Citat:
Ursprungligen postat av
uc17
Du glömmer att skriva vilken typ av tjejer du gillar men sedan tidigare inlägg vet vi att du gillar fullvuxna tjejer. Faktum är att det finns gott om fullvuxna tjejer på nästa alla FKK. Det är svårare att hitta en bra FKK om man gillar smala tjejer. För att inte tala om hur lätt det är att hitta villiga fullvuxna tjejer på krogen.
Sant att jag gillar halvkurviga och kurviga. Men jag tycker nog att Artemis har alla typer av tjejer: smala, halvkurviga och kurviga. Ansiktena håller mycket hög klass.
De allra yngsta tjejerna (och kanske smalaste?) lyser dock med sin frånvaro på Artemis, vilket beror på att tjejen måste ha jobbat en tid på en tidigare FKK- eller Sauna-club för att få börja jobba på Artemis.
Prova den lilla FKK Bahamas i Maintal utanför Frankfurt. Där fanns de smalaste tjejer jag sett.
Citat:
Ursprungligen postat av
uc17
Jag skulle behöva besöka Artemis mycket oftare för att veta säkert att jag har rätt. Fördelen med städer som Frankfurt och Düsseldorf är att du kan pröva flera ställen om du inte gillar en club. I Berlin så antingen gillar du Artemis eller så får du besöka en mindre club utan nakna tjejer.
Just därför som jag hellre åker till Frankfurt eller allra helst till Düsseldorf (som är bäst med sina 7 sauna-clubs). Men Berlin har annars de bästa och mest prisvärda lägenhetsbordellerna.