2016-01-26, 23:30
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bcs43
Stor mage och stor pondus. Sen gillar jag Camilla Q som leder programmet med bde humor och vrme. Dessutom tycks dom tv trivas ihop

Sevrt

Detta r ett program dr Svt, fr en gngs skull, lyckats vl med castingen. Det krvs ganska mycket fingertoppsknsla fr att manvrera GW och Camilla gr det utmrkt.

Nr det gller GWs fysiska status s r den sannolikt riktigt dlig, inte minst GWs fysiska rrelsefrmga har blivit avsevrt smre.
Citera
2016-01-27, 02:32
Medlem
SilentVictorys avatar
Kommer Veckans brott lggas ner nu tror ni?
GW kritiserade ju trots allt SvTs val att maska mannen som gav sig p kvinnan med barnen.

Om n inte i adekvata ordalag s var trots allt innebrden av det hela att SvT gjorde fel.

Tl dom detta tror ni?
Citera
2016-01-27, 03:42
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Detta r ett program dr Svt, fr en gngs skull, lyckats vl med castingen. Det krvs ganska mycket fingertoppsknsla fr att manvrera GW och Camilla gr det utmrkt.

Ja, hon gr det bra och jag tror ingen annan hade gjort det bttre. Egentligen str jag mig bara p en grej och det r att Leif GW vldigt ofta frekommer Camilla och inte lter henne tala till punkt. Han vet redan frgan och lter henne inte prata frdigt utan avbryter henne och pbrjar sitt svar/sin utlggning.

Jag noterade att han hade tonat ner detta oskicket i senaste programet men det var nog bara tillflligt fr han avbryter s gott som alltid Camilla annars. Man kan se p Camilla att hon tycker att detta r irriterande och hon r ju trots allt programledaren. I vrigt funkar samspelet mellan Leif och Camilla alldeles utmrkt tycker jag.

Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
GW kritiserade ju trots allt SvTs val att maska mannen som gav sig p kvinnan med barnen.

Om n inte i adekvata ordalag s var trots allt innebrden av det hela att SvT gjorde fel.

Tl dom detta tror ni?

Det r vl alldeles sjlvklart att det inte spelar ngon roll om SVT fr lite kritik av GW fr det dr med tunnelbane-mannen och att det inte skulle hota programmet p ngot stt.
Citera
2016-01-27, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666

Nr det gller GWs fysiska status s r den sannolikt riktigt dlig, inte minst GWs fysiska rrelsefrmga har blivit avsevrt smre.

Han flyttade sig utan sin kpp igr.
Citera
2016-01-27, 08:42
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory

Tl dom detta tror ni?

1-1,3 miljoner tittare varje vecka ger GW rtt stort utrymme fr att vara kritisk mot SVT. Jag tror inte det r ngra problem fr honom att kritisera SVT:s nyhetsvrdering och val.

Citat:
Ursprungligen postat av Camogli

Noterade ocks det. Han sg rrligare ut n p lnge.
Citera
2016-01-27, 12:31
Medlem
Man mrker ju inte minst i den hr trden hur hatet mot Leif GW Persson ofta bubblar upp, alla mjliga frstsigpare som minsann vet bttre n honom o.s.v. Det r frsts ganska omjligt att g i polemik mot dem, en normaljobbande mnniska har knappast tid eller intresse att sitta och bemta ovett skrivna av fjunlppar uppe p pojkrummet.

Men Leif r bra, ur mnga perspektiv. Han r sjlvfallet inte fullkomlig, och vem r nu det? Till skillnad frn flertalet andra TV-personligheter uttrycker han sig intressant och kan sitt mne. Sen finns det en vrme dr i botten, en medmnsklighet som dessvrre r p utdende i samhllet.

Camilla Kvartoft r ett fynd och det var hon redan innan hon brjade jobba med TV. Vill man vara kompis med en knd, bermd och skerligen rik kvinna i framtiden r det henne man ska satsa p. Veckans brott r bara brjan p hennes karrir, hon kommer att f lngt strre uppgifter i framtiden.
Citera
2016-01-27, 12:55
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Ja, hon gr det bra och jag tror ingen annan hade gjort det bttre. Egentligen str jag mig bara p en grej och det r att Leif GW vldigt ofta frekommer Camilla och inte lter henne tala till punkt. Han vet redan frgan och lter henne inte prata frdigt utan avbryter henne och pbrjar sitt svar/sin utlggning.

Han r lite "ivrig" den gode GW. Camilla har nog frlikat sig med att hon fr spela andrafiolen i den orkestern...

Citat:
Ursprungligen postat av Camogli

Fast han gick varken fort eller lngt...
Citera
2016-01-27, 13:37
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lotusgul
Man mrker ju inte minst i den hr trden hur hatet mot Leif GW Persson ofta bubblar upp, alla mjliga frstsigpare som minsann vet bttre n honom o.s.v. Det r frsts ganska omjligt att g i polemik mot dem, en normaljobbande mnniska har knappast tid eller intresse att sitta och bemta ovett skrivna av fjunlppar uppe p pojkrummet.

Men Leif r bra, ur mnga perspektiv. Han r sjlvfallet inte fullkomlig, och vem r nu det? Till skillnad frn flertalet andra TV-personligheter uttrycker han sig intressant och kan sitt mne. Sen finns det en vrme dr i botten, en medmnsklighet som dessvrre r p utdende i samhllet.

Camilla Kvartoft r ett fynd och det var hon redan innan hon brjade jobba med TV. Vill man vara kompis med en knd, bermd och skerligen rik kvinna i framtiden r det henne man ska satsa p. Veckans brott r bara brjan p hennes karrir, hon kommer att f lngt strre uppgifter i framtiden.
Problemet r att fyllot stnkar och stnar sjlvklarheter kombinerat med sjlvupptagenhet och egenkrlek. Han kommer med pstenden om egna prestationer som nstan alltid blir just bara pstenden misstnkt lika mytomanens skryt.

Sen har han sina ponger men fr mig rcker de ofta inte till fr att kompensera hans behov av att hvda sig och ljuga.
Citera
2016-01-27, 15:19
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Problemet r att fyllot stnkar och stnar sjlvklarheter kombinerat med sjlvupptagenhet och egenkrlek. Han kommer med pstenden om egna prestationer som nstan alltid blir just bara pstenden misstnkt lika mytomanens skryt.

Hur r det ett problem?
Det r ju hans program och ett av det populraste i Sverige, just fr att han r som han r.
Man fr ta det onda med det goda och jag tror ven "hatarna" kommer srja den dag vi ser Sarnecki som orakel i Veckans Brott.

Syns tydligt att GW har piggnat till av nykterheten, tnk om han kunde bli av med 25 kg kulmage ocks.

ntligen ett olst mord som tittare faktiskt lr kunna bidra till att lsa, synd p en krutgubbe som Bengt att han sa till fel idioter.
Citera
2016-01-27, 16:07
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Hur r det ett problem?
Det r ju hans program och ett av det populraste i Sverige, just fr att han r som han r.
Man fr ta det onda med det goda och jag tror ven "hatarna" kommer srja den dag vi ser Sarnecki som orakel i Veckans Brott.

Syns tydligt att GW har piggnat till av nykterheten, tnk om han kunde bli av med 25 kg kulmage ocks.

ntligen ett olst mord som tittare faktiskt lr kunna bidra till att lsa, synd p en krutgubbe som Bengt att han sa till fel idioter.
Jag har aldrig haft tlamod med personer som drar valser och inte vet skillnad mellan sanning och lgn.
Citera
2016-01-27, 17:38
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Jag har aldrig haft tlamod med personer som drar valser och inte vet skillnad mellan sanning och lgn.

Om du ska stmpla GW som lgnare borde du kanske komma med ett konkret exempel.
Citera
2016-01-27, 17:42
Bannlyst
GW har ftt alldeles fr stort utrymme i media, tycker han r ganska medioker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in