Citat:
Ursprungligen postat av Peufyp
Jafyfan, jag kanske ska berätta en historia, jag har alltid varigt en bråkstake, verkligen, i grundskolan slog jag sönder allt som fanns i omklädningsrummet för att jag ville ha en ursäkt att slippa idrotten, man har gjort allt ifrån att kasta ut häftstift på golvet till att hämtat små myror på skolgården och släppt ut lite här o där.
Redan från 2:an så har jag haft möten med lärare och varigt i skiten, elda upp böcker med flit för att slippa räkna matte.
Nu på senare år när jag bytade skola från den gamla grundskolan (som förövrigt var ökänd för dåliga lärare osv) så hoppades jag att jag skulle kanske skapa mig ett annat rykte än den här bråkige killen, men icke! (har på senare tid uppgivit detta då det är omöjligt
), ett tjugo tal ungar från min klass och ner bytade också, tro inte att min stämpel åkte bort, nejnej, jag lyckades på invigningsdagen (Helt ny skola), krossa en ruta, men hjälp av min underbara mobil (stark metallkant, osmart kille = en mindre ruta).
Dra pallar genom dörrarna (tunna jävla spåndörrar, som fastighetskötaren vill ha 1500:- för, inkl arbete och allt), dra ut handtagen ur dörrar så elever inklusive lärare blir inlåsta, dagliga möten med dem biträdande rektorerna, krossat ett akvarium, "råkade" tappa vatten i skoldatorerna, "det var inte jag!" slå på datorerna så dem gick sönder, "låna" grafikkort osv, senast igår hade jag sönder ett kinnarps bord (http://www.kinnarps.com/sv/se/Produkter-och-inspiration/Office-products/Soffbord/Product/?prodid=139512), fick reda på att det bordet kostade mer än rutan jag drog ja, jag har nog haft sönder och kostat skolan ett x antal tusen mer än den normale eleven.
Nästintill mobbat lärare, fan, nu så är det nästan slut, går i sista terminen i grundskolan, det har inte varigt lätt för mina föräldrar inte, för den delen, pheuw.
Men priset tas fan utav min idérikedom jag hade när vi precis hade börjat nian, med en ny mattelärare, Annelie heter hon, om ni tänker er en vältränad, förvirrad, idiotisk kvinna, som förövrigt ser ut som en man skulle introducera sig för klassen (9:1) så bara för att så jävlades jag med henne, jag tog den överblivna Coca-Colan jag inte drack under tiden jag skulle marchera till skolan efter sommar lovet för att lugna nerverna, iallafall, hon står där framme och berättar om sig själv, "Hej!, jag heter Annelie... blablabla", jag tänkte, fan min cola MÅSTE vara avslagen nu, iochmed att jag haft den i bakfickan (50cl flaska) så var den stenhård tack vare kolsyran, jag tänkte hiva iväg denna flaska till papperskorgen, lite för att visa att jag är den gamle killen, "jag skiter i vilket" statusen skulle upptas, menmen, tro fan inte att jag tar i lite i överkant och träffar den nya lärarinnan mitt mellan ögonen?, hennes glasögon splittras och en glasbit skär in precis ovanför ögat på henne, kan ju säga att hon har ett ont öga för mig
, vidare så får jag snacka med rektor om att det där var "anlagt" och så vidare, det var väll ungefär det mesta jag kan komma ihåg, men ännu är inte nian slut, det är än bara Maj. 
Redan från 2:an så har jag haft möten med lärare och varigt i skiten, elda upp böcker med flit för att slippa räkna matte.
Nu på senare år när jag bytade skola från den gamla grundskolan (som förövrigt var ökänd för dåliga lärare osv) så hoppades jag att jag skulle kanske skapa mig ett annat rykte än den här bråkige killen, men icke! (har på senare tid uppgivit detta då det är omöjligt
), ett tjugo tal ungar från min klass och ner bytade också, tro inte att min stämpel åkte bort, nejnej, jag lyckades på invigningsdagen (Helt ny skola), krossa en ruta, men hjälp av min underbara mobil (stark metallkant, osmart kille = en mindre ruta).Dra pallar genom dörrarna (tunna jävla spåndörrar, som fastighetskötaren vill ha 1500:- för, inkl arbete och allt), dra ut handtagen ur dörrar så elever inklusive lärare blir inlåsta, dagliga möten med dem biträdande rektorerna, krossat ett akvarium, "råkade" tappa vatten i skoldatorerna, "det var inte jag!" slå på datorerna så dem gick sönder, "låna" grafikkort osv, senast igår hade jag sönder ett kinnarps bord (http://www.kinnarps.com/sv/se/Produkter-och-inspiration/Office-products/Soffbord/Product/?prodid=139512), fick reda på att det bordet kostade mer än rutan jag drog ja, jag har nog haft sönder och kostat skolan ett x antal tusen mer än den normale eleven.
Nästintill mobbat lärare, fan, nu så är det nästan slut, går i sista terminen i grundskolan, det har inte varigt lätt för mina föräldrar inte, för den delen, pheuw.
Men priset tas fan utav min idérikedom jag hade när vi precis hade börjat nian, med en ny mattelärare, Annelie heter hon, om ni tänker er en vältränad, förvirrad, idiotisk kvinna, som förövrigt ser ut som en man skulle introducera sig för klassen (9:1) så bara för att så jävlades jag med henne, jag tog den överblivna Coca-Colan jag inte drack under tiden jag skulle marchera till skolan efter sommar lovet för att lugna nerverna, iallafall, hon står där framme och berättar om sig själv, "Hej!, jag heter Annelie... blablabla", jag tänkte, fan min cola MÅSTE vara avslagen nu, iochmed att jag haft den i bakfickan (50cl flaska) så var den stenhård tack vare kolsyran, jag tänkte hiva iväg denna flaska till papperskorgen, lite för att visa att jag är den gamle killen, "jag skiter i vilket" statusen skulle upptas, menmen, tro fan inte att jag tar i lite i överkant och träffar den nya lärarinnan mitt mellan ögonen?, hennes glasögon splittras och en glasbit skär in precis ovanför ögat på henne, kan ju säga att hon har ett ont öga för mig
, vidare så får jag snacka med rektor om att det där var "anlagt" och så vidare, det var väll ungefär det mesta jag kan komma ihåg, men ännu är inte nian slut, det är än bara Maj. 
Skriv så man fattar jävla P12:a!!
Sen att du inte är 18 gör ju saken bara otroligt pinsamt!!!!
bordet flög? njaa OM det flög.
rna som beffan sig i salen.