2014-06-22, 18:37
Medlem
LordTourettess avatar
Slagits
Lagt fisk i ventilationen
Haft sönder leksaker (detta var i 2:an)

That is pretty much it.
Citera
2014-06-22, 18:39
Medlem
LordTourettess avatar
Juste! Sparkade på dörrarna till olika klassrumm så en list på en av dörrarna gick av hade dr.martens
Citera
2014-06-22, 18:40
Medlem
ModerinoNazirinos avatar
Standard var ju att man väntade tills någon skulle gå in på en av skoltoaletterna och sedan så drog man en stor soffa som fanns i korridoren och satt bakom dörren så de inte kom ut. Minns att det var nån jävel som var instängd där i 5 timmar
Citera
2014-06-22, 18:42
Medlem
Wajis avatar
Jag kastade kula (dank) in tavlan och spräckte halva tavlan på rasten. Jag och kompisen höll tyst och läraren och rektorn letade i ett år efter de skyldiga.

Tilläggas ska göra att det ej var av mening men sönder gick tavlan och det blev ett jävla liv.
Citera
2014-06-22, 19:34
Medlem
LordTourettess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Jag kastade kula (dank) in tavlan och spräckte halva tavlan på rasten

Vilken tavla?
Citera
2014-06-23, 09:15
Medlem
Weilyns avatar
När jag gick i sjuan bröt jag mig in på natten och pissade mellan skåpen.

Varför? Inte den blekaste.
Citera
2014-06-23, 14:58
Medlem
Kanske inte nått sjukt men iallafall sjukt roligt, jag hade i min klass en rolig filur då jag gick i mellanstadiet i en liten skola, det var en dag han stöka så mycket att han fick sitta i lärarnas fika rum. Dumt val av läraren, Bertil jobba inte alls bättre inne i fika rummet och en stund senare går övningslarmet å läraren säger att de är brandövning. Alla springer ut och lärarna märker att ingen stänger av larmet, vi är tre elever som följer en lärare till fika rummet och där sitter Bertil å skrattar samtidigt som han dricker saft och äter upp deras fika bröd

Våran klass var faktiskt jävligt stökig, Bertil å 2 andra i klassen hade add och adhd när det väl begav sig för damp barnen med stökigheter så hängde hela klassen på så när vi hade vikarier kom dom aldrig mer tillbaka till våran skola, det sluta med att rektor och lärarna bestämde att våran klass inte fick ha vikarier så om våran lärare var sjuk så fick vi en lärare från t.ex klass 5 och dem fick vikarien istället.
Citera
2014-06-23, 15:30
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordTourettes
Vilken tavla?

Tror de menar den klassiska svarta tavlan längst fram i klassrummet. Du kanske är för ung att minnas, de började ju byta ut dem typ i början av nittiotalet när man gick i mellanstadiet
Citera
2014-06-23, 15:39
Medlem
cavaliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Tror de menar den klassiska svarta tavlan längst fram i klassrummet. Du kanske är för ung att minnas, de började ju byta ut dem typ i början av nittiotalet när man gick i mellanstadiet

Precis. Man gick över till whiteboard för länge sedan. Vår "svarta tavla" var grön. och man skrev på den med riktiga kritor (som gnisslade och "skrek"). När jag började gymnasiet -77 så hade vi dock whiteboards.
Citera
2014-06-23, 18:12
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cavalier
Precis. Man gick över till whiteboard för länge sedan. Vår "svarta tavla" var grön. och man skrev på den med riktiga kritor (som gnisslade och "skrek"). När jag började gymnasiet -77 så hade vi dock whiteboards.

Oj det var tidigt.... 77 var man ju inte ens född. Ja vår tavla var också mörkt mörkt grön
Nästintill svart.
Citera
2014-06-23, 18:21
Bannlyst
Lagt nålar på lärarens stol?

rökt gräs/hasch i duschen/toan? Under några år..

knullat i gymmet/dushen/toan?

men det jag ångrar lite idag. Är att jag fälde/råkade dunka en killes huvud i ett stengolv.
det hade kunnat sluta i katastrof !
Citera
2014-06-26, 02:44
Medlem
Var rätt skötsam av mig, fast när jag gick i förskolan så kissade jag på golvet av någon outgrundlig anledning. Skrev "SNOPP" på tavlan när ingen var där. Kastade en kompis leksak i toaletten. Fast iof, klasskamrater har gjort saker, som när en unge helt oprovocerat hällde ett glas över en lärares huvud, sparkade honom och bröt av hans glasögon. Herregud alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in