2016-03-14, 20:15
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Nej men nu gjorde de defacto inte det, den som gissar är ju du.
Sitter du på bevis?
Citera
2016-03-14, 20:18
Citat:
Ursprungligen postat av exponerad
Men varför skriver avpixlat att förundersökningen är nedlagd om du vet att den pågår. Men det är kanske andra grova saker som du menar utreds. Jag är i och för sig inte särskilt intresserad. Jag är mer intresserad av varför avpixlat hänger ut en kvinnas privata sexliv.

Nej jag undrar inte. Jag begriper att du har förstahandsinfo. Det är ju uppenbart att du känner hennes före detta och sannolikt henne också. Du kanske skulle berätta för Avpixlat vad du vet om honom.

Varför ska jag berätta för avpixlat om honom när allt han hittills har skrivit är Sant?

Och det är inte sexlivet som var huvudnyheten, den skrivs ju för att locka läsare!!

Det var massa annan text i artikeln som hade betydligt mer intresse än sexlivet..

Tex , varför man tar med sig barn till ett boende där det bor asylsökande som kan lida av div problematik.
Som man ser idag på boenden sker massiva våldsdåd och andra övergrepp. Det är ju i sig en fara för barnens liv.
En annan mkt viktig anledning är att på boenden finns det särskilda listor över de som bor där om det skulle bli en brand.
SÅ...
Barnen skulle ALDRIG bli upptäckta och räddade vid en eventuell brand...

Kan du se nu varför denna artikel kom till??
Hon utsätter sina barn för livsfara genom att tänka med sitt hjärta (i detta fallet)..

Sen att hon ljuger om allt som skrivits kommer att kunna bevisas längre fram då det är under utredning i annat.
Därav kan inte dessa källor visas då det skulle förstöra bevis i utredningen.

Blev bara så trött på alla spekulationer om vad som skett, därav mina inlägg. IRM och mannen H är bara en som försöker uträtta en vendetta mot en annan journalist ...

Hans privatliv för han över på nätet!
Så den som är det verkliga bottenskrapet i detta kan man ta och fundera på
Citera
2016-03-14, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Sitter du på bevis?
Nej vad får dig att tro det?
Citera
2016-03-14, 21:25
Bannlyst
Citat:
Hur kom idrottsläraren på gymnasiet in i detta? Har avpixlat spridit sådant illasinnat fylleskvaller också?

Jag upprepar (eftersom du uppenbart missade det) att jag har inga särskilda problem med att en fastighetsägare ligger med en hyresgäst om dom nu vill ha det på det viset. Normalt är det ju upp till dom två att själva bestämma sådant.
Ibland kan det nog vara problem men det beror i så fall på omständigheterna i det enskilda fallet.

Men varför är du så fixerad vid vem som ligger med vem? Vill varken killar eller tjejer ligga med dig?

Är det då inte upp till läraren och eleven att välja? Du försöker enbart relativisera det moraliskt omsakliga med kvinnans agerande, samtidigt som jag misstänker att du inte stödjer din egen logik.

Nå är det ok om jag som lärare ligger med mina elever. Så länge de är äldre än 15 år?
Citera
2016-03-14, 21:26
Bannlyst
Citat:
Jag tycker nästan det är obegripligt.
Men i praktiken fungerar ändå avpixlats illasinnade skvaller som en manöver avsedd att avleda uppmärksamheten från de trakasserier och övergrepp som kvinnor i SD utsätts för men ledningen väljer att tysta ner.

Skulle du kunna tala om för Dagerlind och Ekeroth det där med INGENTING.

Du försöker ju koppla ihop AP med SD:S partiledning. Har du några belägg? Nej...
Citera
2016-03-14, 21:27
Bannlyst
Citat:
Det är väl ungefär den nivån det illasinnade fylleskvallret handlar om. Det handlar inte om någon myndighetsutövning när avpixlat i förtalsformer skvallrar om dessa privata affärer.

Från polisens hemsida om lagar och regler

"Som exempel på vad beroendeställning kan vara är när en lärare inleder ett sexuellt förhållande med en elev som är beroende av lärarens betygsättning. Denna paragraf riktar sig främst till barn över femton år."

och i rättslig praxis finns det här
https://lagen.nu/begrepp/Sexuellt_ut...ndest%E4llning

Du kan ju fördjupa dig i förtal också, möjligen kan du efter det visa att du begriper att det avpixlat sysslar med är förtal.

Nu har du ju kommit halvvägs i debattens kärna. Kvinnan borde givetvis ses som att ha varit i beroendeposition och det ska således vara samma synsätt.
Citera
2016-03-14, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raventon
Har du ens läst källorna i trådstarten? Jag kan citera för dig:

Varför vill Avpixlat få det till att hon har bonkat på flera st? Det handlar om EN snubbe.

Fler citat så alla hänger med:

Dvs, så har det INTE handlat om någon slags beroendeställning.

Sen kan du väl läsa tråden ordentligt?

Ska du komma och påstå att AP "glömde" byta namn på filen dom laddade upp?

Det är du som är idioten här. Att Avpixlat skriver ut hennes namn i url är en uthängning rätt av. Kom inte med skitsnacket om att dom hade "missat" detta. Sen att sd-packet kommentarsfälten fullföljer det hela med uthängning av fb-profil säger väl en hel del om dom som hänger där.

Några härinne är tydligen jävligt förvånade när deras heliga graal gör bort sig men försvarar ändå den med näbbar och klor.

Absolut. Samma pack som hänger ut folk hos IRM eller annan sedvanlig rödingsajt. Men det gör ff inte AP till de skyldiga. Fattar man inte det här så bör man nog gå om grundskolan.
Citera
2016-03-14, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Förutom att Kent Ekeroth sponsrar, står för webbplats, konto och att hela partiledningen skriver anonymt på sidan och att Erik Almqvist talar om vem och vad som ska skrivas...

Annars har de inget med sidan att göra... Så du har ju rätt.

Haha jo. Eftersom du har bevis på det kan du ju lägga fram dem? Eller inte...

Vi väntar med spänning.
Citera
2016-03-14, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Tror du helt seriöst på det där själv?

Jag vet att det är så. Något mer insatt i frågan är ni vänstertroll. Men gör lite efterforskningar och berätta vad du hittar.
Citera
2016-03-14, 22:14
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Läste också Dagerlinds svar.... alltså vilket djävla stolpskott.
Hade en Sosse eller Mpare svarat så djävla töntigt hade de rykt, men nu är det sektens egna clown, då kan man säga vad fan som helst.

Jimmie åkesson kunde sitta med bajs på huvudet och alla skulle säga: "Va snyggt, modekillen!"

Tror du på det där själv, eller säger du det bara monotont (om och om, och om igen) för att du får betalt?

∆∆
Citera
2016-03-14, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Med så många inlägg och så mycket tid på forumet så borde du ha lärt dig hur man citerar vid det här laget...

Det är absolut mina ord du klistrat in men jag har aldrig påstått att det här är en granskning av asylindustrin. Däremot har jag skrivit att det är bra att man granskar ett missförhållande inom asylindustrin.

Jag hoppas innerligt att du förstår skillnaden.

Jag hoppas du kommer att förstå skillnaden mellan att granska och att sprida illasinnat skvaller.
Avpixlat har inte gjort flera av de kontroller som skulle krävas för att kalla det granskning.

Och som någon pekat på, kvinnans sexliv tas med för för att locka läsare. Det är skvaller, det är lågt, det är förtal, det är inte granskning.
Citera
2016-03-14, 22:46
Bannlyst
Citat:
Jag hoppas du kommer att förstå skillnaden mellan att granska och att sprida illasinnat skvaller.
Avpixlat har inte gjort flera av de kontroller som skulle krävas för att kalla det granskning.

Och som någon pekat på, kvinnans sexliv tas med för för att locka läsare. Det är skvaller, det är lågt, det är förtal, det är inte granskning.

Nä för granskning är det bara om oseriösa medier som Sexpressen anlitar våldsdömda vänsterextremister som med olagliga metoder tillförskansar sig information?

Var det så du tänkte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in