2016-03-30, 22:55
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.J.
Dum fråga kanske men, blir man ead fortare om man tuggar sönder knappen? upplevde det så iaf, men det svider om tungan nu i efterhand och maten smakar annorlunda :P

Eller är det meningslöst att tugga sönder knappen, för det smakade inte gott iaf.

Jo, så är det! Löser sig ju snabbare om det är finfördelat. Jämför t ex med strösocker kontra hårt bitsocker.

Fast du behöver ju inte tugga på den - krossa kontrollerat med t ex en kniv, lägg det i ett cigarrettpapper eller toapapper och svälj ner med rikligt med vatten.
Citera
2016-03-31, 01:25
Medlem
Pirlosbrorsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.J.
Dum fråga kanske men, blir man ead fortare om man tuggar sönder knappen? upplevde det så iaf, men det svider om tungan nu i efterhand och maten smakar annorlunda :P

Eller är det meningslöst att tugga sönder knappen, för det smakade inte gott iaf.
Jag känner igen mig i det du säger. Upplevde också att det kickade igång när jag tog ytterligare en halv knapp och tuggade den i munnen innan jag svalde ner med vatten.
Citera
2016-03-31, 03:38
Medlem
Kratss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Har du möjligen ätit strax innan du svalt knappen? Har du magen full så dröjer påslaget rejält.

Nej, så är inte fallet. Tagit knappen/knapparna flera timmar efter måltid.
Citera
2016-03-31, 17:13
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krats
Knepigt. I sådana fall kommer jag inte på någon rimlig anledning.
Citera
2016-03-31, 18:02
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Knepigt. I sådana fall kommer jag inte på någon rimlig anledning.
Knepigt, men intressant om det stämmer. Jag har aldrig läst om något liknande och jag läser mycket rapporter. Kan inte föreställa mig vad det skulle vara förutom full mage. Kanske någon konstig obalans i magsäcken..? Ingen aning.
Citera
2016-03-31, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Knepigt, men intressant om det stämmer. Jag har aldrig läst om något liknande och jag läser mycket rapporter. Kan inte föreställa mig vad det skulle vara förutom full mage. Kanske någon konstig obalans i magsäcken..? Ingen aning.

Vet av egen erfarenhet att min mage kan ta flera timmar på sig, om jag sitter still. Gäller att röra på sig så metabolismen ökar då slår det inom en timme. Annars har det tagit 4-5 timmar helt seriöst. Det var en läskig jävla uppgång den gången, fyllde ju på med en till knapp 1 timme in också, jag hade ju gått och lagt mig när det dundrade på utav rena helvete
Citera
2016-03-31, 23:54
Medlem
Kratss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hög Chaparall
Vet av egen erfarenhet att min mage kan ta flera timmar på sig, om jag sitter still. Gäller att röra på sig så metabolismen ökar då slår det inom en timme. Annars har det tagit 4-5 timmar helt seriöst. Det var en läskig jävla uppgång den gången, fyllde ju på med en till knapp 1 timme in också, jag hade ju gått och lagt mig när det dundrade på utav rena helvete

Jo, jag var i en väldigt liknande situation nu i söndags!

Drog på psytrance rave, tog en E vid 00 tiden samt en halv en halvtimma efter. Vid 03 kände jag ingenting så jag stoppade i mig ytterligare en knapp. Vid 04 kände jag fortfarande ingenting, men ville ändå ha något typ av rus så jag stoppade i mig 300ug lsd. Började trippa ganska omgående och trippade hela natten fram tills eftermiddag ungefär. Hur som helst så drog jag hem från rave'et vid 06, kom hem vid 07. Vid 08 kickade alla E samtidigt, min käke fick totalt flipp alltså, aldrig haft så mycket käkspänningar någonsin förut!

Hur som helst så var jag på rave och dansade loss, så att jag inte rörde mig kan omöjligt varit problemet senast i alla fall! :O
Citera
2016-04-01, 00:08
Medlem
Citat:
Jo, jag var i en väldigt liknande situation nu i söndags!

Drog på psytrance rave, tog en E vid 00 tiden samt en halv en halvtimma efter. Vid 03 kände jag ingenting så jag stoppade i mig ytterligare en knapp. Vid 04 kände jag fortfarande ingenting, men ville ändå ha något typ av rus så jag stoppade i mig 300ug lsd. Började trippa ganska omgående och trippade hela natten fram tills eftermiddag ungefär. Hur som helst så drog jag hem från rave'et vid 06, kom hem vid 07. Vid 08 kickade alla E samtidigt, min käke fick totalt flipp alltså, aldrig haft så mycket käkspänningar någonsin förut!

Hur som helst så var jag på rave och dansade loss, så att jag inte rörde mig kan omöjligt varit problemet senast i alla fall! :O

Jävla korkat att göra så. Om du visste att du hade bra knappar, varför väntade du inte på att det skulle kicka?
Citera
2016-04-03, 17:21
Bannlyst
Hej jag och 2 kompisar käkade 5st ecstasy piller var i helgen och tänkte bara kolla vilken slags ecstasy det var för vi vet inte namnet på dom. Dom är gröna med en triangel i mitten. Har bild ifall det behövs. Fick höra av en att dom heter grön kristall, en annan säger gröna superman sen har vi bara våra egna teorier :P
Citera
2016-04-03, 17:47
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slamboi
Hej jag och 2 kompisar käkade 5st ecstasy piller var i helgen och tänkte bara kolla vilken slags ecstasy det var för vi vet inte namnet på dom. Dom är gröna med en triangel i mitten. Har bild ifall det behövs. Fick höra av en att dom heter grön kristall, en annan säger gröna superman sen har vi bara våra egna teorier :P
Underlättar med en bild.
Citera
2016-04-03, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
Underlättar med en bild.

LÄNKTEXT
Citera
2016-04-03, 19:22
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slamboi
LÄNKTEXT

Rapportern (som är 11 år gammal) du har tagit bilden från säger ju att det är ren skit och inte funkar.

http://pillreports.net/index.php?page=display_pill&id=1355
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in