Citat:
Ursprungligen postat av
Milford.Cubicle
Dumma kvinnor är lättare att kontrollera och styra och ställa över. Och de har ju alltid varit kvinnans roll att vara det andra könet som är ett komplement till mannen, som han ska ha till det han vill. Det ska vara lätt för mannen att få ut det han vill ur kvinnan
Vad kom först, hönan eller ägget?
Den populäraste frågan i världen som ingen sitter på sanningen om.
Samma sak här.
Vad kom först, mannen eller kvinnan?
Citat:
Ursprungligen postat av
Milford.Cubicle
Och de har ju alltid varit kvinnans roll att vara det andra könet som är ett komplement till mannen, som han ska ha till det han vill.
Vi vet inte.
Vem du än frågar om källa så kommer du inte få dina svar.
Men jag är beredd att hålla med dig om hur historien har sett ut och hur det fortfarande ser ut för många kvinnor ute i världen.
Vi vet inte vad som kom först, kvinnan eller mannen.
Men jag, som så många andra män i Sverige (och på detta forum) ser inte dig som det andra könet.
Tvärtom så upplever jag det som om vi uttrycker oss en stark saknad över vår saknade andra hälft.
Att något har satt en kil mellan oss män och kvinnor.
Hos en del individer, som egentligen tillsammans skulle ha det jävligt roligt med varandra.
Antagligen är de vår historia och vår rädsla för framtiden som agerar som skott i foten nu.
Men jag ser verkligen inte dig som något mindre värt eller som någon som skulle vara sämre än en man.
Vi är inte osams du och jag och har aldrig heller varit