Åter i paradiset!
Ja, jag hade längtat tillbaka ända sedan i höstas. Lite extra nu på slutet då jag sparat mig själv i 8 dagar innan resan. Förra gången jag åkte till Artemis så kom jag dit med lilleman i ett ganska bedrövligt skick från start då jag idkat ett hårt samlag (läs torrt) med min f d sambo endast timmar innan flyget gick. Denna gång var jag bättre förberedd.
Anländer på em och planen var att ta en tjej ganska omgående för att få släppa på fördämningarna. Behåller dock lugnet lite och beslutar mig för att ta en tur runt efter duschen. Ganska lugnt och inte så många män på plats. Ser flera fina tjejer och en hel del känner jag igen från mitt förra besök.
Stöter ihop med Bianca i trappen som slår på stora artilleriet med erbjudanden om det ena och det andra. Upplever henne som lite för pushig och ber att få återkomma.
Sätter mig i nedre baren och tar en kaffe. Helt ensam så när som på bartendern. Ganska snart kommer Sandra från Polen och sätter sig bredvid och frågar om hon får göra mig sällskap. Ganska rolig tjej som roat lyssnar på mina förberedelser inför besöket. Hon pratar om en hel del olika saker och det skulle visa sig att hon blir den jag hälsar och pratar mest med under mitt tvådagarsbesök. Jag säger att jag tänkt att min första tjej ska få en rejäl sats i ansiktet och munnen.
"Ok Sweden, lets go. I´m hungry!" Säger hon och det avgör saken.
Sandra är en av de äldre tjejerna här och hon säger inte hur gammal hon är när jag frågar. Men jag gissar på 35-37? Hon är något längre, ganska slank med medelstora snygga bröst, vilka jag först trodde var äkta, men visade sig vara mycket välgjorda silicontuttar.
Bra avsugning, följt av en härlig, men ganska kort ridtur. Sen ber jag henne sätta sig på sängen medan jag munknullar henne stående med händerna runt hennes huvud. Tar inte lång stund innan jag drar ut kuken och skjuter av min laddning rakt in i hennes vidöppna mun!
Hon har inte bråttom att spotta heller utan efter-suger lite skönt medan jag växelvis klämmer ut det sista över hennes kinder innan hon låter satsen rinna ner över hakan och droppa ner på brösten.
Precis som jag hade bett henne göra när vi diskuterade mina önskemål innan!
Superskön inledning på besöket!
Sandra Polen, 35?
110 EUR
Utseende 7
Attityd 9
Betyg 9
Sedan följer en stunds relax, lite dricka och en middag som var bland det vidrigaste jag nånsin ätit. Ett skolkök i norra Sudan hade skämts för att ställa fram detta!
Så ju mindre sagt om detta desto bättre! Det enda som var ljuspunkten vid denna måltid var sällskapet av masses "flickvän" Mariella som jag träffade förra gången. En trevligare och mer
down to earth tjej kan man nog inte träffa på en FKK. Söt som socker, kom ihåg mig och helt enkelt supertrevlig!
Men det skulle inte bli nån session med henne. Tänkte knulla mig igenom hela lineupen på Artemis och då man bara hinner med 6-8 st per resa så får man jobba på!
Gick ingen nöd på henne, hon har många stammisar, det märks.
Stora naturliga bröst är ju mitt stora intresse i livet, så jag fick snabbt upp ögonen för Mirona från Rumänien. Ung, men kanske inte direkt vacker, men jag tände på henne. Vi snackar stoooora kassar här alltså, soft big big titties. Schlurp!
Kommunikationssvårigheter dock. Hon pratar rumänska, hyfsad italienska, några ord tyska och typ INGEN engelska. Men det löser sig ändå. Tjejerna vet ju vad man vill så...
Suger oengagerat, ingen direkt kontakt under sex. Ganska frånvarande helt enkelt. Fick helt enkelt känslan att den här tjejen trivs inte med det hon håller på med. Trist.
Men jag knullar på och kommer i kondomen efter en stund. Njöt verkligen av att bolla omkring med hennes stora tuttar.
Det som händer efter jag kommit förvånade mig lite. Hon verkade så oengagerad och allmänt slö så jag trodde absolut att hon skulle skynda iväg snabbt. Men hon vill ligga och mysa lyckas jag förstå efter lite teckenspråk. Ja, inte mig emot. Fick nästan en extra halv timme med hennes goa tuttar när vi låg tätt ihopslingrade och smekte varandra. Otroligt skönt och gav en hel del GFE känsla, även om jag inte lyckades släppa den där känslan av att hon inte mådde bra!
Mirona Rumänien, 19
70 EUR
Utseende 6 (tuttar 10)
Attityd ?
Betyg 6
Planen var att ta tre tjejer denna första dag, men nu behövdes lite mer vila. Stöter ihop med en kille från Schweiz som jag får igång lite snack med. Sen ansluter Sandra och vill att vi ska ta en omgång till. "Sweden, i´m still hungry" Cool tjej, men en gång räckte med henne. Hon lyckas dock snärja min kamrat efter en stund efter att jag pratat väl om henne.
Åter ensam lägger jag mig i en av sofforna i nedre baren. Har suttit uppe i loungen ganska länge och det är väldigt rökigt vid den här tiden. Urk! Har suttit och spanat och spanat på alla dessa vackra flickor med alla sköna bröst som gungar förbi. Halleluja vilket ställe.
I soffan slumrar jag nästan till när jag bokstavligen får en fitta upptryckt rakt i ansiktet. Aneta från Ungern presenterar sig. När "chocken" av att få hennes nyrakade mus i nyllet lagt sig en aning så sätter hon sig i mitt knä och gnider tuttarna i mitt ansikte och hennes hand drar i kuken under badrocken. Han vaknar inte.
Hon pratar länge och väl för sin sak och påstår sig vara den i särklass bästa kuksugerskan på Artemis och hennes fitta smakar bäst! Jo jo, så är det säkert…
Men gillar henne verkligen inte då hon har kraftigt förstorade läppar och knappt kan prata så man förstår! Ni som sett avsnittet av Two and a half men och sett hur morsan ser ut när Charlie frågar om hon "sugit av en bikupa" vet vad jag menar!
Hon blir skitsur när jag nobbar henne. Attityd minus 10!
Åter ensam i soffan. Får en stunds lugn innan nästa tjej kryper ned bredvid. Briana från Spanien är så lite min typ man kan bli. Lång, smal med en minimal rumpa och små naturliga bröst. Men för helvete vilket proffs! Hon charmade mig så till den milda grad. En förförisk skönhet av rang helt enkelt. Och man ska väl kanske inte låsa sig till en sort?
Hon lovar mig en upplevelse och varför inte testa då?
Briana levererar den kanske bästa behandlingen min nu lite slitna kuk kunde få! En väldigt skön och försiktig avsugning med mycket tunga på min nyrakade pung. Precis som vi pratat om. Den övergår sakta i lite mer intensitet och efter en stund skulle hon visa sig bli den goda ryttarinna som hon lovat. Otroligt bra! Tar henne i olika positioner. Trång och skön. Hennes lilla rumpa är verkligen en otrolig syn i rewerse cowgirl. Yikes!
Avslutar med CIM och även Briana behåller satsen väldigt länge i munnen och suger skönt en bra stund innan hon till slut spottar i pappret.
Riktigt bra avslutning på första dagen i paradiset!
Briana Spanien, 28
120 EUR
Utseende 7
Attityd 10
Betyg 9
Beger mig nöjd till hotellet efter detta och sover väldigt gott. Artemis levererar tycker jag. Förutom maten då som är under all kritik. Frukosten duger, men middagen… Tvi vale!
Och varför kan man inte ha lite snacks framme i mellantiden? Borde finnas åtminstone nötter/chips som tilltugg i baren. Då kan man ju reloada lite energi där. Sjukt snålt!
Faciliteterna i övrigt duger fint.
Totalt för dag 1, 380 EUR inkl inträdet.
Fortsättningen med dag 2 får bli vid senare tillfälle...