2016-02-13, 19:44
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBc3po
Som jag misstänkte har det gått inflation i betygsättningen av tjejerna på Artemis. Min bedömning är att de representerar normalutseendet hos kvinnor i åldern 20-35. Flera några riktigt attraktiva, flera i mellanklassen och några lägre dvs det spänner över hela spannet. Det som gjorde mig mest besviken är att jag inte hittade någon fin nätt svart kvinna. Det fanns tre i lokalen men de passade inte in på den tajta nätta kropp jag sökte. Jag pratade annars med tjejer representerade från Colombia, Tyskland, Ryssland, Rumänien, forna jugoslaven och Spanien, kan ha missat någon nationalitet.

Håller nog inte med här. Utseendemässigt ligger Artemis-tjejerna i särklass. Det är snarare betygsättningen av Artemis-tjejernas service och attityd som det har gått inflation i.
Senast redigerad av Arnold15 2016-02-13 kl. 19:48.
Citera
2016-02-13, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Håller nog inte med här. Utseendemässigt ligger Artemis-tjejerna i särklass. Det är snarare betygsättningen av Artemis-tjejernas service och attityd som det har gått inflation i.
Du glömmer att skriva vilken typ av tjejer du gillar men sedan tidigare inlägg vet vi att du gillar fullvuxna tjejer. Faktum är att det finns gott om fullvuxna tjejer på nästa alla FKK. Det är svårare att hitta en bra FKK om man gillar smala tjejer. För att inte tala om hur lätt det är att hitta villiga fullvuxna tjejer på krogen.

Jag skulle behöva besöka Artemis mycket oftare för att veta säkert att jag har rätt. Fördelen med städer som Frankfurt och Düsseldorf är att du kan pröva flera ställen om du inte gillar en club. I Berlin så antingen gillar du Artemis eller så får du besöka en mindre club utan nakna tjejer.
Citera
2016-02-13, 23:49
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uc17
Du glömmer att skriva vilken typ av tjejer du gillar men sedan tidigare inlägg vet vi att du gillar fullvuxna tjejer. Faktum är att det finns gott om fullvuxna tjejer på nästa alla FKK. Det är svårare att hitta en bra FKK om man gillar smala tjejer. För att inte tala om hur lätt det är att hitta villiga fullvuxna tjejer på krogen.
Sant att jag gillar halvkurviga och kurviga. Men jag tycker nog att Artemis har alla typer av tjejer: smala, halvkurviga och kurviga. Ansiktena håller mycket hög klass.
De allra yngsta tjejerna (och kanske smalaste?) lyser dock med sin frånvaro på Artemis, vilket beror på att tjejen måste ha jobbat en tid på en tidigare FKK- eller Sauna-club för att få börja jobba på Artemis.

Prova den lilla FKK Bahamas i Maintal utanför Frankfurt. Där fanns de smalaste tjejer jag sett.

Citat:
Jag skulle behöva besöka Artemis mycket oftare för att veta säkert att jag har rätt. Fördelen med städer som Frankfurt och Düsseldorf är att du kan pröva flera ställen om du inte gillar en club. I Berlin så antingen gillar du Artemis eller så får du besöka en mindre club utan nakna tjejer.
Just därför som jag hellre åker till Frankfurt eller allra helst till Düsseldorf (som är bäst med sina 7 sauna-clubs). Men Berlin har annars de bästa och mest prisvärda lägenhetsbordellerna.
Senast redigerad av Arnold15 2016-02-13 kl. 23:53.
Citera
2016-02-13, 23:52
Medlem
Hermann666s avatar
Det finns väl gott om snygga, unga, trådsmala tjejer på Artemis? Jag har i alla fall träffat en hel del där.
Citera
2016-02-14, 00:31
Medlem
Citat:
Prova den lilla FKK Bahamas i Maintal utanför Frankfurt. Där fanns de smalaste tjejer jag sett.
Då kanske jag måste testa denna club. Blir jag besviken kommer jag hålla dig ansvarig

Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Det finns väl gott om snygga, unga, trådsmala tjejer på Artemis? Jag har i alla fall träffat en hel del där.
Hmm inte när jag besökte. Jag vet förstås inte vilka FKK du besökt men rätta mig om jag har fel så har du bara skrivit om att du besökt två(!) FKK i Tyskland. Kan det vara så att du också gillar fullvuxna tjejer och tror att alla tjejer smalare än din smak borde passa alla som gillar unga smala tjejer?
Citera
2016-02-14, 13:03
Medlem
Citat:
Det kan mycket väl vara så att tjejernas utseende på Artemis är i särklass bland FKK. Det jag ville få fram var mer att jag tycker de håller en normalnivå för tjejer i allmänhet i det åldersspannet. Anser inte att det är ett urval av toppskiktet vilket man kan få för sig när man läser receptioner om stället.

Jag kan tänka mig att det kan vara mer serviceinriktade tjejer på andra klubbar. Dock fick jag hög service men köpte även extratjänster.

Madison beskrev frustrationen av när det är fullt på stället och någon "bara" köper 30 min utan extra. Med väntetid innan och uppfräschning efter blir inte förtjänsten som önskat.
Citera
2016-02-14, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Håller med om att det finns gott om snygga tjejer. Upplevde dock en brist inom vissa typer tex ebonys.
Citera
2016-02-14, 13:55
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBc3po
Håller med om att det finns gott om snygga tjejer. Upplevde dock en brist inom vissa typer tex ebonys.

Det finns ingen FKK-klubb där du hittar tjejer av alla etniciteter i klass med värdens snyggast modelltjejer. Har man höga förväntningar är det på förhand givet att man kommer bli besviken. Ofta är det en liten klick supersnygga tjejer, en massa halvfina tjejer däremellan, och några få damer man inte tycker är attraktiva alls, så även på Artemis. Oftast tycker jag man hittar dem som ger de bästa upplevelserna där i mellanspannet.

Nå, då har du ju i alla fall prövat ett FKK-besök och vet vad det innebär.
Citera
2016-02-14, 20:48
Medlem
Slappfisas avatar
Jag får nog med hålla med om det är lite överdrivet av många som skriver 10 poängare överallt. Dock när jag var där för snart ett år sedan så såg jag en 10p (I mitt tycke då förstås, och jag gillar varken för smalt eller kurvigt, mellanstora "lagom" och äkta, fasta bröst och gärna långt hår)

Denna var en blond skönhet med håret ända ner till röven. Fick dock bara en skymt av henne då hon försvann med en klient, och fick inte se henne mer.

Jag har dock en teori varför folk överdriver. Man är ju faktiskt inte van att se massor med tjejer gå runt helnakna, och i naket tillstånd kanske en del man med kläder på skulle säga vara 7p helt plötsligt blir 9-10p bara för dom är just nakna.
Citera
2016-02-14, 21:23
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Hmm inte när jag besökte. Jag vet förstås inte vilka FKK du besökt men rätta mig om jag har fel så har du bara skrivit om att du besökt två(!) FKK i Tyskland. Kan det vara så att du också gillar fullvuxna tjejer och tror att alla tjejer smalare än din smak borde passa alla som gillar unga smala tjejer?

Jag trodde den här diskussionen handlade om Artemis ?!? Jag föredrar unga riktigt slanka tjejer med små naturliga bröst och det saknad absolut inte på Artemis. Klubben kräver tidigare erfarenhet så några tonåringar finns inte men väl 22-23-åringar.
Citera
2016-02-14, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slappfisa
Jag har dock en teori varför folk överdriver. Man är ju faktiskt inte van att se massor med tjejer gå runt helnakna, och i naket tillstånd kanske en del man med kläder på skulle säga vara 7p helt plötsligt blir 9-10p bara för dom är just nakna.
Jag är också inne på den teorin.

Lägg sedan till att man kanske inte har haft/har förmånen att umgås så mycket intimt med det motsatta könet. Då kan det nog bli lite övervälmande att stå där inför massa nakna tjejer och att ha möjlighet att tillbringa en intim stund med dem.
Citera
2016-02-14, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Det finns ingen FKK-klubb där du hittar tjejer av alla etniciteter i klass med värdens snyggast modelltjejer. Har man höga förväntningar är det på förhand givet att man kommer bli besviken. Ofta är det en liten klick supersnygga tjejer, en massa halvfina tjejer däremellan, och några få damer man inte tycker är attraktiva alls, så även på Artemis. Oftast tycker jag man hittar dem som ger de bästa upplevelserna där i mellanspannet.

Nå, då har du ju i alla fall prövat ett FKK-besök och vet vad det innebär.
Jag var inte besviken på utseendet hos tjejerna då jag förstod att det var överdrivet. Ville bara poängtera det.

Dock var jag besviken på att inte utbudet på mörka var större på Artemis. Det är ändå vad jag förstått den klubb med flest antal tjejer och störst variation.

Är kul att ha provat och kommer absolut göra fler besök när tillfälle ges.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in