2017-04-20, 20:13
  #457
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Det hon håller på med är alltså "traditionella könsroller - shaming"? Vad fan? Måste alla dela kinks med fru Natasha?

True story - en mig närstående väninna skaffade ett konto på familjeliv bara på kul (massa år sen) och hittade en tråd om "Lady" D. Hon skrev väl något ogillande i den tråden där de flesta strök medhårs. Snabbt kom en ilsken armé av kvinnor till Dahmers försvar. Det visade sig att hon då var prominent medlem på sajten/forumet.
Denna kvinna har nog stora problem med sitt mående... det som retar mig mest eller får min uppmärksamhet är att hon sitter och princip tigger pengar av sina läsare!! Sedan en "vän till henne eller iallafall en som kommenterar hos henne jämt är vad kallas hon nu vi förbannade kvinnor eller något liknande förrut kallade hon sig allavifetakvinnor! Hon skriver exakt samma sak ... min dator kraschade vi har ingen mat och kan inte betala räkningarna så jag ber er här på instagram om ett bidrag? Folk swichar och skickar henne godis ,skräpmat och cigg!!!!! Dess kvinnor kallar sig feminister och manshatare..... är dessa självständiga starka kvinnor som klarar sig själv ? Jag kallar dem samhällsparasiter och det står jag för. Skrev har man inga pengar till mat så kanske man ska prioritera mat istället för godis och cigg !!!! Men den hyddan Jon har så kräver väl kroppen bara skitmat.
Citera
2017-04-21, 22:36
  #458
Medlem
FJLGs avatar
https://www.instagram.com/p/BTJdtBxDxQp/?taken-by=ladydahmers

Ladyn gör det som hon gör oftast och bäst. Stoppar saker (onyttiga sådana) i gluggen.
Inte nog med det, hon uppmuntrar sina följare att leva lika ohälsosamt som henne.
Undrar så vad hennes man tycker om hennes ätande och viktuppgång. Han kan ju omöjligt vara lika attraherad av henne nu som när de träffades (då hon vägde 40 kg mindre enligt henne själv).
Denna kvinna har också tre barn som med största sannolikhet kommer ärva dessa fruktansvärda matvanor. Man har fan med ett ansvar att vara en förebild för sina barn. I det ingår att vara sund.

Citera
2017-05-04, 21:40
  #459
Medlem
Kan inte säga annat som redan är sagt! men tycker hon gör bort sig rejält mycket alltså. Visst hon har rätt i vissa saker hon säger, men rent generellt så är hon en enorm hycklare. Jag kan fatta att hon har psykiska problem och det mixat med dåliga erfarenheter och det är bara en karusell som aldrig kommer stanna. Tänker mycket på unga tjejer som är sårbara och ser upp till henne, jag menar vissa saker hon promotar är väldigt destruktiva och rent av idiotiska. Det känns som att hennes psykiska problem behöver professionell hjälp, Det är nog det bästa hon kan göra. Att gå runt och se varenda man som ett hot är gränsen till vanföreställningar.
Citera
2017-05-06, 15:45
  #460
Medlem
FJLGs avatar
Idag är Ladyn på någon marknad och säljer sin konst: https://www.instagram.com/p/BTv0a-OjIBm/?taken-by=ladydahmers
Citera
2017-05-06, 16:32
  #461
Medlem
Floragatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
Idag är Ladyn på någon marknad och säljer sin konst: https://www.instagram.com/p/BTv0a-OjIBm/?taken-by=ladydahmers
Cissi Wallin skriver i kommentarerna att hon vill komma men är fast på dass, det låter inget vidare.

Undrar vad LD har i dom där lådorna, gamla tygbitar?
Citera
2017-05-06, 16:57
  #462
Medlem
Doktorphils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floragatan
Cissi Wallin skriver i kommentarerna att hon vill komma men är fast på dass, det låter inget vidare.

Undrar vad LD har i dom där lådorna, gamla tygbitar?

det är viktigt att man prioriterar rätt
Citera
2017-05-06, 21:50
  #463
Medlem
Floragatans avatar
Om man tänker sig att det är en normallång person som har tagit den där marknadsbilden, så ser LD ut att vara typ 1,50 lång. Inte så skräckinjagande. Däremot alldeles lagom lång för att klappa på huvudet eller ställa ölburken på detsamma.
Citera
2017-05-07, 10:33
  #464
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floragatan
Om man tänker sig att det är en normallång person som har tagit den där marknadsbilden, så ser LD ut att vara typ 1,50 lång. Inte så skräckinjagande. Däremot alldeles lagom lång för att klappa på huvudet eller ställa ölburken på detsamma.

Hon är 1.60 (har hon själv sagt).
Citera
2017-05-07, 11:46
  #465
Medlem
Doktorphils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
Hon är 1.60 (har hon själv sagt).

bred och lång ?
Citera
2017-05-15, 22:33
  #466
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loppan
Har du ingen inkomst, så får du lägstanivå från försäkringskassan när du är föräldraledig. Har för mig att det är 180 kr om dagen.
Och det är ca 5000 i månaden inte 2000 +tre barnbidrag + flerbarnstillägg .
Citera
2017-05-15, 23:55
  #467
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doktorphil
bred och lång ?

Sanningen är att hon får gå sidledes igenom en ordinär dörrpost.
Citera
2017-05-16, 10:08
  #468
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafouz
Sanningen är att hon får gå sidledes igenom en ordinär dörrpost.

Hon påstår att det inte finns någon fetmaepidemi utan att det är läkemedelsföretagen som sänkt BMI gränsen för fetma.

Varför är det bara feta människor som kommer med sådana påståenden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in