2011-05-02, 23:19
Medlem
Scaevolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peufyp
Jafyfan, jag kanske ska berätta en historia, jag har alltid varigt en bråkstake, verkligen, i grundskolan slog jag sönder allt som fanns i omklädningsrummet för att jag ville ha en ursäkt att slippa idrotten, man har gjort allt ifrån att kasta ut häftstift på golvet till att hämtat små myror på skolgården och släppt ut lite här o där.
Redan från 2:an så har jag haft möten med lärare och varigt i skiten, elda upp böcker med flit för att slippa räkna matte.
Nu på senare år när jag bytade skola från den gamla grundskolan (som förövrigt var ökänd för dåliga lärare osv) så hoppades jag att jag skulle kanske skapa mig ett annat rykte än den här bråkige killen, men icke! (har på senare tid uppgivit detta då det är omöjligt), ett tjugo tal ungar från min klass och ner bytade också, tro inte att min stämpel åkte bort, nejnej, jag lyckades på invigningsdagen (Helt ny skola), krossa en ruta, men hjälp av min underbara mobil (stark metallkant, osmart kille = en mindre ruta).
Dra pallar genom dörrarna (tunna jävla spåndörrar, som fastighetskötaren vill ha 1500:- för, inkl arbete och allt), dra ut handtagen ur dörrar så elever inklusive lärare blir inlåsta, dagliga möten med dem biträdande rektorerna, krossat ett akvarium, "råkade" tappa vatten i skoldatorerna, "det var inte jag!" slå på datorerna så dem gick sönder, "låna" grafikkort osv, senast igår hade jag sönder ett kinnarps bord (http://www.kinnarps.com/sv/se/Produkter-och-inspiration/Office-products/Soffbord/Product/?prodid=139512), fick reda på att det bordet kostade mer än rutan jag drog ja, jag har nog haft sönder och kostat skolan ett x antal tusen mer än den normale eleven.
Nästintill mobbat lärare, fan, nu så är det nästan slut, går i sista terminen i grundskolan, det har inte varigt lätt för mina föräldrar inte, för den delen, pheuw.
Men priset tas fan utav min idérikedom jag hade när vi precis hade börjat nian, med en ny mattelärare, Annelie heter hon, om ni tänker er en vältränad, förvirrad, idiotisk kvinna, som förövrigt ser ut som en man skulle introducera sig för klassen (9:1) så bara för att så jävlades jag med henne, jag tog den överblivna Coca-Colan jag inte drack under tiden jag skulle marchera till skolan efter sommar lovet för att lugna nerverna, iallafall, hon står där framme och berättar om sig själv, "Hej!, jag heter Annelie... blablabla", jag tänkte, fan min cola MÅSTE vara avslagen nu, iochmed att jag haft den i bakfickan (50cl flaska) så var den stenhård tack vare kolsyran, jag tänkte hiva iväg denna flaska till papperskorgen, lite för att visa att jag är den gamle killen, "jag skiter i vilket" statusen skulle upptas, menmen, tro fan inte att jag tar i lite i överkant och träffar den nya lärarinnan mitt mellan ögonen?, hennes glasögon splittras och en glasbit skär in precis ovanför ögat på henne, kan ju säga att hon har ett ont öga för mig , vidare så får jag snacka med rektor om att det där var "anlagt" och så vidare, det var väll ungefär det mesta jag kan komma ihåg, men ännu är inte nian slut, det är än bara Maj.

Skriv så man fattar jävla P12:a!!
Sen att du inte är 18 gör ju saken bara otroligt pinsamt!!!!
Citera
2011-05-02, 23:27
Medlem
jag har blivit avsugen i klassrummet.. av en riktig padda men vafan, 14-15 årsåldern hade man inga krav..
Citera
2011-05-03, 00:49
Medlem
lugna ner digs avatar
Jag har dragit amfetamin på skoltoan för att sedan sätta mig i klassrummet, dock inte dragit i mig det direkt i klassrummet.
Citera
2011-05-03, 01:49
Medlem
Jag smällde av en "big bertha(30cm diameter fyrverkeri raket dåvarande) i klassrummet 2003 den som SLÅR det kan pm mig för RESPEKT , kan tillägga att ingen våga snacka och jag tände den under bordet höll kvar den tills den hade gått ca 80% av "jag vill ut i atmosfären" draget, sen släppte jag och vände den mot väggen och vände mig mot dörren och höll öronen. bordet flög? njaa OM det flög.

Ska tillägga att en killes sko dåvarande Nike AND ONE dom vita "tuffa" va inte mycket kvar av dom.

HAHHAHAHAHA självklart fick jag IG i alla so-ämnen inte pga det dock.

Puss
Citera
2011-05-03, 02:30
Medlem
i 1:an så hade jag och mina polare rökt hasch på rasten och vi misstänkte att vi stank skum rök så min polare tände eld på en gardin som undercover
Citera
2011-05-03, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Jag har dragit amfetamin på skoltoan för att sedan sätta mig i klassrummet, dock inte dragit i mig det direkt i klassrummet.
Det är knappast något problem att komma undan med att sniffa både det ena och det andra i klassrummet.

Vi sniffade både krossad krita och djungelvrål, bara använd det som front medan du i själva verket sniffar "the real thing".
Citera
2011-05-05, 16:11
Medlem
Jo, visst har man hittat på ett och annat rackartyg.
Kastat in en död mus i ett bemannat klassrum, tänt en jäävla massa rökelse i samma klassrum när de var på lunch, smörkrig, förstört en lärares sko i någon maskin som man i vanliga fall klipper papper med,
bajsat i en kondom och kastat runt med denna på skolgården, bara för att nämna några av de otaliga hyssen man begått under åren.
Men det bästa jag kommer på nu, var nog när jag och några polare spelade in en FET mök som sms-signal på en mobil, som sedan lades i en springa mellan tavlan och väggen medans den Norske läraren
(som vi hatade) var på toa.
När han sedan kommit tillbaka och stod framför tavlan, predikades i kemi, så skickade vi ett sms
till telefonen bakom tavlan.
Läraren reagerade på detta, men han låtsades sedan som ingenting, till skillnad från hela klassen som vek sig av skratt. (Många av eleverna trodde det var läraren).
Citera
2011-05-05, 20:09
Medlem
punkteradpunks avatar
- raketkrig i korridorerna.
- tävling i att få så mycket skinka och ost så möjligt att fastna i matsalens tak.
- tejpade igen skolans dörrar och väntade på att folk skulle springa in i dom.
- lagt bananskal under papper när städpersonalen strejkade. När folk sedan trampade på pappret flög dom åt helvete. En lärare ramlade och stukade handleden.
Citera
2011-05-05, 22:09
Medlem
Dreamerss avatar
En polare i parallelklassen satt och lekte med parfym och tändare i klassrummet när läraren var borta. Han råkade tända på snubben som satt bredvid honoms hår (Han hade hårdrockarfrilla.) Satan vad liv det blev då
Citera
2011-05-07, 11:57
Medlem
MolganMolesters avatar
Är en sedan länge trogen läsare. Men det är denna underbara tråd som får "pop my cherry" när det kommer till att bidra.

I 5:an var vi några killar, som trots det stränga förbudet mot att beträda klassrummet under raster, fäste ett tuggat tuggummi på låset till dörren och gick sedan tillsammans med de andra eleverna på rast. Men redan i trappan vänder vi tillbaka mot klassrummet, och ser till vår stora förvåning att tuggummi tricket har funkat. Väl inne i klassrummet lever vi rövare, äter upp kolan som ska finansiera skolresan, för att sedan i sann rebell-anda öppna ett fönster, skicka i en platta Björn Rosenström och se 100-tals huvuden simultant vändas mot fönstrets riktning till tonerna av "Gunilla". Nu återstod bara väntan på en saftig utskällning.

I 9:an var vi 5 grabbar, som i regi av en skön lärare, lärde oss texten till någon Hitlerjugend sång (Vorwärts Vorwärts?). För att sedan under Tyska lärarinnans frånvaro, högtidligt marschera in och framföra tidigare nämnda hymn framför de chockerade7rna som beffan sig i salen.

Liknande något som tidigare har skrivits i tråden, har jag varit arkitekten bakom ett rekordförsök gällande att fylla den minsta tänkbara toaletten med en sådan stor mängd människor som möjligt, för att slutligen parkera mig själv överst i folkmassan och sedan låsa...panik utbröt, då jag i all hemlighet hade beordrat ett annat gäng att barrikadera dörren och inte under några förutsättningar häva denna.

För att nå skolans matsal var man tvungen att pasera genom en korridor. I brist på annan underhållning var vi 15 personer som helt sonika bestämde oss för att i protest mot allt och inget lägga oss ner i en lång rad och på så vis täcka hela koridorens framkomlighet. Till en början uppskattat hos både lärare och elever, som ville in allternativt ut ur matsalen, som ett litet skämt. Men när skämtet inte upphör och barrikaden apatiskt inte svarar på något tilltal eller några uppmaningar, sprider sig sakta men säkert en kollektiv osäkerhet hos de uppstoppade och hungriga eleverna och lärarna. De lite tuffare individerna trampade tillslut rakt över våra kroppar, medan de lite osäkrare stod och trampade, fram tills de tydligen inte längre var så hungriga och valde att skippa lunchen.

Har även ollat det mesta på min högstadieskola.
Citera
2011-05-07, 12:46
Medlem
EpicureNo2s avatar
Skulle kasta ett suddgummi på läraren, men det studsade med ett smack mot vita tavlan. Jag gick för att plocka upp det och sade att "jag råkade bara tappa det".

Inget konstigt med det busstrecket, förutom att det var under en vuxenutbildning. Vem kan låta bli att busa när man sitter vid en skolbänk?

I grundskolan:

Lagt häftstift på lärarens stol.

Lagt insekter i en tjejs bänk.

Underliga ljud för att reta läraren.

Knackat på dörrar och sedan sprungit.

Delat ut stencilerade "prov i svenska" med normala frågor blandade med frågor med absurda ordklasser (t.ex. "tankperfekt", där det påstods att ord ger bilder i tankarna som inte alls har med ordets betydelse att göra. Ordet "alltid" påstods vara lika med tankperfektet "cykel").
Senast redigerad av EpicureNo2 2011-05-07 kl. 12:57.
Citera
2011-05-07, 13:14
Medlem
Blizztards avatar
Kastade ett sudd i min lärares öga så hon blev blind! Dock bara jag som skratta HEHEHE
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in