Citat:
Ursprungligen postat av
Floragatan
Jag tycker att hon har ett rätt trevligt utseende egentligen, när hon inte håller på och grimaserar eller ser sur ut. Spelar ingen roll hur illa jag än tycker om henne i övrigt.
Här är en nyare bild där hon ser rätt bra ut, om man räknar bort den patetiska näsringen.
http://www.metro.se/_internal/gxml!0/r0dc21o2f3vste5s7ezej9x3a10rp3w$edmrwou5wfc0ijwllj af23ajmfja87s/ladydahmer.jpeg
Ja, nu har hon ju gjort det till en "grej" att vara tjock (fettaktivist) och i det innefattar att visa upp (helst håriga)fettvalkar och "ölmage" och gärna i kombination med någon bister, arg och riktigt revolutionär min= inte så himla attraktivt. Med lite klädsammare stil på kläderna som döljer de värsta fettdepåerna och en glad min skulle hon kunna se ut som en käck, bullbakande Zornkulla.
Kan meddela att hennes graviditetshormoner gör henne allt mer utflippad och barnslig. Hon har nu helt hakat upp sig på sin fetma och att hennes fetmapropaganda minsann ska få stå oemotsagd och går bärsärk när någon läsare andas något om hälsosam mat under graviditet.
Inte oväntat är hon också Waldorf- och antroposofivurmare (waldorf är antroposofernas skola). För den oinsatte kan meddelas att Waldorfmänniskor tror på att människan har en färgglad ande och själ som ska "utbildas" genom t ex speciell själslig dans, också tror de på typ placebomediciner, ni vet, sådan där verkningslös Hahneskit ifrån Tyskland.
Hon har nu precis upptäckt att valfriheten inskränks om man inte bor så centralt och är på Insta skitförbannad över att ingen Waldorfskola finns i närheten av deras boende. Precis som om hon kollat upp det först nu, är det inte en av de första punkterna man undersöker när man flyttar till obygden?