helst, perfekt tillfälle att lära sig om bitcoin och darkweb också.
Undvik alla fs3-4-varianter bara och läs på rörande vilken som är korrekt url och gör en mindre testinsättning. Det finns gott om falska urler som går igenom proxys som då ändrar bitcoin adressen så att man gör insättning på en helt annan adress.
Och köp inte något olagligt såklart.
Citera
2021-12-10, 10:04
Medlem
Finns det någon som kan svara på hur beroendeframkallande detta är? Vet att det är en klurig fråga att svara på men alla svar uppskattas!
Citera
2021-12-25, 21:05
Medlem
Hoppar på frågetåget: någon som testat årsgammal Phenibut och fortfarande fått effekt? Trillade över en halvt bortglömd burk ståendes i kylen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in