2016-01-29, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Ja och han uttrycker sig som man frvntar sig att en sdan skall gra. Mrkligt att han inte frstr att vanliga mnniskor faktiskt kan tycka att frbrytare frtjnar straff och inte medknsla och frltelse?

Eller s vill han bara som vanligt gjuta olja p vgorna?

h, hr hller jag faktiskt med honom och GW. Vi kan inte ha ett samhlle dr folk springer omkring och tar lagen i egna hnder. Med det sagt skulle jag sjlv frmodligen ddat den som vldtog min mor eller syster. Men i det hr fallet var det ju bara ngra mn helt utan anknytning till kvinnorna som blev utsatta.
Citera
2016-01-29, 20:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Timzen
h, hr hller jag faktiskt med honom och GW. Vi kan inte ha ett samhlle dr folk springer omkring och tar lagen i egna hnder. Med det sagt skulle jag sjlv frmodligen ddat den som vldtog min mor eller syster. Men i det hr fallet var det ju bara ngra mn helt utan anknytning till kvinnorna som blev utsatta.

S du r smst av alla lger d du r en hycklare.
Citera
2016-01-29, 20:21
Medlem
Kenny Kuks avatar
Citat:
Ja och han uttrycker sig som man frvntar sig att en sdan skall gra. Mrkligt att han inte frstr att vanliga mnniskor faktiskt kan tycka att frbrytare frtjnar straff och inte medknsla och frltelse?

Eller s vill han bara som vanligt gjuta olja p vgorna?

Vet du vad "gjuta olja p vgorna" betyder?
Citera
2016-01-30, 08:22
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny Kuk
Vet du vad "gjuta olja p vgorna" betyder?

Jod, det vet jag. Frgan r om du vet det som ens kommenterar det?
Citera
2016-01-30, 17:57
Medlem
Kenny Kuks avatar
Citat:
Jod, det vet jag. Frgan r om du vet det som ens kommenterar det?

S du tror att hans uttalanden gjuter olja p vgorna, allts lugnar folkets knslor?
Citera
2016-01-30, 18:46
Medlem
Vilken legend GW r! S mycket kunskap han har.
Citera
2016-01-31, 10:23
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny Kuk
S du tror att hans uttalanden gjuter olja p vgorna, allts lugnar folkets knslor?

Knappast, men han tror nog att han gr det.
Citera
2016-02-02, 21:11
Medlem
I dagens avsnitt skrdde han inte orden om vilken del av vrlden vissa kriminella kommer ifrn. Kvarntoft fick inte ens hickaa , hon brjar bli avtrubbad :O)
Citera
2016-02-02, 21:12
Medlem
elliot1990s avatar
Den kvinnliga programledaren blir irriterad. Pratas om kravallerna i Stockholm. GW skrder inte i orden nr han pvisar problematiken med att kriminella ligor frn frmst nordafrika fr hrja fritt. Han anvnder ordet medborgargarde ett antal gnger fast programledaren frsker rtta honom till att sga rasistisk lynchmobb. GW har inte lrt sig frn Efterlyst. Jag chockades
Citera
2016-02-02, 21:20
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elliot1990
Den kvinnliga programledaren blir irriterad. Pratas om kravallerna i Stockholm. GW skrder inte i orden nr han pvisar problematiken med att kriminella ligor frn frmst nordafrika fr hrja fritt. Han anvnder ordet medborgargarde ett antal gnger fast programledaren frsker rtta honom till att sga rasistisk lynchmobb. GW har inte lrt sig frn Efterlyst. Jag chockades
Men han pratar ju som vanligt skit. Mobben kallade sig inte medborgargarde. Dom kallade sig ingenting men talade om varfr dom gjorde det genom flygbladet.

Dessutom tyckte han det var olyckligt att polisen faktiskt talade om att dom inte hade kontroll ver city. Han vill allts att folk skall tro annat och drmed inte agera p det stt man br gra i ett laglst samhlle.
Citera
2016-02-02, 21:23
Medlem
Sjlvaste Leif GW P sger sanningen att folk frn nordafrika r yrkeskriminella som ljuger om sin lder och dom fr hrja fritt.
Citera
2016-02-02, 21:29
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Sjlvaste Leif GW P sger sanningen att folk frn nordafrika r yrkeskriminella som ljuger om sin lder och dom fr hrja fritt.

Ja det var inga ensamkommande flyktingbarn som SVT krt med dr inte. Konstigt att de lt programmet ens sndas.

I vrigt s fr man ju hoppas polisen i Halmstad slr honom en signal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in