2022-03-02, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Ja, igen. De ska skilja sig.
What? Hur vet du?
Citera
2022-03-02, 22:49
Medlem
Din Morsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
What? Hur vet du?

En kvinna som blivit fet i ett förhållande och plötsligt går ner i vikt och fräschar till sig = kommer dumpa karln och har gjort sig redo för singelmarknaden.
Citera
2022-03-02, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Din Morsa
En kvinna som blivit fet i ett förhållande och plötsligt går ner i vikt och fräschar till sig = kommer dumpa karln och har gjort sig redo för singelmarknaden.
Ska hon på CC igen? Fyfaaaan
Citera
2022-03-03, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gliderposoder
Ska hon på CC igen? Fyfaaaan

CC?
Citera
2022-03-03, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladydumber
CC?

CC = "Cock Carousel". Ett engelskt uttryck för när kvinnor hoppar i säng med många män, ofta utan större urskiljning.
Citera
2022-03-03, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Din Morsa
Ja fy fan vad hon blivit ytlig på senast. Allt snack om patriarkatet visade sig vara enbart ett fetto som var miserabel. Nu = smal lyckligare kåt och skriver om hur mkt hon älskar män
Citera
2022-03-03, 05:58
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
What? Hur vet du?
Jag vet det helt enkelt
Citera
2022-03-03, 07:01
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StickyKitten
Hon har ju varit väldigt aktiv med att blogga/diskutera diverse samhällsfrågor ur ett feministiskt perspektiv, numera lite mer oklart vad syftet är. Vet att hon uttryckt att hon tröttnat på att driva sådana frågor ständigt.

Det handlar väl om att det har blivit alltför uppenbart att hon inte klarar av att leva som hon lär. Tidigare så har hon protesterat mot att hyreshus skulle byggas i Segersäng, trots att detta med billiga lägenheter är en prioriterad fråga för vänstern. Delad föräldraförsäkring var bra tills tredje barnet kom, då skulle hon vara hemma och mannen på jobbet. Gå ned i vikt och operera sig för att anpassa sig till skönhetsideal är en kvinnofälla, men hoppsan nu gick hon ned 20 kilo och opererar sig.

Jag förstår genuint inte att någon faktiskt lyssnar på denna kvinna mer än att skratta åt vilken hycklare hon är.
Citera
2022-03-04, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Det handlar väl om att det har blivit alltför uppenbart att hon inte klarar av att leva som hon lär. Tidigare så har hon protesterat mot att hyreshus skulle byggas i Segersäng, trots att detta med billiga lägenheter är en prioriterad fråga för vänstern. Delad föräldraförsäkring var bra tills tredje barnet kom, då skulle hon vara hemma och mannen på jobbet. Gå ned i vikt och operera sig för att anpassa sig till skönhetsideal är en kvinnofälla, men hoppsan nu gick hon ned 20 kilo och opererar sig.

Jag förstår genuint inte att någon faktiskt lyssnar på denna kvinna mer än att skratta åt vilken hycklare hon är.

Fast just hennes operation var ju inte för att anpassa sig till skönhetsideal. Hon gjorde en bröstreduktion för att slippa en del av de obehag som hennes stora tuttar gett henne.
Min gissning är att hon kanske var tvungen att minska lite i vikt för att få göra den operationen, och det är därför hon började med sin periodiska fasta. Det råder ingen brist på bilder på fika och mat på hennes insta nu i alla fall.
Citera
2022-03-04, 10:47
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Fast just hennes operation var ju inte för att anpassa sig till skönhetsideal. Hon gjorde en bröstreduktion för att slippa en del av de obehag som hennes stora tuttar gett henne.

Hon hade rejäla hängbröst som hon, fram tills något år sedan, var nöjd med. Jag tror det var 100% estetiskt och hela grejen med att hon har haft sådana "obehag" är bara ursäkter för att förklara varför hon gör det.

Hon är liksom inte den enda tanten i historien med hängbröst om man säger så.

Och för att förtydliga - om människor vill göra en bröstoperation för att de är missnöjda med sina bröst så är det helt upp till dom själva. Jag blir bara trött på hyckleriet bakom det hela och att försöka måla upp det konstant som "jag gör det för MIN skull".
Citera
2022-03-04, 10:57
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Hon hade rejäla hängbröst som hon, fram tills något år sedan, var nöjd med. Jag tror det var 100% estetiskt och hela grejen med att hon har haft sådana "obehag" är bara ursäkter för att förklara varför hon gör det.

Och för att förtydliga - om människor vill göra en bröstoperation för att de är missnöjda med sina bröst så är det helt upp till dom själva. Jag blir bara trött på hyckleriet bakom det hela och att försöka måla upp det konstant som "jag gör det för MIN skull".

Här håller jag med 100%. Beslutet att göra op kom i samband med separationen. Coincidence? I think not
Citera
2022-03-04, 10:57
Medlem
Citat:

Nja hon har ju skrivit om sina bröst i flera år och hur jobbiga de är. Att hon ville förminska är inte en ny grej. Gissar att de blev ett ännu större gissel när hon började träna kampsport? Obs spekulation.

Men en stor byst som dessutom hänger ÄR väldigt påfrestande för både rygg och axlar. Tror inte hon gjorde detta för ideal. Men jag kan ha fel. Ser vi ett tummytuck inom närmaste framtiden så lär vi få svar, hon har ju en mage som hänger också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in