2016-04-30, 15:24
Medlem
Tjena. Hittade en burk dmaa kapslar hemma som det står BF 04/2014. Dock så är burken förseglad, aldrig öppnad. Under locket ligger plasten kvar över öppningen. Vågar man ta skiten ändå?
Citera
2016-04-30, 15:26
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HZ87
Tjena. Hittade en burk dmaa kapslar hemma som det står BF 04/2014. Dock så är burken förseglad, aldrig öppnad. Under locket ligger plasten kvar över öppningen. Vågar man ta skiten ändå?
Tror jag absolut. Det som kan hända med dylika preparat är väl att verkningsgraden minskar.
Citera
2016-04-30, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Tror jag absolut. Det som kan hända med dylika preparat är väl att verkningsgraden minskar.
Steel Nutrition 50mg kapslar. Stoppade i mig en innan träningen förut. Kände igen de "stirriga syndromet" kändes rätt skönt överlag
Citera
2016-05-09, 22:05
Medlem
Jag brukar träna efter middagen, men har lärt mig att det är viktigt att äta efter ett pass . Så jag brukar dricka måltidsersättning . Är detta den ultimata lösningen? Ska jag fortsätta med det? Eller göra tvärtom? Måltidsersättning före träning och middag efter?
Målet är att bygga muskler men bli av med öl magen . Tacksam för svar
Citera
2016-05-09, 22:26
Medlem
AquaRegias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oste
Jag brukar träna efter middagen, men har lärt mig att det är viktigt att äta efter ett pass . Så jag brukar dricka måltidsersättning . Är detta den ultimata lösningen? Ska jag fortsätta med det? Eller göra tvärtom? Måltidsersättning före träning och middag efter?

Äter du strax innan träningen (och bra mat sett över hela dagen) så är det inte så viktigt att äta efter.
Citera
2016-05-10, 21:55
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oste
Det anabola fönstret är en myt. Ät när du känner att det är lämpligt.
Citera
2016-05-16, 22:05
Medlem
MrEchozs avatar
Någon som vet om HMB+ the butcher(Pwo) går att tas samtidigt eller är det bara onödigt att ta dessa samtidigt?
Citera
2016-05-25, 23:59
Medlem
HEAT drinken

Innehåller sötningsmedel men 0 kalorier och socker

Kan det påverka negativt?
Citera
2016-05-26, 08:50
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Express777
HEAT drinken

Innehåller sötningsmedel men 0 kalorier och socker

Kan det påverka negativt?

Beror väl på vad du menar den skulle påverka. Sömnen kanske den påverkar negativt om du tar en på kvällen. Träningsmässigt påverkar den praktiskt ingenting, mer än effekten från koffeinet då.
Citera
2016-05-26, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Beror väl på vad du menar den skulle påverka. Sömnen kanske den påverkar negativt om du tar en på kvällen. Träningsmässigt påverkar den praktiskt ingenting, mer än effekten från koffeinet då.

Tänkte mer på sötningsmedlet

Höjer den insulinnivåerna?

Har läst att det finns delade meningar om det
Citera
2016-05-26, 10:37
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Express777
Tänkte mer på sötningsmedlet

Höjer den insulinnivåerna?

Har läst att det finns delade meningar om det

Nepp. Finns dock muppar som tror det, och hävdar det som sanning. Om det skulle finnas någon sanning i det är det marginellt, inget man behöver lägga energi på.
Citera
2016-05-30, 14:11
Medlem
Tränar 3ggr per vecka och vill bygga lite muskler, vilket kosttilskott ska jag välja om jag bara ska ha ett enda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in