Citat:
Ursprungligen postat av
exponerad
Men varför skriver avpixlat att förundersökningen är nedlagd om du vet att den pågår. Men det är kanske andra grova saker som du menar utreds. Jag är i och för sig inte särskilt intresserad. Jag är mer intresserad av varför avpixlat hänger ut en kvinnas privata sexliv.
Nej jag undrar inte. Jag begriper att du har förstahandsinfo. Det är ju uppenbart att du känner hennes före detta och sannolikt henne också. Du kanske skulle berätta för Avpixlat vad du vet om honom.
Varför ska jag berätta för avpixlat om honom när allt han hittills har skrivit är Sant?
Och det är inte sexlivet som var huvudnyheten, den skrivs ju för att locka läsare!!
Det var massa annan text i artikeln som hade betydligt mer intresse än sexlivet..
Tex , varför man tar med sig barn till ett boende där det bor asylsökande som kan lida av div problematik.
Som man ser idag på boenden sker massiva våldsdåd och andra övergrepp. Det är ju i sig en fara för barnens liv.
En annan mkt viktig anledning är att på boenden finns det särskilda listor över de som bor där om det skulle bli en brand.
SÅ...
Barnen skulle ALDRIG bli upptäckta och räddade vid en eventuell brand...
Kan du se nu varför denna artikel kom till??
Hon utsätter sina barn för livsfara genom att tänka med sitt hjärta (i detta fallet)..
Sen att hon ljuger om allt som skrivits kommer att kunna bevisas längre fram då det är under utredning i annat.
Därav kan inte dessa källor visas då det skulle förstöra bevis i utredningen.
Blev bara så trött på alla spekulationer om vad som skett, därav mina inlägg. IRM och mannen H är bara en som försöker uträtta en vendetta mot en annan journalist ...
Hans privatliv för han över på nätet!
Så den som är det verkliga bottenskrapet i detta kan man ta och fundera på