Flashback bygger pepparkakshus!
2017-01-18, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Vad hände med programmet och kanske all SVT-sändning de sista minuterna? F-n när det var som mest spännande i GWs historia så dog sändningen!

Vad hände? Jag såg programmet på tv och märkte inget konstigt.
Citera
2017-01-18, 14:30
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Vad hände med programmet och kanske all SVT-sändning de sista minuterna? F-n när det var som mest spännande i GWs historia så dog sändningen!

Samma här, men jag var så trött så jag orkade inte bry mig.
Citera
2017-01-19, 02:39
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunray
Fy fan när GW började vifta med morakniven vid sin hals.
Såg framför mig ett blodbad i direktsändning.
Haha nu är väl inte programmet direktsänt. Men det var lite läskigt och roligt på samma gång. Skön gubbe

Förstod inte han polisen som var på plats. Slapp han använda pistolen mot den långa barbröstade pepparsprayade personen eller slapp han skjuta då det började bränna för peppaprsprayen rann ner i kalsongerna?
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2017-01-19 kl. 02:42.
Citera
2017-01-19, 15:43
Medlem
AA-suiteds avatar
Han

Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Förstod inte han polisen som var på plats. Slapp han använda pistolen mot den långa barbröstade pepparsprayade personen eller slapp han skjuta då det började bränna för peppaprsprayen rann ner i kalsongerna (på den barbröstade pepparsprayade personen).
Citera
2017-01-23, 23:58
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Nån annan som tyckte det var befriande föredömligt av den där kärringen att njuta
av Gåsöläkarens död bara för att hon själv skulle slippa vara orolig för dennes potentielle framtida hämnd för vittnandet
Citera
2017-01-24, 11:15
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunray
Fy fan när GW började vifta med morakniven vid sin hals.
Såg framför mig ett blodbad i direktsändning.

Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Haha nu är väl inte programmet direktsänt. Men det var lite läskigt och roligt på samma gång. Skön gubbe (

Tänkte samma sak, han var väldigt nära några gånger och jag var rätt nervös i soffan.
Citera
2017-01-24, 17:01
Medlem
XeniaOnatopps avatar
I kvällens avsnitt:
Citat:
Del 3 av 10. Leif GW Persson kommenterar en del av de senaste händelserna, som krismötet mellan Anders Ygeman och Dan Eliasson, våldtäkten som direktsänts på nätet och mordet på 16-årige Ahmed i Malmö. 68-årige Bernt ”Lollo” Karlsson i Gusum försvann i april och i kvällens program kommer vi att skildra hur läget är just nu. Camilla Kvartoft har besökt Nationellt Forensiskt Centrum och gått igenom krutstänkens betydelse i en utredning. I studion kommer Leif GW Persson att visa hur en vapenförsedd gärningsman på moped avsätter fler spår än man kan ana. Tittaren Conny hörde av sig med en önskan att få reda på vad som hände hans pappa, som blev mördad 1968. Redaktionen har gått igenom fallet tillsammans med Leif GW Persson.
SVT1 kl 21 http://www.svt.se/tv-tabla/
Senast redigerad av XeniaOnatopp 2017-01-24 kl. 17:06.
Citera
2017-01-24, 21:13
Medlem
Quoters avatar
Det tog 5 minuter av detta avsnitt innan Leif GW började slira med detaljerna. Han sa om en (grupp)våldtäktsdom: 'En hovrättsdom från västra Sverige'.

Facit: Domen kom från Svea hovrätt.
Citera
2017-01-24, 21:19
Medlem
Quoters avatar
Någon minut senare är Leif GW där och skarvar till det igen:

'När Anders Eklund mördar Engla så är det en person som med hjälp av sin mobilkamera filmar hans bil'.

Där hade dock Camilla huvudet på skaft och fick rätta Leif GW med att det visst var en 'vanlig kamera'.

Irrelevant kan man tycka men detta visar ändå att Leif GW fullkomligt ger fan i detaljer när han berättar om ditten och datten.
Citera
2017-01-24, 21:34
Medlem
Silverkronans avatar
Haha när GWs mobil plötsligt ringer var på Camilla blir smått irriterad och ber han att stänga av den. Lite märkligt ändå att de inte väljer att klippa bort det.
Citera
2017-01-24, 22:09
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverkronan
Haha när GWs mobil plötsligt ringer var på Camilla blir smått irriterad och ber han att stänga av den. Lite märkligt ändå att de inte väljer att klippa bort det.

Jag tror att de vill ge intrycket av att det Leif säger är spontant och oregisserat, nästan som direktsändning. Det ligger nog dessutom ganska nära till sanningen avseende hans roll i programmet...
Citera
2017-01-24, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverkronan

Börjar ana att det är rätt mkt "teater" i serien.
Tex när GW börjar fånstirra ut från kameran och bort från Camilla mot polisstatistiken i andra änden av studion. Kändes medvetet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in