2015-12-06, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Ett vettigt tips är dock att INTE dödsknarka innan man fyllt 25.
Hjärnan är nämligen inte färdigutvecklad innan dess.
Vilket din trådstart är en tydlig referens på.

Håller med.
Citera
2015-12-06, 05:19
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steelseries93
snabb fråga. när går det röda i ögonen ner efter man rökt hasch för första gången, syns det dagen efter om man rökt på kvällen?

Ja, har man rökt på ordentligt (1 gram+) så är ögonen lite lätt "blodsprängda" dagen efter.

Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Köp cleareyes till nästa gång.

Nej, undvik sådant. Det kan skada dina ögon.
Citera
2015-12-06, 08:52
Medlem
Hur bra funkar rökelser om man röker inomhus då?
Antar att det är ganska så kasst oavsett
Citera
2015-12-06, 09:01
Medlem
kangas92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fffmatura

Det kan ta bort endel lukt inomhus. Men röker du stinkbomber så stinker det ju ut i trapphuset (om du bor i lägenhet dvs)

Bara för att man fårt bort lukten inomhus, så menas det ju inte med att de inte stinker ut till grannarna :P
Citera
2015-12-06, 10:14
Medlem
kangas92s avatar
Rök inte cannabis om du kan hamna i trubbel om du har röda ögon.

Rök cannabis om det är okej för din omgivning, mitt råd iaf.

Jag skulle inte kunna njuta av mitt röka om jag skulle vara orolig över att jag får röda ögon..
Citera
2015-12-06, 19:18
Medlem
KottonmouthKings avatar
Tjena! Har ett problem, har en bit hash som ja vill röka men har inga cigg så jag kan mecka en... testade tillverkade en äppelpipa och en bong förut men varken eller fungerade så bra för mig, antar att jag inte är så bra på att bygga smoketools >_> men min fråga är: vad kan man blanda hash med ist för tobak? har läst runt lite om te osv men det låter sketchy men vet inte om jag har så mycket val tack i förhand
Citera
2015-12-06, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KottonmouthKing
Tjena! Har ett problem, har en bit hash som ja vill röka men har inga cigg så jag kan mecka en... testade tillverkade en äppelpipa och en bong förut men varken eller fungerade så bra för mig, antar att jag inte är så bra på att bygga smoketools >_> men min fråga är: vad kan man blanda hash med ist för tobak? har läst runt lite om te osv men det låter sketchy men vet inte om jag har så mycket val tack i förhand

Skit i å blanda det med något, gör en hink så klarar du dig nog fint
Citera
2015-12-06, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fffmatura

Citat:
Ursprungligen postat av kangas92
Det kan ta bort endel lukt inomhus. Men röker du stinkbomber så stinker det ju ut i trapphuset (om du bor i lägenhet dvs)

Bara för att man fårt bort lukten inomhus, så menas det ju inte med att de inte stinker ut till grannarna :P

Köp en jonisator är mitt tips till dig. Sen kan du ju alltid köra med rökelser/doftljus/doftblock....mm... Listan kan göras lång. Jonisator - http://www.kjell.com/se/sortiment/hu...7y7hoCvJLw_wcB
Citera
2015-12-06, 21:47
Medlem
Haggeifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4sweeden
Skit i å blanda det med något, gör en hink så klarar du dig nog fint

Och hur gör man det? Har också lite hasch hemma men gillar inte att röka holk eftersom jag hatar tobak och mår illa av nikotinet.
Citera
2015-12-06, 22:21
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haggeify
Och hur gör man det? Har också lite hasch hemma men gillar inte att röka holk eftersom jag hatar tobak och mår illa av nikotinet.
http://knarkkorven.magiskamolekyler....hp#gravitybong
Citera
2015-12-06, 22:28
Medlem
Haggeifys avatar
Åhfan, låter som någon man kommer bli riktigt jävla bäng av haha
Citera
2015-12-06, 22:29
Medlem
http://knarkkorven.magiskamolekyler....min.php#glaset funkar också bra om man vill röka bit utan tobak. Stick in ett sugrör när glaset är rökfyllt och sug i dig allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in