2015-04-19, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maaak14
Bl.a. så brukade jag och bad-boysen bryta in oss i grupprum och Chilla med vattenpipa där.
Hahah, det där var standard på vår skola. Men istället för vattenpipa så satt vi där med cigarrer och spelade CS
Citera
2015-04-19, 17:27
Medlem
Kleops avatar
Citat:
Haha, vilka jävla problembarn ni var.
Citera
2015-04-26, 07:53
Medlem
När jag gick i femman byggde en koja på ett gärde (det var som en äng med massa träd/buskar på) men det enda problemet var att den var utanför "skolgårdsgränsen" (träd med prickar på för att markera vart man inte fick vara) men den sket alla i.
Hur som helst så har vart där ute i flera veckor och kan alla vägar runt där inne.
Då bestämmer sig en kvinnlig klasskompis att tjalla till vår lärare som var rastvakt ( vi kallade henne för hitlers dotter eftersom hennes släkt var från tyskland och hon var jättesträng och alla mobbade henne, hade henne från 1-6 och han hade egentligen bara utbildning för lågstadie) När klasskompisen hade tjallat kom hon utrusande och upp på en kulle som var precis brevid.
Vi ser henne och hon ser oss, hon börjar springa ner för kullen, bara för att snubbla ner i ett tomt dike innan hon kom fram till oss, hon reste sig upp och trampa rakt ner i vår toalett som var full men täckt med löv och gräs. Vi hade våra nödutgångar så vi försvann direkt, men det var jävligt roligt

Nästa historia utspelar sig också i femman, precis innan en maskerad.
Jag gick på skolgården och hittade en icakasse som såg kvarlämnad ut.
Den var full med smink som jag och mina vänner hade kul med det.
En kompis gjorde hakkors med läppglans och jag med en annan kompis skrev Hei** är ett judesvin som borde gasas (detta var samma lärare som i historien över.) Detta resulterade i att hei** och parallel klassens lärare prata om skadestånd för sminket men inget om judetexten. Förövrigt fick ingen skäll för de kom aldrig fram till vilka det var
Citera
2015-04-26, 08:07
Medlem
När jag var 12-13 nånting så tog jag och några kompisar in 3-4 duvor in i skolan. Dom flaxade omkring och alla tjejer fick panik. Det var kul.
Senast redigerad av JevlaTomteVerkstad 2015-04-26 kl. 08:10.
Citera
2015-06-13, 00:17
Medlem
megasinned1s avatar
Körde bmx i skolans korridor, även skateboard. Någon smällare och kletat lite smör i någons skåp.
Citera
2015-06-13, 02:55
Medlem
Ville-Vikings avatar
Inte något som hänt mig, men det är för bra för att inte berättas... En lärare på min brors gamla skola halkade på en kondom och drog knät ur led. Varför kondomen låg i korridoren kan man bara spekulera i
Citera
2015-06-13, 15:34
Bannlyst
Jag kommer ihåg en grej som hände i fyran. Det serverades pyttipanna till lunch en dag och det fanns en massa olika kryddor man kunde ha på om man ville. Jag ville känna efter hur pytt smakade om man hade på svartpeppar så jag pepprade ganska rejält. Det var inte så gott som jag hade hoppats på men det gick väl an. Men jag fick gaser av det och på rasten skulle jag gå på muggen för att pinka då jag kände att det var en rökare som behövde ut så jag släppte ut den. Det stank utav bara helvete och en klasskamrat som gick in efteråt var tvungen att hålla för näsan.
Citera
2015-06-14, 19:31
Medlem
I högstadiet la vi massa äpplen i ett tomt skåp i hopp om att det skulle bli vin :P
Det tog ett par veckor innan flugorna och att det droppade nån sörja från botten på skåpet vart förmycket. Så klippte vaktmästaren upp låset för att upptäcka svärmen av flugor som nestade i skåpet
Citera
2015-06-30, 14:55
Medlem
LordTourettess avatar
Jag skolkade .
Citera
2015-06-30, 19:46
Medlem
Woffeltoffels avatar
Thunderking i ett skåp var nog det värsta jag gjorde.
Citera
2015-07-12, 20:18
Medlem
Citat:
Mycket skit man gjorde hahah.. men här är några:

Låg/mellanstadiet
Snott cigg från lärarens väska när jag var ensam i klassrummet (5an)
Kastat stolar på svenska som andraspråk-läraren (5an)

Högstadiet
ja de var här man började göra skit...

Tände en bengal på lektionen (7an)
Kastade ut ett bord genom fönstret (6an)
Tog stryptag och rev en rasistisk vikarie i ansiktet (8an)
Snott papper från materialrummet och fått med alla 7or på ett flygplanskrig (7an)
Hällt handsprit i saften på hemkunskapen (8an)
Eldat i en toa (8an) brandlarmet gick
Sådan inställning jag upplever nog dig som rasisten i detta sammanhang.
Citera
2015-07-12, 20:38
Avslutad
Senast redigerad av Nittiotva 2015-07-12 kl. 20:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in