Citat:
Ursprungligen postat av
Realisten73
Som ovanstående skribent påpekade. NÄTVERKSKABEL och BE EN BÖN när du flippar KK mot AA och 80k ligger i potten att inte inte A kommer eller att klienten hänger sig

Ska testa lite olika grejer nu i helgen , nätverkskabel är väl förmodligen lösningen på det , men ska först prova att placera om routern för bättre täckning mm, känns lite sådär att man ska vara beroende av kabelanslutning när vi närmar oss 2016 , men deras trötta kundtjänst rek samma, dom orkar väl inte ta tag i problemet med servrarna. Hehe 80k pott , 100ggr mer än jag brukar flippa om på 1/2