2015-08-21, 13:59
Medlem
nubbdjurs avatar
*bump* Denna tråden får inte dö

Nu är det inte jag som gjort detta, men det var i min klass det hände I mellan- eller lågstadiet så var det en askonstig aspergerkille vid namn Morgan som brukade få lite diverse utbrott på oss i klassen. På idrotten brukade han slå folk med bandyklubbor och springa runt naken i gympasalen. Under ett av sina galna upptåg tog han att gammalt bananskal och kastade det så hårt i nacken på vår stränga historielärare att det liksom kladdades ut i nacken på den stackars läraren. Morgan blev indragen i klassrummet och kom inte till skolan nästa morgon
Citera
2016-01-10, 19:53
Medlem
TheDarkCats avatar
Kastade vattenfyllda kondomer på skolfönstret med kompisar.
Citera
2016-01-14, 13:30
Medlem
Orm Ondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maaak14
Nu har jag skrivit så jävla många inlägg i denna tråd, så jag gör ett enda stort inlägg med alla upptåg.

I 5:an hade vi matte i halvklass, ena gruppen hade utematte och andra hade vanlig. I alla fall så hatade jag utematte. Jag hade 6:ans mattebok då. Men jag hade utematte och ville ha innematte.

Jag kanske frågar om någonting som är självklart för alla som är födda 1980 eller senare, men nu fattar jag ingenting. Vad f-n är "utematte" - hade ni mattelektionerna utomhus?
Citera
2016-01-14, 20:32
Medlem
Luftgevars avatar
Kompis pissa i en nässpray han hittat ute - gick runt och spruta på tjejerna.
Jag och kompisen går in i ettornas omklädningsrum när dem har idrott, snor en t-shirt och kompisen skiter på den, sen packar vi ihop tröjan och lägger tillbaka den i ryggsäcken.

Ett hål i marken som vi tog hundbajs och fyllde sen pissa vi i det så det blev smörja - hade på en pinne och jaga tjejerna.

Kasta bananer på en tavla där vi satt upp konst vi gjort på bildlektionerna.

Ett par saker jag och polarna gjort genom åren
Citera
2016-01-15, 11:53
Medlem
hgfdsas avatar
nåla stolar, trots efter varje nål kände som en hund som pissa på mattan trots att husse kommer bli så in i helvete förbannad; och ändå lägger ut ytterligare.
kasta sten; så nära fönsterrutan man kan komma.
räkna ner klockan och tänkte att man ändå aldrig lär passera 15; det går för långsamt.
tänkte att alla i hela världen tänkte svenska och sedan omvandla i annat språk; idioter.
låtsasläste på lektionerna och fråga sedan om vad som stod för att det skulle verka mer troväridigt att man läste. (läste en svår bok med långa ord), brydde mig aldrig om att försöka läsa dom, viktigaste var att dom var långa, och att man fråga "vad står det där".
hade anteckningsprotokoll på hur många sidor man gjort som man skulle visa upp; visa sig att man varvat alla böcker x antal gånger räknat till antal "gjorda sidor".
viktigaste var inte att ha försöka ha så rätt som möjligt på matten; viktigaste var att vara klar först.
Senast redigerad av hgfdsa 2016-01-15 kl. 12:14.
Citera
2016-01-15, 12:34
Medlem
Batskinkans avatar
Fan

Vi köpte en stor burk surströmming och la den i skolan ventilation.. lätt och simpelt, lärarna fick aldrig reda på vem det var.

En annan sak vi gjorde var att vi gömde alla blomkrukor som satt vid kafeterian, inuti taket (ni vet taken som var lösa plattor som man kunde ta loss)

Det värsta var nog när en kompis till mig tog med sig en nutellaburk till skolan och smetade in ordet "Bajs" på toaletterna.
Senast redigerad av Batskinkan 2016-01-15 kl. 12:36. Anledning: felstavning
Citera
2016-01-19, 16:25
Medlem
AnomalyxDs avatar
Fick i uppgift en gång att göra muffins på hemkunskapen. Och jag tror att ni alla nån gång har fuckat med mat i HK. Så vi började att göra smet och skit men sen fick min polare en ide om att vi skulle ta lite smet (som var tillräckligt för 1 bulle) och spruta full med sperma och en låta läraren smaka på't. Well eftersom våran lärare var en tjock moralkärring så vi tänkte "inte vi som kommer äta skiten" så vi gjorde det och well HON ÅT UPP HELA!

Och sen är väl klassikers som att runka på toan eller skita i papperskorgen stadard.

EDIT : glömde att när det var typ som "korvgryta" så snodde jag 2 ark suddigum och dumpade i skiten
Citera
2016-02-23, 12:12
Medlem
LiberalGuys avatar
Nar 9:a slutade sa fick vi som gick i 8:an baka och servera eleverna och foraldrarna. I kanelbullarna hade vi tillsatt svartpeppar och allt annat. Minen pa alla manniskor i salen glommer jag aldrig
Citera
2016-05-10, 00:10
Medlem
RedRights avatar
Får väl dela med mig lite av vad man hittat på.

Ja ett svin har jag varit eller är haha. Glömmer inte den gången när jag och en polare i parralellklassen, blev nedskvätta med vatten av en klasskamrat till mig. Vi gav igen med ett mycket större mynt. Vi gick in på tjejernas toalett och tog den där behållaren med bindor och tamponger som va ganska full med mens och diverse flytningar i bindor, hällde i vatten i den och skakade om ganska flitigt sedan gick vi ut och letade rätt på snubben som stod ovetandes med andra polare och tömde den rakt över han. Snubben började lipa när han insåg vad han hade fått över sig.
Citera
2016-05-10, 00:13
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedRight
Får väl dela med mig lite av vad man hittat på.

Ja ett svin har jag varit eller är haha. Glömmer inte den gången när jag och en polare i parralellklassen, blev nedskvätta med vatten av en klasskamrat till mig. Vi gav igen med ett mycket större mynt. Vi gick in på tjejernas toalett och tog den där behållaren med bindor och tamponger som va ganska full med mens och diverse flytningar i bindor, hällde i vatten i den och skakade om ganska flitigt sedan gick vi ut och letade rätt på snubben som stod ovetandes med andra polare och tömde den rakt över han. Snubben började lipa när han insåg vad han hade fått över sig.

Och du verkar jävligt stolt över det
Citera
2016-05-10, 08:40
Medlem
RedRights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Och du verkar jävligt stolt över det

Absolut inte, men kul va de. Han fick skylla sig själv.
Man ska inte gå på berg när de finns småsten.
Citera
2016-05-10, 08:43
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiberalGuy
Nar 9:a slutade sa fick vi som gick i 8:an baka och servera eleverna och foraldrarna. I kanelbullarna hade vi tillsatt svartpeppar och allt annat. Minen pa alla manniskor i salen glommer jag aldrig
Svartpeppar?
Jag lade en rejäl sats i en pannkaksmet på hemkunskapen. Det var roligt och se deras miner när dom åt pannkakor smaksatta med min säd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in