2016-01-26, 14:58
Medlem
Jag köpte en träpipa till å röka grönt väldigt nöjd

http://smoketower.com/wood-pipe-eben...-105cm-se.html

Citat:
Ursprungligen postat av Haggeify
Tjena!

Tänkte köpa min första pipa och tanken är att röka både grönt och brunt med den, har kollar på smoketower och är sugen på en glaspipa men funderar på om en metallpipa kanske är smidigare, tips uppskattas!
Citera
2016-01-27, 10:40
Medlem
JamesHowletts avatar
Tja! Jag ska få ett nytt jobb, och jag vet att dem kommer ta urinprov förr eller senare. Jag har ett möte med dem i början av nästa vecka, och var hög sist i lördags. Hur stor är chansen att det är ute ur systemet vid den tidpunkten? Har jag någon möjlighet att testa själv?
Citera
2016-01-27, 11:16
Citat:
Ursprungligen postat av JamesHowlett
Tja! Jag ska få ett nytt jobb, och jag vet att dem kommer ta urinprov förr eller senare. Jag har ett möte med dem i början av nästa vecka, och var hög sist i lördags. Hur stor är chansen att det är ute ur systemet vid den tidpunkten? Har jag någon möjlighet att testa själv?

Finns stickor att köpa på nätet, googla.
Tar olika lång tid för olika människor innan man blir ren, och beror på hur mycket, länge du rökt samt din vikt osv.
Citera
2016-01-27, 21:55
Medlem
Sitter nu hög på cannabis för andra gången

Någon jag noterat båda gångerna är en väldigt märkligt känsla när jag käkar något, tungan blir liksom en del av matbitarna. Någon som har liknande eller vet något om det, lyckas inte hitta något.
Citera
2016-01-28, 00:12
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losnut
Sitter nu hög på cannabis för andra gången

Någon jag noterat båda gångerna är en väldigt märkligt känsla när jag käkar något, tungan blir liksom en del av matbitarna. Någon som har liknande eller vet något om det, lyckas inte hitta något.
Min vän, du har bara varit hög.
Citera
2016-01-28, 00:42
Medlem
Något som jag alltid är: vart får man tag på "rökpapper", eller vad det nu kan kallas?

Som ni kanske märker är jag inte så erfaren inom detta område :P
Citera
2016-01-28, 00:46
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hahagaga12
Något som jag alltid är: vart får man tag på "rökpapper", eller vad det nu kan kallas?

"Något som jag alltid är"? What...? Jag förstod frågan men just den meningen... Du kan köpa på ica men turkkioskar har ju större utbud.
Citera
2016-01-28, 06:47
Medlem
Citat:

Köper mina rullpapper hos min lokala "turkkiosk". Dom har olika sorter, flera med roachpapper och tillomed blunts o grejjer..
Fråga efter King size, det är dom som är stora nog att rulla spliffar med.
Citera
2016-01-28, 06:49
Citat:

Finns ju i vanliga tobaksaffärer.
Citera
2016-01-28, 13:49
Medlem
gloryholes avatar
Sitter och inväntar svar på min första kran någonsin (alltid gått via polare innan)...

Sjukt nervös.

Något att tänka på inför första mötet?
Citera
2016-01-28, 14:01
Medlem
flaouapaouas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloryhole
Sitter och inväntar svar på min första kran någonsin (alltid gått via polare innan)...

Sjukt nervös.

Något att tänka på inför första mötet?

Uppträd casual, visa inte att du är så himla nervös, krångla inte till det utan få det bara överstökat. Det är bara business ur kranens synvinkel, är det en vettig person du har att göra med kommer han försöka göra ert möte så kort & koncist som möjligt.

Är det några större mängder du ska inhandla?
Citera
2016-01-28, 14:12
Medlem
gloryholes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaouapaoua
Uppträd casual, visa inte att du är så himla nervös, krångla inte till det utan få det bara överstökat. Det är bara business ur kranens synvinkel, är det en vettig person du har att göra med kommer han försöka göra ert möte så kort & koncist som möjligt.

Är det några större mängder du ska inhandla?
Tack.

Har varit med på "deals" förut men aldrig ensam.

Mängden är inte särskilt stor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in