2008-01-31, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Väldigt lik. Spelarna är skitdåliga och tror dom är skitbra typ. Folk gör mycket herocalls och herofolds och går väl breakeven på dom men förstår nog inte hur mycket pengar dom förlorar i alla andra moment.
Inte specielt mycket maniac som det var på Unibet ett tag när fransmännen stormade in.

Men en skillnad som jag har märkt är att SvS spelarna är livrädda för att bli bluffade. Jag har dragit rätt kallt merparten av senaste sessionerna vilket har medfört att jag i princip inte bluffat alls. Men ändå, när någon drar ut en med en klonkad kåk från ett sketet medelpar och jag skriver "Är du dum i huvet?" så svarar dom flesta "Jamen du bluffar ju bara!".

Ett par öppnade potter och vips är man klassad som maniac.

Har inte alls märkt att dom är svåra att bluffa (vissa är såklart), tycker snarare att dom viker ner sig väldigt ofta. Men en del märker man har ju läst sitt ABC-pokerhäfte och tror de spelar som gudar bara för att de har memorerat hela texten (hur kan du spela 86s, fyfan jävla tomte)

Men nån som vet ngt om en kille som nickar manstick? Spelade mot honom i en turre och tackade gud för att LAG-fiskarna fortfarande älskar att skänka bort markerna sina.
Sen såg jag dagen efter att han gått och vunnit en av sverigerankingarna och det är ju inte fy skam ändå, kanske manstick själv håller till här och kan förklara hur det ligger till?

Är ingen railbird, men nån som vet om killen som nickar zlatan och lirar typ 50/100 är samma som nickar/nickade zlatte_ på prima?
Citera
2008-02-07, 05:46
Medlem
Några snabba om SS.

Bumpilump

några frågor --

Finns det bonusar, och hur snabbt clearar man dem på motsvarande 0.5/1USD LHE.

Hur är trafiken på Limit borden, och hur är nivån på spelet jämfört med säg PS 0.5/1?

Vilka tider är det trafik (bor i USA så jag har lite skruvat schema ...)?

Är det nåt jag ska tänka på när jag reggar mig (antar att det inte finns rakeback )

Hur är det med bots och collusion?

-tack
Citera
2008-02-07, 06:02
Medlem
kringlarn87s avatar
Finns inga bonusar (dom får ejj ha det enligt lag, samma med garanterad prispotter i mtt´s o lite mera saker).
Men dom har lägre rake än dom flesta sajter så bara där har du indirekt runt 50% rb.

Rent allmänt så är det väll rätt så bra värde, men tycker det var mycket bättre när dom startade.
Citera
2008-02-20, 17:36
Medlem
pilens avatar
mem kuk tror jag... är det inte samma konto för poker och övriga svenska spel? jag satte in mina sista 500 innan jag får lön på måndag på svesnka spel men jag värkar inte kunna föra över dom till pokern nu? Går det INTE?!!?!
Citera
2008-02-20, 17:57
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lat jävel
Har inte alls märkt att dom är svåra att bluffa (vissa är såklart), tycker snarare att dom viker ner sig väldigt ofta.
Dom viker ner sig första gången. Så jag brukar ibland knycka en 30-40BB pot det första jag gör.

Men grejen är att gör samma sak igen, på precis samma sätt, och se dumhuven blixsyna bort sin stack med A-hög. Måste ju "uppenbarligen" bluffa med skräp när man är aggresorn två gånger i rad liksom.
Citera
2008-02-20, 18:05
Medlem
Kingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pilen
mem kuk tror jag... är det inte samma konto för poker och övriga svenska spel? jag satte in mina sista 500 innan jag får lön på måndag på svesnka spel men jag värkar inte kunna föra över dom till pokern nu? Går det INTE?!!?!
Jo det ska gå.
Citera
2008-02-20, 19:59
Medlem
pilens avatar
NEJ DET GÅR INTE
NÄR JAG SÄTTA IN PENGAR PÅ POKER KONTOT FÅR JAG INTE VÄLJA ATT JAG REDAN HAR PENGAR PÅ SVENSKA SEPL DET STÅR BARA MASSA BANCKER OCH VISA KORT... KUK.
så ja valde att föra över till min bank men några pengar finns inte där....tar det tid? chapions legue börjar ju om 45min....
alltså svenska spel suger,,, har 500 kvar på lönen, sätter in och nu finns inte pengara nånstans....
Citera
2008-02-20, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pilen

Gillar din inställning.
Citera
2008-02-20, 22:51
Medlem
chrillenilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeoNaaaaard
Gillar din inställning.

helt rätt... spela bort dina cash bara... *nynnar* smsa låna, smsa låna
Citera
2008-02-21, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrillenilsson
helt rätt... spela bort dina cash bara... *nynnar* smsa låna, smsa låna

Alltid undrat vilka som lånar så, tror vi hittat en av kunderna.
Citera
2008-02-21, 18:54
Medlem
Är man så dum får man skylla sig själv.
Citera
2008-02-22, 20:34
Medlem
pilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeoNaaaaard
Gillar din inställning.

ehh jag skreva 2 ggr att det var mina sista 500 så jag behövde dom.
Jag kan söäga att svenska spel säger att jag angett ogilitit bank konto och att pengarna kommer stusdsa tillbaka om 3-5 bank dagar.... det suger rätt hårt att bli lijdande av svs som gjort nått fel för det gick inte att över föra till poker kontot. Jag skulle bara spela ett par hands innan champions legue för o prova lite men nu i hälgen är det ManU Tottenham men jag har inte en spänn över inte ens till öl. enra rolia i det här är att arsenal milan slutade lika och jag spelar inte X så jag hade ändå inte betat men man vill ändå ha sina 500 som man äger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in