2012-07-20, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Jag tror inte det skulle skada AP:s image, om dom angav källor, snarare tvärtom. Varför dom undviker detta vet jag inte. Jag är själv noga med källanvisning när jag länkar upp info via hemsidor etc.
För att de ljuger så klart.
Citera
2012-07-20, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KulturNazist
Källa på att AP ljugit?
Citera
2012-07-20, 23:50
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KulturNazist

Intelligent kommentar... *NOT*

I skrivande stund, här är de mest aktuella ämnena på AP. Med källhänvisningar.
Vad kommer det för sk*tnödiga kommentarer nu? Pk-ister o andra drönare, fram.

Citat:
"Muslim skrek Allah Akbar – försökte ta olympisk fackla"
källa: http://www.dailymail.co.uk/news/arti...ch-bearer.html

“Mer skattepengar till kommunerna för invandrarkostnaderna”
källa: http://www.dalademokraten.se/Borlang...ottagningen-1/

"Geert Wilders skriver brev till Cecilia Malmström"
källor:
-http://www.lemonde.fr/europe/article/2012/07/10/l-immigration-sera-necessaire-pour-l-europe_1731562_3214.html
http://www.pvv.nl/index.php/componen...malmstrom.html
Citera
2012-07-21, 07:51
Bannlyst
Citat:
Intelligent kommentar... *NOT*

I skrivande stund, här är de mest aktuella ämnena på AP. Med källhänvisningar.
Vad kommer det för sk*tnödiga kommentarer nu? Pk-ister o andra drönare, fram.
Men din idiot, det gäller sidor som realisten.se som de stjäl från men inte lämnar som källa.
Citera
2012-07-21, 14:37
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viracocha
Men din idiot, det gäller sidor som realisten.se som de stjäl från men inte lämnar som källa.

Var framgår det? Flera inlägg ovan generaliserar och anklagar PI för bristande källhänvisning i största allmänhet.

Att kalla någon annan debattör för 'idiot' på dina grumliga grunder, blir givetvis en bumerang.
Citera
2012-07-21, 23:05
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Var framgår det? Flera inlägg ovan generaliserar och anklagar PI för bristande källhänvisning i största allmänhet.

Att kalla någon annan debattör för 'idiot' på dina grumliga grunder, blir givetvis en bumerang.

Korrigering: 'PI' ovan kallat, skall givetvis vara 'AP'. För mig som varit med hela vägen, så ligger salig PI mig varmt om hjärtat, därav orsaken till slarvet. Unskyld.
Citera
2012-07-29, 18:14
Medlem
birgerburgers avatar
Kvalitetsmässigt är Avpixlat under all kritik. Vem bryr sig om "könssegregerade badtider"? Vem vet kanske får vi snart "könssegregerade omklädningsrum" också?

En massa invandrare som börjat skriva undermåliga krönikor om hur bra det är med feminism och annat dravel gör att jag lämnar sidan för gott.

Jag rekommenderar den snabbväxande sidan Swedenconfidential.info istället!
Citera
2012-07-29, 18:53
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birgerburger
Kvalitetsmässigt är Avpixlat under all kritik. Vem bryr sig om "könssegregerade badtider"?
Du går till det lokala badhuset och ska bada med ungarna, men ni får gå hem igen för att du tillhör fel kön. Men du bryr dig inte, och du inbillar dig att ingen annan heller bryr sig?
Citera
2012-07-29, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaalZeBub
Du går till det lokala badhuset och ska bada med ungarna, men ni får gå hem igen för att du tillhör fel kön. Men du bryr dig inte, och du inbillar dig att ingen annan heller bryr sig?
Den artikel han syftade på handlade om segregerade badtider i San Diego. Då har nästan jakten på muslimer gått för långt.
Citera
2012-07-29, 22:59
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andraandningen
Den artikel han syftade på handlade om segregerade badtider i San Diego. Då har nästan jakten på muslimer gått för långt.

"Jakten på muslimer"? V v utveckla, om du avser att detta råder i Sverige. Där muslimer hämningslöst kräver och beviljas undantag en masse, av skitnödiga svenska Pk-politiker. Är det "jakt" som pågår i någon form, så riktar den sig mot etniska svenskar, särskilt pensionärer som utarmas, och kvinnor som utgör våldtäktsvillebråd för ointegrerbart drägg. Importerade från nationer i Mena-träsket. Där islam har tagit strupgrepp om vildar och obildade horder.
Citera
2012-07-29, 23:20
Medlem
Citat:
"Jakten på muslimer"?
Men de är ju helt sanslösa på Avpixlat. För ett tag sedan läste jag på sajten om nån muslim nånstans i USA som hade bitit någon i kinden. Detta rapporterades trots att Avpixlat knappast har ett utpräglat USA-fokus i sin rapportering rent generellt. Vi pratar alltså om ett land där det begås tusentals riktigt grova brott per dygn. När Avpixlat skriver sin första artikel om landet på en månad handlar det om en muslim som har bitit någon i kinden. Det extrema fokuset på islam kommer inte från friska hjärnor.
Senast redigerad av IvanLendl 2012-07-29 kl. 23:23.
Citera
2012-07-30, 00:00
Medlem
Sockerpappans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Men de är ju helt sanslösa på Avpixlat. För ett tag sedan läste jag på sajten om nån muslim nånstans i USA som hade bitit någon i kinden. Detta rapporterades trots att Avpixlat knappast har ett utpräglat USA-fokus i sin rapportering rent generellt. Vi pratar alltså om ett land där det begås tusentals riktigt grova brott per dygn. När Avpixlat skriver sin första artikel om landet på en månad handlar det om en muslim som har bitit någon i kinden. Det extrema fokuset på islam kommer inte från friska hjärnor.

Eller den där algeriern/libanesen som knuffade en maskot, gissa rubriken?

"Muslimsk guldmedaljör skämde ut franska EM-truppen"

Skriver de att kristna gjort ditten och datten när de hänger ut andra brottslingar eller personer som gjort något fel? nej knappast, bara muslimerna... och det hela tiden. Fruktansvärt enkelspårig sida, längtar till Fria Tider går förbi dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in