Citat:
Ursprungligen postat av
Hög Chaparall
Vet av egen erfarenhet att min mage kan ta flera timmar på sig, om jag sitter still. Gäller att röra på sig så metabolismen ökar då slår det inom en timme. Annars har det tagit 4-5 timmar helt seriöst. Det var en läskig jävla uppgång den gången, fyllde ju på med en till knapp 1 timme in också, jag hade ju gått och lagt mig när det dundrade på utav rena helvete

Jo, jag var i en väldigt liknande situation nu i söndags!
Drog på psytrance rave, tog en E vid 00 tiden samt en halv en halvtimma efter. Vid 03 kände jag ingenting så jag stoppade i mig ytterligare en knapp. Vid 04 kände jag fortfarande ingenting, men ville ändå ha något typ av rus så jag stoppade i mig 300ug lsd. Började trippa ganska omgående och trippade hela natten fram tills eftermiddag ungefär. Hur som helst så drog jag hem från rave'et vid 06, kom hem vid 07. Vid 08 kickade alla E samtidigt, min käke fick totalt flipp alltså, aldrig haft så mycket käkspänningar någonsin förut!
Hur som helst så var jag på rave och dansade loss, så att jag inte rörde mig kan omöjligt varit problemet senast i alla fall! :O