2015-12-18, 13:37
  #2101
Medlem
Realisten73s avatar
Som ovanstående skribent påpekade. NÄTVERKSKABEL och BE EN BÖN när du flippar KK mot AA och 80k ligger i potten att inte inte A kommer eller att klienten hänger sig
Citera
2015-12-18, 16:04
  #2102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realisten73
Som ovanstående skribent påpekade. NÄTVERKSKABEL och BE EN BÖN när du flippar KK mot AA och 80k ligger i potten att inte inte A kommer eller att klienten hänger sig


Ska testa lite olika grejer nu i helgen , nätverkskabel är väl förmodligen lösningen på det , men ska först prova att placera om routern för bättre täckning mm, känns lite sådär att man ska vara beroende av kabelanslutning när vi närmar oss 2016 , men deras trötta kundtjänst rek samma, dom orkar väl inte ta tag i problemet med servrarna. Hehe 80k pott , 100ggr mer än jag brukar flippa om på 1/2
Citera
2015-12-19, 10:54
  #2103
Medlem
swagyolo420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles82
Är det fler än jag som upplever att klienten låser sig konstant? borden hänger sig och man kastas ut ifrån dom? mitt nät kopplas inte ner när detta händer och enligt stapeln i lobbyn har jag full täckning. Irriterande då detta händer ibland mitt i en hand. Lönt att fråga kundtjänst om det eller?

mvh

Hade exakt samma problem, fast då jag använder min telefon som nät så blir det väl inte riktigt samma. Hursom blev jag också utkastad från borden konstant och för alla som spelar på dator/surfplatta med 3G nät så slutade jag bli utkastad efter att jag satte på vilket program som helst som drar internet konstant (ex twitch, lång youtubevideo osv) har man inte obegränsad 3G/4G så funkar ju självklart inte detta eftersom surfpotten tar slut. Om där finns någon som har obegränsad 3G/4G kvar sen de gmala goda dagarna med telenor dock så funkar detta alldeles utmärkt att sätta på twitch på telefonen och lira på datorn
Citera
2015-12-19, 10:58
  #2104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles82
Ok , får testa det då. Tack 👍

Använder separat brandvägg också , kan den göra att det spökar också? Kommer inte ihåg om jag hade prob innan jag installerade den ,

Hade samma problem tills jag öppnade port 443 i routern. står på svs sida
Citera
2015-12-20, 01:27
  #2105
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grebllah
Hade samma problem tills jag öppnade port 443 i routern. står på svs sida


ok , verkar dock som det löst sig ,placerade om routern och inte haft prob sen dess. Men dyker det upp igen ska jag testa det tipset
Citera
2015-12-21, 20:40
  #2106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realisten73
Som ovanstående skribent påpekade. NÄTVERKSKABEL och BE EN BÖN när du flippar KK mot AA och 80k ligger i potten att inte inte A kommer eller att klienten hänger sig

i vilket universum är KK mot AA en flipp?
Citera
2015-12-26, 19:15
  #2107
Medlem
Ni som lirar på SVS och hoppar mellan cashgame & turneringar, märker ni skillnad på era händer och flopp osv?


Spelat endast turneringar i typ en månad och igår gick jag o spelade lite cashgame. Höjde min tjuga till 130spänn.

Gick inte vidare bra idag. Men det spelar ingen roll. Man har ju märkt att cashgame är manipulerat så de ryker om de.

Har aldrig fått så dåliga kort under mina "pass" på borden. Det är precis som att turneringar har fler kortlekar att välja kort från(man har högre chans till bra händer) medans cashgame bara har den enda.
Citera
2015-12-26, 19:19
  #2108
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tehfuq
Ni som lirar på SVS och hoppar mellan cashgame & turneringar, märker ni skillnad på era händer och flopp osv?


Spelat endast turneringar i typ en månad och igår gick jag o spelade lite cashgame. Höjde min tjuga till 130spänn.

Gick inte vidare bra idag. Men det spelar ingen roll. Man har ju märkt att cashgame är manipulerat så de ryker om de.

Har aldrig fått så dåliga kort under mina "pass" på borden. Det är precis som att turneringar har fler kortlekar att välja kort från(man har högre chans till bra händer) medans cashgame bara har den enda.
Nej. Selektiv perception och för liten sample size kallas det du lider av.
Citera
2015-12-26, 19:26
  #2109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Nej. Selektiv perception och för liten sample size kallas det du lider av.


Verkligen inte. Har spelat Cashgame en del innan detta också. Så verkligen inte något av dessa anledningar du nämner.
Citera
2015-12-26, 19:51
  #2110
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tehfuq
Verkligen inte. Har spelat Cashgame en del innan detta också. Så verkligen inte något av dessa anledningar du nämner.
Vet du ens vad anledningarna jag nämnde betyder? Om det hade varit som du sagt hade man kunnat bevisa genom statistik och fälla svs. Gör det du om du tror på det så starkt. Spara ner händerna och ring en advokat.
Citera
2015-12-26, 20:31
  #2111
Medlem
Hur är det att spela poker på svs? Finns det några spelare eller är det dött?
Citera
2015-12-26, 21:36
  #2112
Medlem
pok?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fillen3
Hur är det att spela poker på svs? Finns det några spelare eller är det dött?

Om du vill spela sngs eller icke-NLHE-spel så är det väl ganska dött. NLHE cashgames är det dock bra drag i oavsett nivå, sålänge du inte spelar på morgon/förmiddag. Bra rake också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in