2015-12-28, 16:01
  #325
Medlem
GeorgeTakeis avatar
Hon har återupptagit bloggandet igen. Är tydligen gravid med tredje barnet bland annat.
Citera
2015-12-30, 00:12
  #326
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeTakei
Hon har återupptagit bloggandet igen. Är tydligen gravid med tredje barnet bland annat.


Jahopp. Kunde man ju gissat, att istället för att ta sista tåget och göra något vettigt av sitt liv (typ utbilda sig och skaffa jobb) så väljer hon kring 40, de trygga domänerna, moderskapet. Som grädde på moset är hennes make nu dessutom sjukskriven och utbränd. Så istället för att jobba och bidra till familjens uppehälle för att minska makens stress, går människan och får ålderspanik och blir gravid!

Inte heller ska hon väga sig hos BM, så hon kommer väl lägga på sig 30 kilo och ligga med en massa fetmarelaterade krämpor och likt en valross försöka klämma ur sig en unge. Tänk om barnet har Downs? Och en massa följdsjukdomar på det (hjärtsjukdomar?). Har hon ens körkort så hon i så fall kan åka skytteltrafik till sjukhuset med ungen? Eller ska Oskar åläggas även det? Eller resonerar hon som så att Downs syndrom påpassligt nog ger vårdbidrag och därmed tryggad försörjning och permanent plats i hemmets vrå?
Citera
2015-12-30, 11:47
  #327
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Jahopp. Kunde man ju gissat, att istället för att ta sista tåget och göra något vettigt av sitt liv (typ utbilda sig och skaffa jobb) så väljer hon kring 40, de trygga domänerna, moderskapet. Som grädde på moset är hennes make nu dessutom sjukskriven och utbränd. Så istället för att jobba och bidra till familjens uppehälle för att minska makens stress, går människan och får ålderspanik och blir gravid!

Inte heller ska hon väga sig hos BM, så hon kommer väl lägga på sig 30 kilo och ligga med en massa fetmarelaterade krämpor och likt en valross försöka klämma ur sig en unge. Tänk om barnet har Downs? Och en massa följdsjukdomar på det (hjärtsjukdomar?). Har hon ens körkort så hon i så fall kan åka skytteltrafik till sjukhuset med ungen? Eller ska Oskar åläggas även det? Eller resonerar hon som så att Downs syndrom påpassligt nog ger vårdbidrag och därmed tryggad försörjning och permanent plats i hemmets vrå?

https://twitter.com/ladydahmer/status/676515012853276674 Det här fick mig att skratta lite. Har hon alltså som enda däggdjur någonsin i världshistorien behärskat asexuell befruktning, eller är hon del av experiment där de skapar nya embryon av att smälta samman två kvinnliga gameter?
Citera
2015-12-30, 13:33
  #328
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngetNick2
https://twitter.com/ladydahmer/status/676515012853276674 Det här fick mig att skratta lite. Har hon alltså som enda däggdjur någonsin i världshistorien behärskat asexuell befruktning, eller är hon del av experiment där de skapar nya embryon av att smälta samman två kvinnliga gameter?

Männen runkar bara och får utlösning i kvinnans slida skriver hon. Säger en del om hur Oskar sköter det i sänghalmen kanske....verkar mer som en insemination än en passionerad kärlekshandling.

Edit: Betänk också att i vecka 16 är fostret bara ca 15 cm och väger 150 gram. Den jättehängmage hon visar upp på bloggen är alltså bukfetman som hon har FÖRE den riktiga gravidmagen kommer, människan måste bli enorm i nionde månaden, hon kommer att dansa runt som en åderbråcksprydd elefant på små rosa moln när det sker
__________________
Senast redigerad av Potifar2 2015-12-30 kl. 13:38.
Citera
2015-12-31, 11:01
  #329
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Hon var ju rätt snygg när hon var yngre och smal
Citera
2016-01-02, 21:31
  #330
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floragatan
Jodå, i alla fall så länge hon håller vikten uppe och behåller toppen på. Skulle hon gå ner till normalvikt skulle det inte varit så mycket kvar av dom där tuttarna.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/852547/images/2008/phpi45w8p_22164744.jpg

Jizzes, va hon så sur o vresig på den tiden med eller kom extremismen i samma takt som övervikten?

Fyll gärna på med fler äldre bilder!
Citera
2016-01-02, 21:48
  #331
Medlem
Floragatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vorph666
Jizzes, va hon så sur o vresig på den tiden med eller kom extremismen i samma takt som övervikten?

Fyll gärna på med fler äldre bilder!
Jag misstänker att hon har blivit surare i takt med att vikten har ökat. Hon är ju även fett-aktivist numera.

Några äldre bilder.
http://ladydahmer.nu/wp-content/uploads/2013/01/skarmavbild_2013-01-02_kl_085413_50e3e6b9e087c36f2bd4779e1.png
Citera
2016-01-02, 22:01
  #332
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floragatan
Jag misstänker att hon har blivit surare i takt med att vikten har ökat. Hon är ju även fett-aktivist numera.

Några äldre bilder.
http://ladydahmer.nu/wp-content/uploads/2013/01/skarmavbild_2013-01-02_kl_085413_50e3e6b9e087c36f2bd4779e1.png

Tack! Min bild av personen är helt förändrad. Nu känner jag bara förståelse och medömkan. Kan hon inte skaffa sig en svart man, en sån som gillar tjockissar? Det finns ju faktiskt sådana. Det blir som en trestegsraket, hon slipper den vite mannen, blir älskad för den hon är, fysiskt iaf, och med tiden och lite tlc förändras hennes inställning till livet. Win win istället för whine whine.
Citera
2016-01-02, 22:06
  #333
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Jahopp. Kunde man ju gissat, att istället för att ta sista tåget och göra något vettigt av sitt liv (typ utbilda sig och skaffa jobb) så väljer hon kring 40, de trygga domänerna, moderskapet. Som grädde på moset är hennes make nu dessutom sjukskriven och utbränd. Så istället för att jobba och bidra till familjens uppehälle för att minska makens stress, går människan och får ålderspanik och blir gravid!
Den tragiska Lady Dahmer (som påpassligt nog tagit sitt stage name från en sexualstörd pedofil och seriemördare) är i likhet med den absoluta majoriteten av feminister inget annat än en floskelmakare som aldrig levt som hon lärt. Att denna uppenbara hycklare med både dubbla och trippla måttstockar har kunnat bli en ikon för unga feministiska kvinnor säger en hel del om hur rutten och inavlad den svenska feminismen är. Hon är inte ens hemlig med sitt småborgerliga Svenssonliv, tvärtom talar hon vitt och brett om att hon blir försörjd av sin make så att hon kan spendera dagarna med att sitta och näthata det kön som ger henne mat i magen och tak över huvudet. Likväl sitter psyksjuka småtjejer och lapar i sig hennes ideologiska självmål som vore det manna från gudarna.

Hon är en tragisk nolla som inte ens kan försörja sig själv, vars enda framgång i livet har varit att som enögd bli kung i de blindas rike.
Citera
2016-01-02, 22:28
  #334
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floragatan
Några äldre bilder.
http://ladydahmer.nu/wp-content/uploads/2013/01/skarmavbild_2013-01-02_kl_085413_50e3e6b9e087c36f2bd4779e1.png
Dra på trissor, hon var ju faktiskt ganska söt en gång i tiden.
Citera
2016-01-03, 01:22
  #335
Medlem
Floragatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Dra på trissor, hon var ju faktiskt ganska söt en gång i tiden.
Jag tycker att hon har ett rätt trevligt utseende egentligen, när hon inte håller på och grimaserar eller ser sur ut. Spelar ingen roll hur illa jag än tycker om henne i övrigt.

Här är en nyare bild där hon ser rätt bra ut, om man räknar bort den patetiska näsringen.
http://www.metro.se/_internal/gxml!0/r0dc21o2f3vste5s7ezej9x3a10rp3w$edmrwou5wfc0ijwllj af23ajmfja87s/ladydahmer.jpeg
Citera
2016-01-03, 22:04
  #336
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floragatan
Jag tycker att hon har ett rätt trevligt utseende egentligen, när hon inte håller på och grimaserar eller ser sur ut. Spelar ingen roll hur illa jag än tycker om henne i övrigt.

Här är en nyare bild där hon ser rätt bra ut, om man räknar bort den patetiska näsringen.
http://www.metro.se/_internal/gxml!0/r0dc21o2f3vste5s7ezej9x3a10rp3w$edmrwou5wfc0ijwllj af23ajmfja87s/ladydahmer.jpeg

Ja, nu har hon ju gjort det till en "grej" att vara tjock (fettaktivist) och i det innefattar att visa upp (helst håriga)fettvalkar och "ölmage" och gärna i kombination med någon bister, arg och riktigt revolutionär min= inte så himla attraktivt. Med lite klädsammare stil på kläderna som döljer de värsta fettdepåerna och en glad min skulle hon kunna se ut som en käck, bullbakande Zornkulla.

Kan meddela att hennes graviditetshormoner gör henne allt mer utflippad och barnslig. Hon har nu helt hakat upp sig på sin fetma och att hennes fetmapropaganda minsann ska få stå oemotsagd och går bärsärk när någon läsare andas något om hälsosam mat under graviditet.

Inte oväntat är hon också Waldorf- och antroposofivurmare (waldorf är antroposofernas skola). För den oinsatte kan meddelas att Waldorfmänniskor tror på att människan har en färgglad ande och själ som ska "utbildas" genom t ex speciell själslig dans, också tror de på typ placebomediciner, ni vet, sådan där verkningslös Hahneskit ifrån Tyskland.

Hon har nu precis upptäckt att valfriheten inskränks om man inte bor så centralt och är på Insta skitförbannad över att ingen Waldorfskola finns i närheten av deras boende. Precis som om hon kollat upp det först nu, är det inte en av de första punkterna man undersöker när man flyttar till obygden?
__________________
Senast redigerad av Potifar2 2016-01-03 kl. 22:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in