Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Väldigt lik. Spelarna är skitdåliga och tror dom är skitbra typ. Folk gör mycket herocalls och herofolds och går väl breakeven på dom men förstår nog inte hur mycket pengar dom förlorar i alla andra moment.
Inte specielt mycket maniac som det var på Unibet ett tag när fransmännen stormade in.
Men en skillnad som jag har märkt är att SvS spelarna är livrädda för att bli bluffade. Jag har dragit rätt kallt merparten av senaste sessionerna vilket har medfört att jag i princip inte bluffat alls. Men ändå, när någon drar ut en med en klonkad kåk från ett sketet medelpar och jag skriver "Är du dum i huvet?" så svarar dom flesta "Jamen du bluffar ju bara!".
Ett par öppnade potter och vips är man klassad som maniac.
Inte specielt mycket maniac som det var på Unibet ett tag när fransmännen stormade in.
Men en skillnad som jag har märkt är att SvS spelarna är livrädda för att bli bluffade. Jag har dragit rätt kallt merparten av senaste sessionerna vilket har medfört att jag i princip inte bluffat alls. Men ändå, när någon drar ut en med en klonkad kåk från ett sketet medelpar och jag skriver "Är du dum i huvet?" så svarar dom flesta "Jamen du bluffar ju bara!".
Ett par öppnade potter och vips är man klassad som maniac.
Har inte alls märkt att dom är svåra att bluffa (vissa är såklart), tycker snarare att dom viker ner sig väldigt ofta. Men en del märker man har ju läst sitt ABC-pokerhäfte och tror de spelar som gudar bara för att de har memorerat hela texten (hur kan du spela 86s, fyfan jävla tomte)
Men nån som vet ngt om en kille som nickar manstick? Spelade mot honom i en turre och tackade gud för att LAG-fiskarna fortfarande älskar att skänka bort markerna sina.
Sen såg jag dagen efter att han gått och vunnit en av sverigerankingarna och det är ju inte fy skam ändå, kanske manstick själv håller till här och kan förklara hur det ligger till?
Är ingen railbird, men nån som vet om killen som nickar zlatan och lirar typ 50/100 är samma som nickar/nickade zlatte_ på prima?
)