2016-02-13, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hee4r
Inte kollat in denna Anna Book så ingående förut, och som ni andra här verkar ha gjort, men nu när jag läste lite ur denna tråden så var jag ju bara tvungen att, och detta jag med då, "kolla in denna Anna Book". VIP Arga, o. s. v.
Men alltså är man så skör och så svag och som hon vill framstå så ställer man sig fan inte framför några kameror, inte. Hon klarar ju inte ens utav att, detta anonymt, stå i en telefonkö, men eller hur?
Samtidigt som hon Anna Book här är en mycket usel skådespelerska så lyckas hon ändå skådespela sig fram här i livet.
Shit, men vilken läskig publik hon verkar ha och som ger henne denna typen av framgång.

Jag har heller inte hängt med Anna Books karriär men hon lever ju på att gråta och media hakar på och gör en affär av hennes liv. Nu blir det show och hon bjuder på det. Vad vinner hon på det ? Inget tycker jag. Jag håller fullständigt med dig i dina ord.
Egentligen är det synd om henne om man har lite empati.
Citera
2016-02-13, 04:23
DAGENS värderingar är nu MINST snart 30 år gamla

Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Jag har heller inte hängt med Anna Books karriär men hon lever ju på att gråta och media hakar på och gör en affär av hennes liv. Nu blir det show och hon bjuder på det. Vad vinner hon på det ? Inget tycker jag. Jag håller fullständigt med dig i dina ord.
Egentligen är det synd om henne om man har lite empati.

Jo, men visst, och detta då samtidigt.
Men just samtiden här då; en nu 40 år+ gammal trebarnsmor och som, o. s. v.?
Hur vill man ens, och som då här s. k "mor", och så detta vidare då.
Men visst, media har stor makt, en långt större dito än ens många tittare här vill vara medvetna om.
Så, t. ex då hon Anna Book skvallrar nog mer om just Media än hon själv skvallrar om sig själv.
Dock måste jag säga att hennes tre barn här verkar både välmående och stabila?
Vilket väl också kan skvallra om just Anna Books här både stora och usla skådespelartalang.
Ja, men nej, ingen empati("empati") då ifrån i alla fall just mig.
Visserligen då här bara en ungdom, men med då med facit i hand men vilken mogen kvinna och då dessutom en trebarnsmor? https://www.youtube.com/watch?v=SCKdJGnnsMo
Lite dessutom putslustigt i sammanhanget då texten här.
För att förstå sin samtid måste man alltid backa bandet några år tillbaka. Och i just detta fallet Anna Book så förstår jag att hon sörjer sin mor, och detta då fortfarande.

(dagens danande av Narcissister är alltså inget som börjades och påbörjades med dagens 90- talister).

Vem kan förresten i detta sammanhanget skvallra om vem Anna Books här mamma var? Men ffa här hur var Anna Books här mamma? Varför blev hon Anna Book här den hon Anna Book blev?
Och vem var Anna Books här pappa? Och vem kan i sådana fall skvallra om honom? Och varför sörjer inte Anna Book här sin far lika öppet som hon Anna Book här sörjer sin mor?
Senast redigerad av hee4r 2016-02-13 kl. 05:08.
Citera
2016-02-13, 10:01
Medlem
Vad är det med henne och hennes man, hur lat får man bli? Skämskudde fram.
Citera
2016-02-13, 10:45
Medlem
Flashbabe!s avatar
Vad gör hennes man? Vad jobbar han med?
Citera
2016-02-13, 12:18
Medlem
Citat:
Jo, men visst, och detta då samtidigt.
Men just samtiden här då; en nu 40 år+ gammal trebarnsmor och som, o. s. v.?
Hur vill man ens, och som då här s. k "mor", och så detta vidare då.
Men visst, media har stor makt, en långt större dito än ens många tittare här vill vara medvetna om.
Så, t. ex då hon Anna Book skvallrar nog mer om just Media än hon själv skvallrar om sig själv.
Dock måste jag säga att hennes tre barn här verkar både välmående och stabila?
Vilket väl också kan skvallra om just Anna Books här både stora och usla skådespelartalang.
Ja, men nej, ingen empati("empati") då ifrån i alla fall just mig.
Visserligen då här bara en ungdom, men med då med facit i hand men vilken mogen kvinna och då dessutom en trebarnsmor? https://www.youtube.com/watch?v=SCKdJGnnsMo
Lite dessutom putslustigt i sammanhanget då texten här.
För att förstå sin samtid måste man alltid backa bandet några år tillbaka. Och i just detta fallet Anna Book så förstår jag att hon sörjer sin mor, och detta då fortfarande.

(dagens danande av Narcissister är alltså inget som börjades och påbörjades med dagens 90- talister).

Vem kan förresten i detta sammanhanget skvallra om vem Anna Books här mamma var? Men ffa här hur var Anna Books här mamma? Varför blev hon Anna Book här den hon Anna Book blev?
Och vem var Anna Books här pappa? Och vem kan i sådana fall skvallra om honom? Och varför sörjer inte Anna Book här sin far lika öppet som hon Anna Book här sörjer sin mor?
Mamman var på semester i Spanien, träffade där pappan som dock redan var gift och hade familj. Men vips så var Tunnan gjord!
Citera
2016-02-13, 16:22
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:

Mamma Book kom från Finland under kriget och togs omhand av familjen Book i Värmland. Hon var alltså finska.

Alkad, storrökande, arbetsskygg och matglad (lika fet som sin dotter). Under en semester på Mallorca släppte hon till med en gift man, och Anna blev till.

Hon favoriserade alltid Anna framför de andra barnen. Inte det minsta konstigt att den biologiska halvsystern helt tagit avstånd från Anna. Anna fick allt hon pekade på, medan de andra fick gå i ärvda kläder.
Citera
2016-02-13, 16:25
Medlem
Burkbubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbabe!
Vad gör hennes man? Vad jobbar han med?
Jag såg Arga Snickaren VIP, och som jag förstod det jobbar han som säkerhetskonsult.
Citera
2016-02-13, 16:38
Medlem
Zaedrewss avatar
Anna Book är väl lite av den nya tidens stjärna. Blev känd först som tonåring sedan i princip bortglömd tills det var något Vart dom vägen grej och man spårade upp bl.a Book som tyckte livet var skit hon var så fattig det var så synd om henne etc. Det nappade samhället på och hon fick mediatid, kunde blogga osv och blev återkänd på sätt och vis. Kanske bra med en ny liten Tycka synd om mig grej då för att sätta än mer snurr på karriären.
Citera
2016-02-13, 16:50
Medlem
Lystkomik i all ära, men jag tycker så jävla synd om kidsen! Dom har ju inte valt denna nevrotiska mamma... Kör hon samma stil som I media på föräldrarmöten och skolavslutningar, måste andra normala föräldrar reagera(?) konstigt att ingen ringt soc än... Tror ni förresten hon läser denna tråd?
Citera
2016-02-13, 17:04
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimmelbreuten
Lystkomik i all ära, men jag tycker så jävla synd om kidsen! Dom har ju inte valt denna nevrotiska mamma... Kör hon samma stil som I media på föräldrarmöten och skolavslutningar, måste andra normala föräldrar reagera(?) konstigt att ingen ringt soc än... Tror ni förresten hon läser denna tråd?

Garanterat det gör nog de flesta kändisar att de är inne och läser vad som skrivs om dom. Speciellt på ett såpass stort forum som FB där det är lite av merit i sig själv att ha en egen skvallertråd. Åtminstone då de i en generation som kan nätet. Det skulle liksom vem som göra. Sedan är det väl frågan om de kan hålla sig ifrån att skapa fejkprofiler själva för att bemöta uppenbart skitsnack men det finns säkert många som inte kan det heller.
Citera
2016-02-13, 17:14
Medlem
Avva66s avatar
Mitt enda minne av Anna Book var pattarna, fy fan va fina de var! Detta var i programmet solstollarna för en 33 år sedan. Numer borde hon skaffa sej en anställning som diskare, edyl, det borde passa henne.
Citera
2016-02-13, 17:20
Medlem
Figzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Mitt enda minne av Anna Book var pattarna, fy fan va fina de var! Detta var i programmet solstollarna för en 33 år sedan. Numer borde hon skaffa sej en anställning som diskare, edyl, det borde passa henne.

Om du vill se en modernare restaurering av hennes lökar,
så finns det ett avsnitt av Plastikkirurgerna hon medverkar i - Med före- och efter-sekvenser.

http://www.tv4play.se/program/plasti...ideo_id=860134
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in