Citat:
Ursprungligen postat av
Foolson
Förklara för mig skillnaden på den här artikeln i Avpixlat och alla Expressens och Aftonbladets uthängningar av helt vanliga människor som har skrivit saker som tidningarna anser vara olämpligt på nätet?
Anser du att kvinnans agerande i sin yrkesroll är ett lämpligt beteende?
Förtalsdiskussionen ville du inte ta förstår jag?
Förtalet är uppenbart. Svartmålning - missaktning av kvinnan är det uppenbara syftet. Det är inte mycket att diskutera. Det finns inget annat sammanhang, det ingår inte i någon granskning, det är en enskild artikel byggd på ytterst tveksam källa. Dagerlind kan knappast ens påstå att skribenten är välrenommerad och känd för hög integritet och faktagranskning.
Aftonbladets och Expressens artiklar ingår i ett större sammanhang. Någon enstaka gång har enskilda personer fått sin anonymitet röjd förmodligen i syfte att visa att det inte bara är fyllon på psyket som skrivit hatkommentarerna eller för att det handlar om sverigedemokrater som sverigedemokraterna egentligen inte vill ha att göra med.
Själv tycker jag inte någon ska exponeras om de inte själva gått med på det.
Jag anser ingenting om kvinnans agerande. Jag har ingen aning om vad hon gjort eller inte gjort bortsett från att hon tydligen separerat och lärt känna nya människor.