2016-01-29, 19:55
Medlem
CrippledJoins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloryhole
Sitter och inväntar svar på min första kran någonsin (alltid gått via polare innan)...

Sjukt nervös.

Något att tänka på inför första mötet?

Hur gick det?
Citera
2016-01-30, 08:50
Medlem
Dr_Dollars avatar
Om jag ska köpa lite gräs för första gången, kan jag be om att bara få köpa en ynka joint?
Jag är ju fan helt oduglig på att rulla eget
Citera
2016-01-30, 09:08
Medlem
cogito.ergosums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Om jag ska köpa lite gräs för första gången, kan jag be om att bara få köpa en ynka joint?
Haha, var länge sedan jag hörde talas om någon som sålde färdigrullade jointar här (om det är Sverige du menar). Och då blev givetvis köparna blåsta.

Nah, Doc, get a pack o' fags, sum rizz and start rollin'.
Annars finns alltid pipa/bong/vape osv, inte för att något slår känslan av att suga på en fet spliff, imo.
Citera
2016-01-30, 10:05
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Nu säljer jag ju inte weed men hade jag gjort det så hade i alla fall jag nog fan stått till tjänst. För ett pris, givetvis. Om man ändå kan tänka sig att slinga ettor så kanske man kan tänka sig att lägga fem minuter på en kund. Framför allt om det är någon som är helt färsk.

Men så har jag en lite romantisk syn på hur jag anser att cannabismarknaden bör skötas. Kort sagt så beror det helt enkelt på kranen. Är det inte enklare att gå ihop med en polare som kan rulla?
Citera
2016-01-30, 10:16
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Nu säljer jag ju inte weed men hade jag gjort det så hade i alla fall jag nog fan stått till tjänst. För ett pris, givetvis. Om man ändå kan tänka sig att slinga ettor så kanske man kan tänka sig att lägga fem minuter på en kund. Framför allt om det är någon som är helt färsk.

Men så har jag en lite romantisk syn på hur jag anser att cannabismarknaden bör skötas. Kort sagt så beror det helt enkelt på kranen. Är det inte enklare att gå ihop med en polare som kan rulla?

Nu är jag inte bara en rookie, jag har dessutom inga polare som ens röker, eller har rökt, eller varit i kontakt med gräsrökare
Alkohol har jag inte druckit nu på 2-3 år, mest för att det inte ger mig nått längre, utan bara får mig att må jävligt dåligt, plus att det för min del är jävligt ångestframkallande.
Det är väldigt få saker som är positiva med alkohol i mina ögon...så jag tänkte att gräs kanske är min grej.

Eller...du kanske tycker jag borde byta umgängeskrets?
Citera
2016-01-30, 11:01
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Nu är jag inte bara en rookie, jag har dessutom inga polare som ens röker, eller har rökt, eller varit i kontakt med gräsrökare
Alkohol har jag inte druckit nu på 2-3 år, mest för att det inte ger mig nått längre, utan bara får mig att må jävligt dåligt, plus att det för min del är jävligt ångestframkallande.
Det är väldigt få saker som är positiva med alkohol i mina ögon...så jag tänkte att gräs kanske är min grej.

Eller...du kanske tycker jag borde byta umgängeskrets?
Hade jag varit i dina skor hade jag helt enkelt skaffat mig en pipa eller varför inte en liten trevlig bong.
Citera
2016-01-30, 11:51
Medlem
gloryholes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrippledJoin
Hur gick det?
Eh... tror jag blivit ignorerad
Citera
2016-01-30, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloryhole
Eh... tror jag blivit ignorerad

Köp på nätet så slipper du sånt..
Citera
2016-01-30, 13:34
Medlem
gloryholes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlime
Köp på nätet så slipper du sånt..
Delad postlåda gör det lite jobbigt.

Får se vad jag gör åt saken!
Citera
2016-01-30, 13:56
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Hade jag varit i dina skor hade jag helt enkelt skaffat mig en pipa eller varför inte en liten trevlig bong.
Jag instämmer i det rådet. Köp dig en liten mängd gräs och en pipa. Tycker du om ruset så kan du ju börja öva på att rulla själv, om du skulle känna för det.
Citera
2016-01-30, 22:48
Medlem
Druckit 1x3.5% 2x4.5% öl. Tänkte röka lite innan jag lägger mig. Bra idé?
Citera
2016-01-30, 23:00
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losnut
Druckit 1x3.5% 2x4.5% öl. Tänkte röka lite innan jag lägger mig. Bra idé?
Jag kan utan problem dricka tre öl och röka men det innebär inte att du kan det. Egentligen omöjligt att svara på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in