Citat:
Ursprungligen postat av
SilentVictory
Kommer Veckans brott läggas ner nu tror ni?
GW kritiserade ju trots allt SvTs val att maska mannen som gav sig på kvinnan med barnen.
Om än inte i adekvata ordalag så var trots allt innebörden av det hela att SvT gjorde fel.
Tål dom detta tror ni?
Ja, det tål dom, tror inte SVT vill avsluta programmet, sen var Leif GW rätt diplomatisk om jag inte minns fel, han förespråkade mer avpixlade bilder och att det är så han hade valt om han fick bestämma. Att SVT väljer att skydda en sån idiot som han som attackerade en mamma med småbarn påväg ner i tunnelbanan är ju rätt jävla sjuk ställning de tagit, och argumentet att han "inte är dömd" är så störd motivering att Leif GW vore inte Leif GW om han inte reagerade.
Men att Veckans Brott sänds såhär år 2016 är aningen fascinerande, de senaste säsongerna har ju Professorn gått ut med att den aktuella säsongen är den sista, innan han lämnar programmet.
Men han drivs av en passion, vill jag tro, snarare än synas i TV.
Citat:
Ursprungligen postat av
Camogli
Han flyttade sig utan sin käpp igår.
Imponerande god form tycker jag. Vet inte om det är från Midsommarafton till nyårsafton som han har sin blöta period, eller om det är tvärtom. Eller om hans period-super längre.