Nu har jag skrivit så jävla många inlägg i denna tråd, så jag gör ett enda stort inlägg med alla upptåg.
I 5:an hade vi matte i halvklass, ena gruppen hade utematte och andra hade vanlig. I alla fall så hatade jag utematte. Jag hade 6:ans mattebok då. Men jag hade utematte och ville ha innematte. fortsatte retas med läraren tills hon slängde ut mig till innematten. Jag + en polare gömde oss i ett skåp så när alla gick till lunchen så gjorde vi kaos. Kastade ut massa saker genom fönstret, bl.a. stolar, en träffade sva-läraren

han svimmade.
Vi tog en uppstoppad fågel och stoppade i lärarens väska. Snodde också cigg därifrån. Och hade fyrverkerikrig där. En lärare kom och frågade: vadfan håller ni på med? vi sa: vi är bra på att härma ljud. läraren trodde och stack.
Klassrummet blev rökfyllt, då stack vi till lunchen. När vi väl skulle ta våra tallrikar så gick brandlarmet. Det blev en kort skoldag :P
Men jag förändrades från att vara en halvmobbad person i låg/mellanstadiet till skolans "gangster" i högstadiet.
Bl.a. så brukade jag och bad-boysen bryta in oss i grupprum och Chilla med vattenpipa där. Det blev så pass standard så att vi bröt in oss i ett grupprum med fönster mot korridoren och satt där och rökte vattenpipa som inget. Rektorn såg oss, kom in och vi fick utskällning efter noter. Man installerade övervakningskameror i alla grupprum efteråt.
När "hamza" som jag skrev om innan skulle slängas ut från skolan så strejkade vi. Blev stenkastning och raketskjutning mot rektorns fönster. Jag var känd som smällardealern då. Var med och kastade både sten och raketer.
Sprutade ner klassrum med brandsläckare.
En gång så var jag och mitt gäng i datorsalen. Hursomhelst så började vi sabba datorerna. Satte nobrain.dk på alla datorer och "opererade" alla tangentbord+mussladdar så att vi klippte sönder alla trådar inuti kablarna så det inte syntes utanpå. Innan vi "opererade" kablarna så installerade vi program som gjorde så att cd:n åkte ut och in. Ollade alla möss. Sedan så skrev vi stort "welcome to hell" med spritpenna på väggen och stack.
Satte på bögporrljud i interntelefonen.
Vi hade en senil engelskalärare som sa att han var allergisk mot tobaksrök. Han märkte inget om halva klassen stack från lektionen.
Då bestämde vi oss för att "cigga" klassrummet på rasten. Vi (alla killar i klassen) gömde oss på diverse ställen. När lektionen slutade så tog vi en hel cigglimpa (som en av badboysen alltid hade med sig) tog ut alla cigg, tände dom och spred ut dom på olika ställen. Vilket jävla slöseri med cigg det var...
Rökte cigarr i klassrummet.