Fortsättning...
När vi satt där i jacuzzin kom en annan tjej fram till Sandra och pratade med henne, jag kände igen tjejen men minnet kunde inte riktigt placera henne.
Melissa! sa Sandra när jag sedan frågade henne om sin väninnas namn efter att hon gått.
Ahaa, Melissa har jag ju träffat en gång i somras, hon bjöd också på en mycket bra session.
Sandra berättade då att Melissa är hennes bästa vän på Artemis och att dom gärna kör en lesbisk show tillsammans om jag önskade bjuda in henne till jacuzzin, jag tackade ju nej, det räckte gott med Sandras vackra kropp där i vattnet.
Klockan hade passerat 17 när jag hade fräschat upp mig i duschen och jag relaxade så gott jag kunde. Väldigt mycket folk på plats, trångt i bastun, mycket folk i poolen stundtals.
Framåt 18 blev jag hungrig men fram till serveringstältet där ute var det gigantisk Stau.
Gick in och satt mig i loungen på en av de få lediga sittplatser som fanns, mycket skön stämning bland folket. Njutningsfullt trots väldigt mycket folk.
Klockan blev närmare 19 och jag satt där i en soffa och smuttade på min cola när Sandra och Melissa kom fram och slog sig ned i mitt knä...
Fyra kvinnliga händer började fingra både här och där och två fuktiga läppar började vandra både här och där över min kropp.
Två glada och sexiga kvinnor med ett leende från öra till öra ville tydligen ha med mig och min plånbok till ett rum. Och med löfte om lesbisk show kunde jag inte tacka nej. Och dagen till ära så ska man väl passa på.
Vi gick upp till ett rum, fanns bara två rum lediga där uppe för stunden.
Tjejerna började snabbt med att suga av mig.
Att ha två snygga tjejer som suger samtidigt är verkligen inte tisdag. (läs vardag)
Det tog inte lång tid för mig att nå upp till gränsen för vad jag kunde hantera.
Jag fick stoppa dom, Sandra fortsatte dock, lite jävligt skrattandes. STOOOOOOOP! För guds skull, skrek jag. Fan jag ville ju knulla Melissa innan ridån skulle gå ned.
Tjejerna gick lös på varandra, dom kysste dock inte varandra men dom slickade och Melissa hade även en dildo/vibrator som hon använde på sig själv och som Sandra stundtals styrde över i Melissa.
Jag tog fram mina egna kondomer och Melissa manövrerade på en av dom på Lilleman.
Jag stod på golvet och bankade på Melissa bakifrån när hon stod på alla fyra i sängen samtidigt som Sandra låg på rygg i sängen och blev slickad och fingerpullad av Melissa, Vilken fantastisk syn!
Melissa fick dock snart svårt att hålla takten i sitt slickande av Sandra när jag stötte på där bakifrån, Sandra tog snart saken i egna händer och började fingerjobba sin klitoris på egen hand.
Melissa tog sin vibrator och la mot sin klitta samtidigt som jag knullade henne bakifrån, JÄVLAR vad skönt det blev, hennes vibrator gjorde ju även massage emot min kuk.
Det tog inte så många minuter innan Melissa började ge ljud av en kommande orgasm och till slut kom hon och då kunde jag ju inte hålla tillbaka längre. Jag kom djupt där inne i hennes varma sköna fitta. Fan mina ben skakade och det höll på att svartna för ögonen. Det blev så förbaskat skönt när jag kände hennes vibrator fortplanta sig in i min kuk, aldrig känt något liknande.
(Ingen av mina flickvänner har ens ägt en dildo/vibrator.)
Vi låg där sedan och snackade om både det ena och det andra. Jävligt sköna tjejer med en stor portion humor. Mycket glada skratt tillsammans. Det känns som att man känt dom i flera år.
Melissa. Har glömt fråga hennes ålder och ursprung. Jag gissar 28-30 år gammal.
1 timma 120 euro + lesbisk show 50 euro = 170 Euro till varje dam.
ANSIKTE: 8/10
KROPP: 9/10
SERVICE/ATTITYD: 9,5/10 (Inte riktigt lika självgående som Sandra)
BLOWJOB: 8/10
TREKANTEN i sig får betyget: 8,5/10
TRÄFFA HENNE IGEN? Ja självklart! Tre gånger per dag. Dock inte dom båda tillsammans igen med någon lesbisk show som inslag, jag menar dom är ju inte lesbiska på riktigt så självklart blir ju showen inte världsbäst. Inte för att dom gjorde det dåligt ska väl ändå tilläggas.
Jag slappade efter detta ett tag för att sedan ge mig ut och se om man kunde få något i magen.
Såg till att få en tallrik full med grillat från serveringen, jag vet knappt vad jag bad att få och än mindre vad jag åt, men gott var det. Och proppmätt blev jag.
Utökade med lite kakor och något bakverk och sockerkicken slog till.
Gick och placerade mig nere vid poolen och somnade till för en stund när jag hörde ett jävla smällande utifrån, gick ut och upptäckte fyrverkeriet.
Dom hade laddat rejält, man kunde inte låta bli att bli lite imponerad trots att man sett ett fyrverkeri en miljard gånger.
Vårt nyårsfyrverkeri här hemma på min bostadsort, arrangerat av den lokala tidningen, liknar nog mest ett fuktskadat tomtebloss i jämförelse.
Bilar på motorvägen utanför Artemis tutade och så även tåget hängde sig på hornet när det körde förbi, man kunde inte låta bli att bli glad av spektaklet när man stod där och hörde den jublande folkmassan.
Gick efter detta in till loungen och försökte sitta ned någonstans, jävlar vad mycket folk det var.
Trångt, enormt rökigt och allmänt skränigt, en del besökare dricker för mycket.
Bland folket gick några kostymklädda herrar omkring och utförde trolleritrick.
Pratade lite med en tjej om detta och hon undrade om hon hade hamnat på ett barnkalas och så skakade hon på huvudet.
Ja helt ärligt så kan man ju undra vad dom hade på Artemis att göra, jag hade ju hellre sett någon rejäl sexshow eller liknande på en sådan här tillställning.
Jag klättrade runt bland folket i loungen runt baren och gick ett tag ut och ställde mig i trapphuset, även här var det trångt.
Såg till slut ett bekant ansikte, Luana, Jag tror hon är Italienska men jag är osäker.
Jag har dock varit med henne förut och minns att hon levererade en mycket bra session och att hon kysser.
Vi ger oss iväg upp där vi får vänta en kvart på ett ledigt rum. Vi sitter i en soffa där och vänslas och fingrar på varandra, Luana är en mycket sympatiskt kvinna och humoristisk kvinna, kanske en något torr humor men ändå väldigt skön i sitt sätt.
Jag gissar att hon är mellan 30 och 35 år gammal?
Hon snackar hundra procentig engelska, enormt mycket bättre än mig själv. Helt perfekt uttal.
Mycket vacker och sexig välsvarvad kropp med silikontuttar, mörkt blonderat hår uppsatt i en kort hästsvans.
Vi får ett rum och hon ber mig därinne om hjälp att klä av sig sin outfit, självklart vill man hjälpa till men jag får inte upp låset bakom hennes rygg, jag fipplar nog i 13 väldigt långa sekunder innan hon kallar mig för amatör och knäpper snabbt upp med ett enkelt handgrepp med bara ena handen.
Jag gömmer mitt ansikte i mina händer som för att visa att jag skäms varpå hon skrattar glatt.
Vi börjar kyssas och hångla där ståendes på golvet, mycket bra GFE från början till slut, jag smeker hennes vackra kropp under en tid innan vi tar plats i sängen och hånglar runt där ett bra tag innan jag med myndig stämma frågar om jag får erbjuda damen en orgasm.
Are you that good? Frågar hon med ett brett leende.
Jag svarar att jag är världsbäst i ämnet kvinnliga orgasmer!
Innerst inne tänker jag dock på scenen i Göta kanal när ”Björn H-son Larsson” frågar ”Lena”, -Är du kåt nu? -Nä skulle jag bli det...
Alright cowboy, give me the best you got, får jag till svar från Luana.
Det tar mig visserligen lite över 20 minuter innan hon till slut släpper taget om verkligheten och låter sig flyta ut på orgasmernas ocean. Hon ligger med huvudet utanför sängen, alltså huvudet ner mot golvet och hon får en så kraftig orgasm att hon håller på att kana ned på golvet och jag får ta spjärn så hon inte ska ramla ned samtidigt som hennes kropp skälver av orgasmen.
Hon skrattar glatt och tittar mig i ögonen samtidigt som hon säger... –Hey Cowboy! Get your fingers out of me, I’m done, och så skiner upp i ett ännu bredare leende.
Egentligen skulle jag nu kunna gå ut ur rummet och vara nöjd, denna känsla som hon förmedlar där och då är faktiskt viktigare än min egen utlösning. Men jag stannar ju så klart.
En avsugning kastar man ju inte bort.
Hon börjar suga mig med stor aptit och stor energi. Give me all you got cowgirl, skojar jag.
Can you handle that, får jag till svar och hon skrattar glatt.
Bha! Klart som korvspad att jag kan. Jag är proffs.
Hon suger mycket bra och tar omväxlande hela kuken så långt ned det går, (som tur är så har jag ju ingen FB dase).
Efter cirka 8-9 minuter kan jag inte hålla mig längre och jag ber henne stoppa, jag vill ju knulla henne, men inte fan stoppar hon, nej då, hon ökar takten och får mig att donera en salva rakt upp i gommen. Och inte fan slutar hon efter heller, hon saktar ned men fortsätter att suga ett bra tag.
Oj jag kan ju inte ligga still. Vilken kvinna!
Hon spottar ut och gurglar lite alkohol, vi ligger där sedan och gosar lite, det får gå 20 minuter innan hon lyckas väcka Lilleman till liv igen och hon lirkar på en av mina kondomer och jag får lov att knulla henne. Vi knullar runt ett bra tag men hur skönt det än är så lyckas jag inte leverera någon mer salut.
Jag är helt färdig för dagen.
Vi bestämmer oss för att avsluta och jag konstaterar att en 1,5 timma har passerat revy.
Luana, Italien?? Ålder?
180 euro för 1,5 tim + 50 euro CIM = 230 Euro.
ANSIKTE: 8,5/10
KROPP: 8,5/10
SERVICE/ATTITYD: 10/10
BLOWJOB: 8/10
TRÄFFA HENNE IGEN? Ja självklart!
....