2016-01-03, 22:14
  #337
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vorph666
Tack! Min bild av personen är helt förändrad. Nu känner jag bara förståelse och medömkan. Kan hon inte skaffa sig en svart man, en sån som gillar tjockissar? Det finns ju faktiskt sådana. Det blir som en trestegsraket, hon slipper den vite mannen, blir älskad för den hon är, fysiskt iaf, och med tiden och lite tlc förändras hennes inställning till livet. Win win istället för whine whine.

Vadå, hon har ju en vit toffel till man som förmodligen älskar att ha en tjock och "alternativ" feminist till hustru. Han måste lida av gravt självplågande problem som inte tar illa upp när han mer eller mindre kallas för vidrig (hela manssläktet är ju det i hennes ögon) och spermadonator. När hon antyder att hennes son är dömd att växa upp till samma slags förtryckare.

Hon är sadisten om plågar honom med sina manshatsteorier och han är masochisten som snällt tackar och tar emot de känslomässiga piskrappen. Men man undrar hur mycket av hans hustru som ligger bakom hans utbrändhet? Kan ju inte vara en höjdare att komma hem till denna godsaksfrossande slöa matrona (som på sin höjd orkar blogga) efter en hård arbetsdag?
Citera
2016-01-03, 23:49
  #338
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Vadå, hon har ju en vit toffel till man som förmodligen älskar att ha en tjock och "alternativ" feminist till hustru. Han måste lida av gravt självplågande problem som inte tar illa upp när han mer eller mindre kallas för vidrig (hela manssläktet är ju det i hennes ögon) och spermadonator. När hon antyder att hennes son är dömd att växa upp till samma slags förtryckare.

Hon är sadisten om plågar honom med sina manshatsteorier och han är masochisten som snällt tackar och tar emot de känslomässiga piskrappen. Men man undrar hur mycket av hans hustru som ligger bakom hans utbrändhet? Kan ju inte vara en höjdare att komma hem till denna godsaksfrossande slöa matrona (som på sin höjd orkar blogga) efter en hård arbetsdag?

Men det är nog vitheten och den totala feminiseringen av vita män som är problemet. LD vill att alla vita män ska ha alla egenskaper hon avskyr, precis som alla feminister, dvs kvinnliga. Men, bara längtar efter att behandlas som kvinnlighetens kvinna av en riktig gentleman. Kanske en svart sådan... som gillar BBW...


Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Ja, nu har hon ju gjort det till en "grej" att vara tjock (fettaktivist) och i det innefattar att visa upp (helst håriga)fettvalkar och "ölmage" och gärna i kombination med någon bister, arg och riktigt revolutionär min= inte så himla attraktivt. Med lite klädsammare stil på kläderna som döljer de värsta fettdepåerna och en glad min skulle hon kunna se ut som en käck, bullbakande Zornkulla.

Kan meddela att hennes graviditetshormoner gör henne allt mer utflippad och barnslig. Hon har nu helt hakat upp sig på sin fetma och att hennes fetmapropaganda minsann ska få stå oemotsagd och går bärsärk när någon läsare andas något om hälsosam mat under graviditet.

Inte oväntat är hon också Waldorf- och antroposofivurmare (waldorf är antroposofernas skola). För den oinsatte kan meddelas att Waldorfmänniskor tror på att människan har en färgglad ande och själ som ska "utbildas" genom t ex speciell själslig dans, också tror de på typ placebomediciner, ni vet, sådan där verkningslös Hahneskit ifrån Tyskland.

Hon har nu precis upptäckt att valfriheten inskränks om man inte bor så centralt och är på Insta skitförbannad över att ingen Waldorfskola finns i närheten av deras boende. Precis som om hon kollat upp det först nu, är det inte en av de första punkterna man undersöker när man flyttar till obygden?

Tänk dig vilken utveckling det kan bli. Lite eurytmi och lite mer färg på sin själ, kanske mota bort det mörka svarta hon har inne i sig med att få lite mörkt och svart i sig ist. Skita i att vaccinera nästkommande ungar och se om genbasen håller. Ne jag är possitiv, tror det lyfter här snart. Vilken dag som helst!
Citera
2016-01-09, 14:57
  #339
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Lady Dahmer angående dom mängder av feminister som tar avstånd ifrån henne och visar vad dom tycker om fanskapet:
"Det är hammertime och detta innebär att tålamodet har tatt slut. Helt slut. Finito. Nu kommer jag hänga ut dessa antifeministiska kvinnohatande troll (som visserligen kallar sig för inkluderande feminister) som de mobbare och drevare de är!" och börjar visa vad andra feminister skriver om henne (mestadels tjejer)

Haha, hon kallar alltså andra tjejer för kvinnohatare?
Citera
2016-01-09, 20:32
  #340
Medlem
Happylands avatar
I ett inlägg på insta för ett tag sedan skrev LD att hon gjort tre aborter om jag inte missminner mig. Hon tyckte att hon var jävligt duktig som tagit ansvar och så.

Jag svarade att det kanske vore än mer ansvarstagande att använda kondom från första början.

Efter det blev jag kallad antifeminist. LD:s förmåga till logik är charmig på ett samhallaktigt vis.
Citera
2016-01-10, 19:07
  #341
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Lady Dahmer angående dom mängder av feminister som tar avstånd ifrån henne och visar vad dom tycker om fanskapet:
"Det är hammertime och detta innebär att tålamodet har tatt slut. Helt slut. Finito. Nu kommer jag hänga ut dessa antifeministiska kvinnohatande troll (som visserligen kallar sig för inkluderande feminister) som de mobbare och drevare de är!" och börjar visa vad andra feminister skriver om henne (mestadels tjejer)

Haha, hon kallar alltså andra tjejer för kvinnohatare?
Ja snacka om att mobba!

Har själv haft kontakt med henne en gång, hon var fruktansvärt otrevlig!
Citera
2016-01-10, 19:28
  #342
Medlem
Floragatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Lady Dahmer angående dom mängder av feminister som tar avstånd ifrån henne och visar vad dom tycker om fanskapet:
"Det är hammertime och detta innebär att tålamodet har tatt slut. Helt slut. Finito. Nu kommer jag hänga ut dessa antifeministiska kvinnohatande troll (som visserligen kallar sig för inkluderande feminister) som de mobbare och drevare de är!" och börjar visa vad andra feminister skriver om henne (mestadels tjejer)

Haha, hon kallar alltså andra tjejer för kvinnohatare?
Det verkar vara dålig stämning i Systerskapet. Ska bli intressant att följa, hennes belackare lär ju inte bli gladare av att hon hänger ut dom. Upptrappning av feminist-tjafsandet således.
Citera
2016-01-21, 01:55
  #343
Medlem
Är dom två första barnen med samma pappa?

Hon verkar pusha för att hon älskar kropp ska bli änku fetare etc. Tror ni att hon tror på det själv?
Citera
2016-01-21, 10:40
  #344
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Är dom två första barnen med samma pappa?

Hon verkar pusha för att hon älskar kropp ska bli änku fetare etc. Tror ni att hon tror på det själv?

Så fort jag sa åt henne att röra lite på sig och sluta stoppa i sig en massa skit så gick hon i taket.
Sitt inte på ditt feta arsle fläskpadda o sen vägra göra något åt det!

Hela jävla hon är så vidrig, och det är sorgligt med inavlade amöbor till brudar som följer henne för att det är "fett att vara feminist" "medsystrar" o sån skit.. Tack men nejtack!
Citera
2016-01-21, 14:00
  #345
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Är dom två första barnen med samma pappa?

Hon verkar pusha för att hon älskar kropp ska bli änku fetare etc. Tror ni att hon tror på det själv?

Hon är dräktig igen, och det är fan ett under med hennes kroppshydda, stackars jävla barn!
Citera
2016-01-21, 16:03
  #346
Medlem
Floragatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Hon är dräktig igen, och det är fan ett under med hennes kroppshydda, stackars jävla barn!
Hennes make är visst sjukskriven och utbränd, men göka kan han tydligen fortfarande.
Citera
2016-01-21, 18:40
  #347
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floragatan
Hennes make är visst sjukskriven och utbränd, men göka kan han tydligen fortfarande.

Blotta tanken på att han kliver på valrossen får mig att må illa..
Kan inte vara hälsosamt att genomgå en graviditet i den kroppen..
Citera
2016-01-21, 19:32
  #348
Medlem
Floragatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Blotta tanken på att han kliver på valrossen får mig att må illa..
Kan inte vara hälsosamt att genomgå en graviditet i den kroppen..
Hon kanske tog honom med våld. Utbrända brukar väl kunna vara som viljelösa zombies och hon är förmodligen tyngre än honom. Hon behöver bara sätta sig på honom när han försöker vila och sen är det hon som bestämmer.

Hur hon blev befruktad har jag inget bra svar på, kanske räckte det att beordra honom att prestera. Sedan återgick hon till att äta glass och tårta, med en bulle i ugnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in