Var på Artemis idag igen och idag var det en riktigt bra upplevelse och jag lämnade klubben med känslan att jag absolut skulle kunna tänka mig att åka dit igen.
Jag kom till klubben vid fyratiden och såg en tjej i loungen som jag gillade och som bjöd in mig att slå mig ner. Hon hette Florentina och var från ett av länderna söder om tyskland, minns inte vilket. Jag tyckte hon såg bra ut och jag var sugen på att testa två tjejer med lesbisk show så jag fick peka ut en av hennes vänner och sen gick vi upp på rummet. Det är lite dunkelt i loungen och jag insåg att dem inte riktigt var så snygga som jag trodde från början men jag lät det vara.
Det var hur som helst en riktigt trevlig lesbisk show och najs att ha två tjejer att roa sig med samtidigt. Tjejerna skötte sig bra och det enda jag kunde anmärka på var möjligtvis att den ena slickade den andra lite halvhjärtat, jag kunde knappt avgöra om ihon gjorde det alls. Hur som helst så kom jag på den ena tjejen efter att vi testat ett par positioner och jag var nöjd.
Sen vid typ sextiden tog jag ett varv i loungen och spanade. En rumänsk tjej kom fram till mig och jag gillade hennes fina feminina symmetriska ansikte med mörkt hår och kroppen gick inte av för hackor den heller. En åtta var hon i alla fall. Hon var riktigt sensuell och bra och pussades en del på min kropp och jag tror nästan hon njöt lite av sexet hon också. I alla fall inbillar jag mig det

Den här tjejen gillade jag nog mest av de jag hade på resan. Hon var nästan 26 år och ville först att jag skulle gissa åldern. Jag safade för att vara artig och gissade på 23 år.
Den sista tjejen var Karolina från tyskland. Hon hade halvblont vackert hår med slingor. Kanske nån form av hårförlängningar i, håret var fint och rakt i alla fall och hennes kropp var slank, fast och fin och hon hade naturliga bröst som inte var jättestora men ändå tillräckligt stora för att man skulle vara helt nöjd. Hon var nog snudd på nia utseendemässigt och gavbra service och vi körde ridande, missionär, omvänd ridning och sen doggy style. Jag kunde kanske ana nån gång att hon tyckte det var lite jobbigt med positionsbytena och att hon ville byta till doggy och avsluta så snabbt som möjligt. Men hon hade ändå bra attityd och var vänlig och glad och väldigt fin kropp och även ansiktet var vackert. Väldigt nöjd.
När jag skulle betala Karolina så såg jag en perfekt tia stå vid skåpen. Jag tänkte att det var synd att man inte fick en perfekt tia den här gången. Kanske att det blir nästa gång men det kan dröja innan det blir av.
För övrigt märkte jag att kvaliteten på tjejerna höjdes avsevärt på kvällen jämfört med på eftermiddagen. Om nån annan också upplevt att det är så så kan det vara kul att få veta det.