Citat:
Ursprungligen postat av
Lamida
Tjena! Ny inom allt inom droger! Har rökt på två/tre gånger men aldrig haft en bra hög känsla!!
Var hash första gången och började nojja och kände mig obekväm! andra gången var det så lite jag rökte så märkte inget (troligen) då var det grönt!
Skulle vilja ha tips på hur jag vet vad som är bra/dåligt grönt för vill verkligen få den euforiska känslan! Pgr det verka vara så jäkla härligt!
Vilket strains är det bästa?
Vill ha en avslappnad/euforisk/glad känsla!
Mvh
Som en annan sa, strain spelar inte så stor roll. kan spela in rätt mycket, eftersom vissa strains kan ha mer thc i än andra om de odlas rätt, men annars kan den enklaste nuggen sour diesel vara på samma potens nivå som skitigt bushweed. Om du söker dig till riktigt potent och fint gräs hänvisar jag dig att beställa från darknet, där det finns högkvalitativa produkter.
övrigt råd jag kan ge dig som nybörjare är att om du fått rätt bra gräs, börja med små och försiktiga doser! kommer ihåg att när jag som rookie rökte 1g i en pipa blev jag så stekt att jag inte ens kunde gå. när en normal dos är runt 0.1-0.3 gram. Nu är densiteten rätt annorlunda bland buds, men försök röka små små bollar som är som en lill fingernagel, invänta effekten i 5-10 minuter, inte hög? have a lil more. sen upprepa! få en förståelse över hur mycket du klarar av och vilken dos som är optimal för dig.