Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-03-27, 20:49
Medlem
Har man inte en tredagars rejält apatisk ångestperiod efter att ha tagit MDMA, då har man antingen snortat det fel eller blivit lurad.
Citera
2016-03-27, 22:38
Medlem
DropoutBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Det är som med en del andra substanser tyvärr som så att de som missbrukar det är ganska högljudda och gärna skryter om hur jävla "tung AT" de fick i tisdags. Käkar man MD under kontrollerade former så kraschar man helt enkelt inte. Då går man runt och småmyser nån vecka istället.

Rätt

Citat:
Ursprungligen postat av GloomyLunatic
Har man inte en tredagars rejält apatisk ångestperiod efter att ha tagit MDMA, då har man antingen snortat det fel eller blivit lurad.

Fel
Citera
2016-03-28, 00:41
Medlem
Guldvaskarns avatar
Citat:
Det är väldigt individuellt, jag upplever knappt någon AT överhuvudtaget på E. Möjligen har jag känt mig något nedstämd dagen efter en högre dos men ingenting som ens kommer i närheten av fyllesjuka.
Citera
2016-03-28, 00:56
Medlem
Citat:

Det där kan ju inte stämma? Jag fick alltid hemska avtändningar förr då jag alltid fyllde på, men nuförtiden när jag bara tar max en och en halv så mår jag helt normalt efteråt.
Citera
2016-03-28, 22:22
Medlem
SpeedinBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Det där kan ju inte stämma? Jag fick alltid hemska avtändningar förr då jag alltid fyllde på, men nuförtiden när jag bara tar max en och en halv så mår jag helt normalt efteråt.

Eller hur, at på mdma är det sjukaste som finns :S
Citera
2016-03-28, 22:41
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:

Hmmm... eller inte tagit för ofta o/e för mycket åt gången...? Har aldrig upplevt 3 dagars ångest efter MDMA, och skulle jag göra det, hade jag knappast tagit det igen.
Citera
2016-03-29, 09:51
Medlem
Crankmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedinBack
Eller hur, at på mdma är det sjukaste som finns :S
Brukar må bra en dag eller 2 efter sen brukar jag få ångest ett par dagar upp emot en vecka,
får även sådana härliga stötar i huvudet likt dom man kan få vid utsättning av ssri .
Fast då har man kanske kört lite hårt 3-4 knappar på en kväll .
Fast det spelar ingen roll jag tycker det är värt det ändå att få må riktigt dunder
en kväll för att må lite dassigt några dagar
Citera
2016-03-30, 00:44
Medlem
Kratss avatar
Hej!
De tre senaste gångerna jag stoppat i mig ecstasy har jag inte fått märkbar effekt förrän efter 4-6h efter intag, med peak någon timma efter det. (olika batches varje gång)

Jag har använt mig av E flera gånger tidigare och då har jag känt verkan efter allt mellan 30 min - 2h.

Detta har varit sjukt irriterande då jag tex. stoppat i mig E när jag kommit till en fest och inte börjat känna av den/dem förrän jag kommit hem och egentligen tänkt sova.

Vad kan detta bero på?

Mvh,
Krats
Citera
2016-03-30, 00:50
Medlem
KeithLemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krats
Hej!
De tre senaste gångerna jag stoppat i mig ecstasy har jag inte fått märkbar effekt förrän efter 4-6h efter intag, med peak någon timma efter det. (olika batches varje gång)

Jag har använt mig av E flera gånger tidigare och då har jag känt verkan efter allt mellan 30 min - 2h.

Detta har varit sjukt irriterande då jag tex. stoppat i mig E när jag kommit till en fest och inte börjat känna av den/dem förrän jag kommit hem och egentligen tänkt sova.

Vad kan detta bero på?

Mvh,
Krats

Öka dos!
Citera
2016-03-30, 03:09
Medlem
Kratss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeithLemon
Öka dos!

Det behövs verkligen inte!

När jag väl peakat de senaste gångerna så har jag peakat som om det vore första gången.
Nu senast stoppade jag i mig 2,5 E under en fest i tron om att de var för svaga, men sedan när jag kom hem från festen kickade alla samtidigt! Min käke fick fan flipp, aldrig haft så mycket käkspänningar förut.
Citera
2016-03-30, 18:24
Medlem
J.J.s avatar
Dum fråga kanske men, blir man ead fortare om man tuggar sönder knappen? upplevde det så iaf, men det svider om tungan nu i efterhand och maten smakar annorlunda :P

Eller är det meningslöst att tugga sönder knappen, för det smakade inte gott iaf.
Citera
2016-03-30, 18:43
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krats
Hej!

Vad kan detta bero på?

Mvh,
Krats
Har du möjligen ätit strax innan du svalt knappen? Har du magen full så dröjer påslaget rejält.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in