Citat:
Ursprungligen postat av
FBc3po
Jag är också inne på den teorin.
Lägg sedan till att man kanske inte har haft/har förmånen att umgås så mycket intimt med det motsatta könet. Då kan det nog bli lite övervälmande att stå där inför massa nakna tjejer och att ha möjlighet att tillbringa en intim stund med dem.
Håller helt med i det som sägs att det är väldigt överdrivet hur folk slänger ur sig 9-10'or om tjejer på Artemis (eller någon FKK). Det stämmer inte med verkligheten, iaf min.
På en hård skala är ju en Victoria's Secret modell en 9-10. Det finns ingen i närheten av det på någon FKK/Bordell jag sett. Period.
In fact skulle jag säga, precis som FBc3po, att det är högst medelsnitt av vanliga kvinnor i samhället. Absolut kan du få många smala slim/petite (som är min favvo) men sällan ett snyggt ansikte till det eller tvärt om.
Men för alla som inte blir helt tagna av en hop damer som är nakna, så är det ju ganska logiskt och självklart att de snyggaste kvinnorna i samhället inte blir löpande-band-prostituerade. Inte ens från Rumänien. Finns alltid andra vägar i livet att gå då. Givetvis finns undantag, men vi pratar ju inte om dem nu.
Så nä, min åsikt är att det är väldigt medelmåttigt på utseendefronten. Men samtidigt ganska få som inte ens är "fuckable" på ett ställe som Artemis. Varken mer eller mindre.
Utan man åker dit för atmosfären och den "kåta stämningen" skulle jag säga. Ja det är en kul grej helt enkelt.
Tyvärr finns heller inget relativt att bedöma i alla män som slänger ur sig 9-10 så fort de fått ligga och det var bättre än "en död sill i sängen". Man har ju ingen aning om det är någon som verkligen är på nivån att de kan hänga på Stureplan och få till det med en riktig 8:a iaf.
Eller om det är en gubbe på 50år som aldrig ens varit till Stockholm (dit ändå 98% av alla urbaniserar till i Svea Rike, och således de flesta snyggosarna försvinner till i livet

).
My 2 cents.