2023-01-20, 09:04
Avslutad
Det låter jobbigt. kan inte hon och Cissi stänga av internet och försöka bli kompisar igen utan att alla tittar på. Ägna sig lite åt konsten. Det är ändå inte meningen att folk ska förstå. Betyder konst något specifikt är det propaganda. Sånt är ospännande.

Livet är för kort för det där tramset. Jag hade en far i 50 år jag är lyckligare än många men hon behöver en bra karl i sitt liv som berättar lite om vad det är att vara man och vilka män han ser upp till. Den elaka pappan är inte så elak i verkligheten osv.

Lite Exponering heter det va?
Citera
2023-01-20, 22:22
Medlem
Dinkelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvindensgrat
Ja jävlar, hon beter sig verkligen inte friskt!
Olustigt faktiskt.
Hon verkar spåra ut då och då. Orkar inte med henne längre, obehagligt att se. Hoppas hon inte har barnen när hon är så där.
Citera
2023-01-20, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Nu verkar hon ha ett skov igen. Är det medicinen tro? Har inte upplevt att hon får såna skov innan. Men liksom lägger upp tusen ointressanta storys och bara babblar om något som ingen annan är insatt i. Nu är det någon ”Susan” som sagt nåt som hon går igång på.

Tror inte amfetaminet är bra för henne. Fast jag tror ju inte det är bra för någon.

Edit: nu såg jag att hon skrivit massa om att vara oälskad också kl 02 i natt. Någon borde verkligen ta henne av medicinerna.

Är du ny följare? Nyss upptäckt LD? För rantat loss och haft ”skov” (dvs perioder där hon varit extra aktiv i nåt ämne som retat upp henne) har hon gjort i flera år.
Citera
2023-01-20, 22:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Nu verkar hon ha ett skov igen. Är det medicinen tro? Har inte upplevt att hon får såna skov innan. Men liksom lägger upp tusen ointressanta storys och bara babblar om något som ingen annan är insatt i. Nu är det någon ”Susan” som sagt nåt som hon går igång på.

Tror inte amfetaminet är bra för henne. Fast jag tror ju inte det är bra för någon.

Edit: nu såg jag att hon skrivit massa om att vara oälskad också kl 02 i natt. Någon borde verkligen ta henne av medicinerna.

Lyssnade på en endaste story, antingen hade hon druckit 5 koppar kaffe eller så var hon tjackad. Hahaha.

Blir man så där speedad så tar/får man för hög dos. Och tyvärr blir en del av oss för knäppa av det trots att man hittat en lagomt låg dos.

Så vare med det, tjack och hej!
Senast redigerad av farfar 2023-01-20 kl. 22:42.
Citera
2023-01-31, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinkelvete
Hon verkar spåra ut då och då. Orkar inte med henne längre, obehagligt att se. Hoppas hon inte har barnen när hon är så där.

Vad är det som händer med henne. ? Hon är helt väck. Har stenkoll på allt och alla som skriver minsta lilla om henne. Kommenterar precis överallt. På allt. Tror att hon vet bäst om precis allting. Hon är som en trasig kaffebryggare
Citera
2023-02-09, 00:03
Medlem
coconutoils avatar
.
Senast redigerad av coconutoil 2023-02-09 kl. 00:49.
Citera
2023-02-19, 15:40
Medlem
Tror inte att dom håller på att skiljas. Ser ju inte direkt ut så.
Citera
2023-02-19, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bneji
Tror inte att dom håller på att skiljas. Ser ju inte direkt ut så.
De var på väg att skiljas.
I såna fall har de ändrat sig.
Citera
2023-02-20, 06:57
Medlem
Citat:
De var på väg att skiljas.
I såna fall har de ändrat sig.

Jo, det vet jag. Men nu verkar de planera att bygga om i huset, köpa nya skräddarsydda garderober för båda två och det postas friskt med bilder och filmer på insta om "på dejt med frun" etc. Det ser hoppfullt. Min totalt oinsatta gissning är att han förstått hur dåligt hon mått och att när hon nu mår bättre så är det lättare att jobba sig vidare med relationen. Att hon gjort karateläraren känns sjukt osannolikt och bara som en fb-sanning.
Citera
2023-02-20, 08:49
Medlem
Citat:
Jo, det vet jag. Men nu verkar de planera att bygga om i huset, köpa nya skräddarsydda garderober för båda två och det postas friskt med bilder och filmer på insta om "på dejt med frun" etc. Det ser hoppfullt. Min totalt oinsatta gissning är att han förstått hur dåligt hon mått och att när hon nu mår bättre så är det lättare att jobba sig vidare med relationen. Att hon gjort karateläraren känns sjukt osannolikt och bara som en fb-sanning.
Ja, roligast för alla om de fortsätter som par! Klart hon gjort karateläraren! Precis som Oskar gjorde wt-morsan. Båda har fått ligga av sig på annat håll.
Citera
2023-02-20, 12:56
Medlem
Citat:
Ja, roligast för alla om de fortsätter som par! Klart hon gjort karateläraren! Precis som Oskar gjorde wt-morsan. Båda har fått ligga av sig på annat håll.

Ja, jag är kanske trångsynt. Tycker bara det är märkligt att man fortsätter hänga med ligget medan man jobbar på äktenskapet. (Om det nu är så). Fint oavsett om dom kan lösa det!
Citera
2023-02-20, 13:17
Medlem
Citat:
Ja, jag är kanske trångsynt. Tycker bara det är märkligt att man fortsätter hänga med ligget medan man jobbar på äktenskapet. (Om det nu är så). Fint oavsett om dom kan lösa det!
LD är märklig. Hon är dessutom rätt egocentrisk och ett kontrollfreak medan Oskar är för snäll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in