Citat:
Ursprungligen postat av
mitthopp
Jag har heller inte hängt med Anna Books karriär men hon lever ju på att gråta och media hakar på och gör en affär av hennes liv. Nu blir det show och hon bjuder på det. Vad vinner hon på det ? Inget tycker jag. Jag håller fullständigt med dig i dina ord.
Egentligen är det synd om henne om man har lite empati.
Jo, men visst, och detta då samtidigt.
Men just samtiden här då; en nu 40 år+ gammal trebarnsmor och som, o. s. v.?
Hur vill man ens, och som då här s. k "mor", och så detta vidare då.
Men visst, media har stor makt, en långt större dito än ens många tittare här vill vara medvetna om.
Så, t. ex då
hon Anna Book skvallrar nog mer om just Media än hon själv skvallrar om sig själv.
Dock måste jag säga att hennes tre barn här verkar både välmående och stabila?
Vilket väl också kan skvallra om just Anna Books här både stora och usla skådespelartalang.
Ja, men nej, ingen empati("empati") då ifrån i alla fall just mig.
Visserligen då här
bara en ungdom, men med då med
facit i hand men
vilken mogen kvinna och då
dessutom en trebarnsmor?
https://www.youtube.com/watch?v=SCKdJGnnsMo
Lite dessutom putslustigt i sammanhanget då texten här.

För att förstå sin samtid måste man alltid backa bandet några år tillbaka. Och i just detta fallet Anna Book så förstår jag att hon sörjer sin mor, och detta då
fortfarande.

(dagens
danande av Narcissister är alltså inget som börjades och påbörjades med dagens 90- talister).
Vem kan förresten i detta sammanhanget skvallra om vem Anna Books här mamma var? Men ffa här hur var Anna Books här mamma? Varför blev hon Anna Book här den hon Anna Book blev?
Och vem var Anna Books här pappa? Och vem kan i sådana fall skvallra om honom? Och varför sörjer inte Anna Book här sin far lika öppet som hon Anna Book här sörjer sin mor?