Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-06, 07:31
  #3121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xpqr12345
Vad gäller just civilstånd vet jag inte, men när min pappa dog tog det Ratsit ungefär två veckor att plocka bort honom från sökresultatet. Nu för tiden verkar personer dock ligga kvar i upp till tre månader, dock med anmärkningen "Nisse registrerades som avliden 2024-04-06. Han plockas bort om tre månader.", eller något liknande.

Skilsmässan borde väl gått igenom nu om papper skickades in i september och det är sex månaders betänketid om man har barn under 16 år? Men det är klart, papper ska skrivas under igen(?) och skickas in och "registreras". Kan tänka mig att det kan ta ett tag. Och kanske ytterligare ett tag innan det ändras på nätet. Vill man veta får man nog ringa Skatteverket eller nåt.
Citera
2024-04-06, 13:18
  #3122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Hon marknadsför sin nya verksamhet, patreongrejen, med att vi kommer få ta del av hennes barn också. Vem fan har något intresse av det? Föräldrar tycker ju alltid att ens barn är supersmarta och intressanta men vem skulle vilja lyssna på just dessa barn? För att de är barn till LD?

Hon vet inte längre hur hon ska sälja sig, och testar sig fram. Influencers med småbarn är ju en fungerande nisch, småbarnsmammor söker sig till varandra och hon hade sitt genusprat som en del gillade, men med större barn kommer det inte funka för henne att använda barnen. Tonårsmammor söker sig inte till andra tonårsmammor på samma sätt. Barnen är stora och man (utom LD) håller dem utanför sitt internetliv, och det finns inte samma behov av utbyte med andra mammor.
Tavlorna kan hon inte sälja hur mycket som helst av eftersom kundkretsen är så begränsad.
Feminism är inte längre trendigt så det blir svårt att fortsätta köra nya varv om det.
Hennes karate finns det väl ingen enda människa som vill se.
Jag har svårt att se hur hon ska kunna leva på sitt Instagramkonto.
Men hon får säkert en bra summa av maken när skilsmässan väl går igenom, så
hon klarar sig nog fint på hans pengar resten av livet.
Citera
2024-04-16, 16:58
  #3123
Medlem
coconutoils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukloskan
Denna människa verkar… hon har inget intresse av att egentligen förbättra världen. Inget intresse av att lära sig något om komplexa problem i världen.. ändå gormar hon som en besatt om Palestina utan att verka bry sig om palestinier egentligen. Viktigast är att hata Israel.
Lika vettigt som att med manshat försöka ”krossa patriarkatet” eller whatever..
pinsamt.
Ointelligent, oattraktiv, ensam och inte särskilt omtyckt av andra.
Fan måste suga att va henne

Spot on.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback